כחול לבן עולה

הפועל קרית אונו פגשה את השרון נתניה למשחק במסגרת המחזור השלישי בליגה ב דרום א'. הביסה אותה 0-3 קליל ומוכיחה שהשנה תהיה להם קבוצת צמרת. שבוע הבא מחכה לה משחק מול כפר יונה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 21-10-2013
  • 07:36

כ- 150 צופים, רובם ככולם אוהדי הקבוצה המקומית, הגיעו ביום שישי לאצטדיון בקרית אונו בתקווה לראות את קבוצתם (בתלבושת כחול-לבן חדשה) ממשיכה את פתיחת העונה המוצלחת, במשחק בית שלישי ברציפות מפתיחת העונה (בזכות החלפת הביתיות עם ג'לג'וליה בשבוע שעבר). האוהדים הוותיקים של קרית אונו ידעו לספר שביציעים החלו לזהות את פניהם של אוהדים ותיקים ששבו למגרשים לאחר היעדרות ארוכה,  לאור השינוי החיובי שחל בגישה של המועדון השנה. מנגד, באופן תמוה, דווקא בשבוע של בחירות מוניציפאליות, לא נראו ביציעים פניהם של הפוליטיקאים והמתמודדים בבחירות....

  

יובל עופרי חוגג את השער . (צילום: איתן ידגר)

 

קרית אונו הגיעה למשחק בסגל מלא ועם חיזוק משמעותי שקיבלה השבוע: הקשר/חלוץ המצוין מתן אוכמן, ששב לקבוצה לאחר שנתיים בהפועל מרמורק מליגה א'. כניסתו של אוכמן המהיר במחצית השניה אכן הביאה שינוי ותרמה רבות לנצחון היום.

 

השרון נתניה, שהסגל שלה ממילא מדולדל והחלה בהכנות לעונה באיחור רב, חסרה 4 שחקנים שנעדרו עקב חג הקורבן המוסלמי שחל השבוע. אם לא די בכך, מספר שחקני הקבוצה הגיעו לאצטדיון רק מספר דקות לפני שריקת הפתיחה עקב פקק תנועה בכביש גהה. לא ראוי לקבוצה המכבדת את עצמה.  

 

צח זוהר מדלג בקלילות מעל שחקן נתניה..(צילום: איתן ידגר)

 

אביעד זרביב וחנן אסור מנסים להגיע לעוד כדור ברחבה של נתניה..(צילום: איתן ידגר)

 

לאחר התבוסה של השרון נתניה בשבוע שעבר לצפרירים חולון (0 – 5) ועם נתוני הפתיחה הנחותים הללו, הצליחה השרון נתניה לעשות לקרית אונו חיים קשים במשך למעלה ממחצית. שחקני קרית אונו, שציפו כנראה להתפרקות מוקדמת של האורחים, הופתעו לגלות יריב קשה ועיקש שלא בחל בשום אמצעי להשיג ולו נקודה. כך למשל, ידעו האורחים לנצל כל שריקה לעבירה על מנת לשכב ארוכות על הדשא בניסיון להעביר את הזמן. קרית אונו איבדה את הסבלנות ושחקני הקישור שלה (במיוחד רמי לוז), העדיפו לשלוח כדורים ארוכים ולא מדוייקים לעבר החלוצים צח זוהר וחנן אסור, במקום לנהל משחק מסירות מסודר.

 

בדקה ה- 38 שוב היה זה עופרי שהגביה כדור מימין. סולימנוב יצא ותפס אוויר אולם אביעד זרביב וחנן אסור חלוצי הקריה לא היו מספיק חדים ולא הגיבו בזמן לכדור.

 

חנן אסור, החלוץ אולי הטוב בליגה...(צילום: איתן ידגר)

 

מנגד, השרון נתניה כמעט שהצליחה לעקוץ בזכות רפיון רגעי של הגנת הקריה. בדקה ה- 34 הוציאו שחקני השרון כדור חופשי מהיר לעבר האגף הימני. הכדור הוגבה למרכז תיבת החמש, לשם הגיע קובי אלפסי מהשרון שמקרוב בעט מעל השער.

