"רוצה לקחת את הקבוצה על הכתפיים שלי"

השחקן הצעיר אמיר שאהין שגדל במכבי צור שלום והושאל בעונה שעברה למכבי כפר קנא, לא הסתדר עם הנהלת הקבוצה בפן הכספי ונמצא בדרך לעוד עונה מחוץ לקבוצה. אמיר מדבר על העונה שעברה "לא הייתה לי עונה טובה, התאכזבתי מעצמי" על צור שלום: "רציתי להישאר" ועם הפנים קדימה: "אבחר בהצעה הכי טובה עבורי"

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 12-09-2013
  • 15:38

אמיר טמניו גדל במכבי צור שלום עוד מאז גיל ילדים. בעונה שעברה הושאל השחקן למכבי כפא קנא, עמה כמעט וירד לליגה ב', אך לבסוף הקבוצה נשארה בליגה. כעת אמיר מסכם את העונה בראיון לאתר גולר, וכבר מסתכל קדימה. "אני קצת מאוכזב מעצמי. העונה החולפת לא הייתה טובה מבחינתי, הלחץ במועדון לא אפשר לי להוציא את מה שאני מסוגל" אומר שהאין ומוסיף: "בפגרה עבדתי קשה מאוד בשביל לחזור לעצמי. לחזור ליכולת האמתית שלי אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בעונה"

איפה תשחק בעונה הבאה ?
"הייתי רוצה להשאר במועדון בו גדלתי. מועדון שיקר לליבי, מדובר במכבי צור שלום, אבל בסוף לא הסתדרנו, היו חילוקי דעות כספיים ביננו"

 

 אז איפה כן?  
"אני מאוד רוצה לשחק בקבוצה של הכפר שלי, אחווה כפר מנדא. הם רוצים אותי, אבל עד היום לא הגענו להסכם. כרגע אין לי תשובה, יש לי כמה הצעות, נחשוב ונראה. ההצעה הכי טובה תהיה הבחירה שלי"

 

אמיר שהין, "חלום שלי הוא להגיע לליגת העל" (צילום": עלאא בדארנה)


מה הצפיות שלך לעונה הזו ?
"הצפיות שלי גדולות. אמח רוצה להיות שחקן מוביל בקבוצה ולקחת את הקבוצה על הכתפיים שלי בשביל להגיע לצמרת. החלום שלי הוא לשחק בליגת העל, אבל עולים מדרגה מדרגה. אני אתן 200% מעצמי בשביל להגיע לשם"

בחלק מהזמן אתה בלם ובחלק מהזמן קשר אחורי. באיזה תפקיד אתה מעדיף לשחק?
"בכל תפקיד שנותן לי המאמן אני עולה ומשחק ונותן את הכל. אין לי בעיה, אני שחקן והמאמן מחליט. אני רק צריך לעלות ולתת מה שמבקשים ממני. אבל אם אני צריך להחליט, אני חושב שאני מעדיף לשחק כקשר אחורי וקשר קדמי ואם המאמן מחליט שאני צריך לשחק בלם אני אעשה את זה. גם במכבי כפר כנא נתנו לי לשחק חלוץ שנה שעברה ולא הייתה לי בעיה"

מי המודל לחיקוי שלך בארץ?
"השחקן שאני הכי אוהב זה מהראן ראדי"

מילה לסיום ?
"תודה לאתר גולר שנותן את הבמה לשחקנים וקבוצות מליגות נמוכות זה כבוד רב בשבילינו כל הכבוד לכם"

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות