ליגה ג': גבעת שמואל- בית"ר יפו

גבעת שמואל מחצה את בית"ר יפו 1-4 מצמד של אייל זדה, לירן ולדבוים ורמי גבריאלוב. מאמן הקבוצה ליאור בן שושן:"שיחקנו טוב אבל אנחנו עם הפנים לשבוע הבא מול נווה גולן".

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 20-10-2013
  • 10:40

ביום שישי האחרון אירחה קבוצת מ.כ גבעת שמואל ,שנחשבת לקבוצה החזקה במחוז, במסגרת המחזור-1 של הליגה את בית״ר יפו שתמיד הקשתה על ירבותיה. המשחק החל כאשר גבעת שמואל תוקפת גלים גלים את שערה של יפו אך החמצות רבות של חלוציה מנעו את כיבוש השערים. יפו מצידה יצאה למתפרצות וניסתה להשהות את המשחק ולהעביר זמן למן הפתיחה.


דקה למחצית איל זדה שרק השבוע חזר  לקבוצה, עשה סוף להחמצות וכבש לאחר בישול מצויין של ניר בן עמוס. 1-0 לגבעת שמואל.

 

המחצית השנייה המשיכה באותה מתכונת, אך בדקה ה-62 ספג ניר בן עמוס צהוב שני די מפוקפק וכרטיס אדום לאחר דין ודברים עם דודי קדוש מבית״ר יפו שגם הוא לא התנהג ספורטיבי אך השופט לא הרחיק אותו.

 

החברה מגבעת שמואל מתכוננים למשחק....


למרות שגבעת שמואל בעשרה שחקנים, 3 דקות לאחר ההרחקה עלתה גבעת שמואל ל 2-0 . בעיטה מצויינת של איל זדה שוער יפו הודף ולכדור החוזר הגיע לירן ולדבוים, שחקנה לשעבר של הפועל ר״ג וכבש את השער בבעיטה מהאוויר. שער יפה!


בדקה ה-70, ניצלה בית״ר יפו מצב נייח שהגיע לדודי קדוש שהיה חופשי ברחבה ובנגיחה לפינה הרחוקה צימק ל 2-1, בית״ר יפו עוד הגיע לחצאי מצבים אך לא השכילה לכבוש.
חילופים מצויינים של מאמנה של גבעת שמואל, ליאור בן שושן,  הכריעו לבסוף את המשחק,  דקה 85: אליעד אשר (רק בן 17) המוכשר, בישל נהדר לאיל זדה שכבש את השלישי 3-0 לגבעת שמואל.

 

 

דקה -90, עדן אדרי המצויין, שגם הוא נכנס כמחליף, פותח מבערים על הקו השמאלי ומשאיר "עשן" לשני שחקנים של בית״ר יפו ומעביר רוחב למי אם לא איל זדה,שמסתובב ומוריד לעוד מחליף, רמי גבריאלוב שמגיע מאחור ונועץ את הרביעי לזכותה של גבעת שמואל.
ניצחנו מוצדק ופתיחת עונה מוצלחת לגבעת שמואל, יפו חוזרת רק עם מחמאות על לחימה.

 

ליאור בן שושן, מאמן הקבוצה...(צילום:יח"צ)

 

מאמן גבעת שמואל ליאור בן שושן התייחס בסיום ואמר:
"יפו קבוצה טובה, לוחמת ועקשנית אבל שיחקנו מצויין עד ההרחקה ויכלנו לסיים את הסיפור עוד במחצית הראשונה לולא כל ההחמצות ולאחר השער המצמק היו דקות לחוצות ומותחות אבל אנחנו קבוצה חזקה עם ספסל עמוק והרבה כישרון והוכחנו את זה היום. יש לנו עוד הרבה עבודה על תיאום, זאת קבוצה חדשה לגמריי עם חומר מקצועי ואנושי מצויין וכל הכבוד לכולם על המלחמה. אנחנו עם הפנים למשחק הבא נגד נווה גולן שהיא קבוצה מצויינת בפני עצמה, נתכונן בהתאם ונבוא במטרה לנצח, בעזרת ה׳ כמובן."

הוסף תגובה
תגובות