למחצית השנייה ובחסות כניסתו של מתן אוכמן (שהחליף את צח זוהר), עלו שחקני קרית אונו נחושים יותר,  תוך שהם מנצלים גם את העייפות של שחקני השרון.

בדקה ה-61 התנהל יובל עופרי עם הכדור במרכז המגרש, התקדם ובעט מ- 30 מטרים פצצה, היישר אל בין חיבורי הקורות, וקבע יתרון מוצדק 1 – 0 לקריה.

 

משלב זה, כבר היה ברור שהקריסה של השרון נתניה הינה רק שאלה של זמן, אך באופן מפתיע ובזכות עקשנות של האורחים, הגיע השער השני של קרית אונו רק בדקה ה-82. כדור קרן של מי אם לא.. יובל עופרי מימין מצא את ראשו של החלוץ המחליף חזי ג'יאן שנגח מקרוב פנימה וקבע 2 – 0 לאונו. לחלוץ ג'יאן זהו משחק שלישי ברציפות בו הוא עולה כמחליף ומבקיע שער (רק שהשער שכבש נגד בקעת הירדן במחזור הראשון נפסל באופן שגוי..).

 

יובל עופרי, השחקן הטוב ביותר במשחק מול נתניה..(צילום: איתן ידגר)

 

עד הסיום יכלו שחקני הקריה להבקיע מספר שערים נוספים, אולם רק בדקה ה-90 הצליחו לעשות זאת: התקפה מתפרצת מהירה של הקריה, שהחלה עם הבלם המחליף רימון כהן,  בסיומה קיבל אוכמן כדור חופשי מול סולימנוב ומ-10 מטרים גלגל פנימה, וקבע את התוצאה הסופית, 3 – 0 לקריה.

 

דוד אפנגר, מוציא עוד התקפה של קרית אונו......(צילום: איתן ידגר)

 

בשבוע הבא תצא קרית אונו למשחק חוץ קשה נגד עירוני כפר יונה, כאשר עוד באמצע השבוע (ביום שני) מצפה לה משחק קשה בגביע המדינה נגד בני טירה בחוץ. מאמן קרית אונו אודי כבודי צפוי לנצל את המשחק כדי לתת דקות משחק לשחקנים נוספים מהסגל הגדול של הקבוצה.  

יושב הראש של הפועל קרית אונו, יניב בוכניק,  מסר בסיום המשחק לאתר גולר1: " אנחנו נמצאים במקום בו ציפינו להימצא בשלב הזה של העונה. אנחנו יודעים שהדרך עוד ארוכה אך בטוחים במאמן ובשחקני הקבוצה שימשיכו בדרך בה התחלנו. אני מצפה שהשנה תהיינה מספר קבוצות שירוצו בצמרת ואנו בהחלט מצפים להיות אחת מהן. בליגה כזו, כל תוצאה אפשרית בכל משחק וחשוב לנו שהשחקנים שלנו יגיעו בגישה מנצחת לכל משחק". 

 

חזי גאן, שבוע שני ברציפות כובש שער. (צילום: איתן ידגר)

 

אודי כבודי בסיום: "היה משחק לא קל, נתניה ניסתה לשחק "אחורה" והיה קשה מאד לפצח אותם. השחקנים שלנו לא ניסו לבעוט מרחוק. במחצית השנייה כבשנו שער מכדור נפלא של יובל אופרי לחיבורים. וזה מה שפתח את כל המשחק. החליפים שנכנסו כבשו שערים כמו חזי גאן ומתן הוכמן. שבוע הבא יש לנו משחק מפתח מול כפר יונה. וזה יראה לנו מה אנחנו באמת שווים. אני אעשה הכל כדי להביא את השחקנים מוכנים הכי טוב שאפשר. לא נשכח שיש לנו משחק גביע ביום שני נגד טירה. שיהיה לנו בהצלחה להמשך הדרך.."

 

יובל עופרי רץ לחבק את האיש החזק בקרית אונו...יניב בוכניק..מגיע לו...(צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות