"לא חושב על דבר חוץ מניצחון נגד אחי עכו"

אחד השחקנים המצטיינים בליגה ב' צפון א' השנה ללא ספק הוא המגן הימני המצטיין של הפועל בועיינה, מוחמד סאלח בן ה-23 שהגיע מהפועל כפר כנא אחרי ששיחק 5 עונות בליגה א'. פגשנו את מוחמד ושוחחנו על העונה הנוכחית בקבוצה החדשה שלו.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 07-11-2013
  • 10:15

מוחמד איך אתה מרגיש בקבוצה החדשה השנה?
אני מאוד שמח להיות בהפועל בועיינה .יש לנו קבוצה טובה עם אווירה נפלאה וקהל טוב והכי חשוב מאמן והנהלה יודעים לכבד את השחקן.

 

מה המטרות שלכם העונה?

אני חושב שמגיע לנו להיות בצמרת יש לנו קבוצה שתאבק עד הסוף על העליה לליגה א' ואנחנו יכולים לעשות את זה, אם לא מהמקום הראשון אז דרך המבחנים ממקום 2-3. 

 

סאלח, נאבק על עליה לליגה א' (צילום:עלאא בדארנה)

 

איך אתם מתכוננים למשחק הבא נגד אחי עכו?

אנחנו מתכננים למשחק כמו כל משחק. כל משחק בליגה חשוב. אחרי ההפסד נגד מגדל אל כרום אנחנו חייבים לנצח כדי לשמור על מקום קרוב לצמרת, היינו יכולים להוציא נקודות ממגדל אל כרום אבל עשינו טעויות, זה קורה ואנחנו כבר חושבים קדימה.

 

איפה נראה אותך בעתיד?

כל שחקן חולם להיות ברמות הכי גבוהות, גם אני יכולתי להישאר השנה בליגה א',  היו לי גם הצעות מליגה לאומית, אך בסוף בבועיינה החליטו שהם מכוונים לעלות ליגה והם רצו אותי אז חתמתי במועדון הזה ואני שמח על כך.

יש לי גם כעת הצעות מליגה א' ולאומית אבל אני רוצה להישאר ולהוביל את הקבוצה, ואחר כך אחשוב על הצלחתי האישית. 

 

מילה לסיום: מקווה שנחזור כבר השבוע למסלול הניצחונות בשביל להשיג את המטרות שלנו. מקווה שנשמח אחרי המשחק. תודה רבה לאתר "גולר1" שמלווה אותנו בהרבה משחקים ונותן לנו את הבמה, מקווה שנעלה ליגה זה מגיע לנו.

הוסף תגובה
תגובות