הכוכבים של כאוכב

הפועל כאוכב פתחה את העונה במשחק קשה מול מכבי עכו, שלבסוף יצא משליטה והסתיים עם שבעה שערים, כאשר ידה של כאוכב הייתה על העליונה בסיום. אפילו אחיו של נאיף חוסיין כבש

  • על ידי: עלאא בדרנה
  • 05-10-2013
  • 10:11

הפועל כוכב הגיעה למשחק מול מכבי עכו עם השוער הצעיר חסן עזאם בין הקורות, אשר הגיע בהשאלה מאחי נצרת, שהיה משמש כשוער מחליף בקבוצה מהלאומית. חסן הוא הבטחה ענקית ואולי אחד השוערים הטובים בליגה. הסיפור המעניין הוא שחסן הוא בן דודו של שוער הפועל כאוכב מהעונה שעברה, חאלד עזאם, שעבר לחו"ל.


הקשר סלאח עיסאווי שהגיע מאחי ביר אלמכסור והקשר הצעיר והיב סוואעד שהגיעו מהפועל שפרעם גם כן פתחו בהרכב של אברהים אחמדבהתקפה הוצב אחיו הצעיר של נאייף חוסין שעבר לראשון לציון מהלאומית, אחמד חוסין בן ה-18, אחמד עואד שהגיע מהפועל מגד אלכרום ואבראהים חסן שהגיע ממכבי טמרה השלימו את שחקני הרכש.


אחי עכו הגיעה למשחק עם עומרי אבו חצירא שהגיע מבית"ר נהריה הקשר ריאד קדורה שהגיע מבני סכנין, הקשר הוותיק מיכאל שושן שהגיע מבית"ר נהריה והמגן יניב בן יוסף שהגיע ממכבי צור שלום. 


במשחק הליגה הראשון של ליגה ב' צפון א'  בין הפועל כאוכב למכבי עכו, התארחה האחרונה באצטדיון דוחא בסכנין בגלל שהמגרש הביתי בכאוכב לא מאושר.


המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות וכבר בדקה ה-12 כדור חופשי על קו השש עשרה, ומיכאל שושן סובב לרשת של חסן עזאם.  1-0 מכבי עכו .

 

שחקני עכו חוגגים. לא יכלו לכאוכב (צילום: עלאא בדרנה)


היתרון של עכו לא נשמר להרבה זמן כאשר בדקה ה-15 עלי טאהא הבלם של כוכב מוציא זריקת חוץ ארוכה (לא רואים הרבה זריקות כאלה) הכדור פגע בשחקן הגנה של עכו ונכנס 1-1.


בדקה ה-32 התקפה של מכבי עכו, השוער חסן עזאם יורד לכדור ופוגע בשחקן של עכו - השופט שורק ומצביע על הנקודה הלבנה - בעיטת עונשין מ-11 מטרים. אלכס לויט בעט לרשת והחזיר את היתרון לעכו.


בדקה ה-45 ורגע לפני השריקה למחצית, כדור ארוך מצד שמאל חותך את כל ההגנה של מכבי עכו ומוחמד בדארנה הקשר מול השוער קובע 2-2 בדקה מאוד קריטית.

 

שחקני כאוכב מודל 2013. (צילום: עלאא בדרנה)


עם פתיחת המחצית השנייה, לחץ של כאוכב מביא את השער השלישי לאחר מבצע אישי של הקשר מוחמד בדארנה שעובר שלושה שחקנים ובאלגנטיות מגלגל את הכדור לרשת. 2:3 לכאוכב. לא עברו ארבע דקות והאח של כובש את השער הרביעי לזכות כאוכב – החלוץ אחמד חוסין בשער נפלא.

 

הקצב הנפלא נמשך ובדקה ה-54 התקפה נהדרת של מכבי עכו והכדור מגיע לויטלי רבינוביץ שלא היה מכוסה ונגח לרשת – 3:4 לכאוכב.

עד לסיום המשחק התוצאה נשמרה, וכאוכב משיגה ניצחון ראשון בדרך הארוכה שעומדת לפניה לקראת המטרה שהיא עליית ליגה. אברהים מחמוד אמר בסיום: "אנחנו עדיין בתהליך בנייה. עזבו אותנו תשעה שחקנים מהשנה שעברה, הצלחנו עד היום לצרף ארבעה שחקנים ועוד חסר לנו לפחות עוד שלושה ארבעה. אני מקווה שיהיה בסדר"

הוסף תגובה
תגובות