טיקר: "נבוא לנצח את המשחק"

הפועל כפר קאסם שועאע, מוכנה לקראת הדרבי הראשון של הכפר במסגרת גביע המדינה ובהחלט מאמינה בעצמה שהיא תדיח את היריבה העירונית, מ.ס כפר קאסם, ממפעל הגביע: "גם אם היינו משחקים מול מכבי ת"א, תמיד אפשר להפתיע ולעלות לשלב הבא"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 16-11-2013
  • 12:00

אני מניח שרוב קוראי האתר, לא שמעו הרבה על הפועל כפר קאסם שועאע. הקבוצה שתפגוש בשבת במסגרת גביע המדינה, את מ.ס כפר קאסם מליגה א' לדרבי ראשון של הכפר שיהיה לוהט במיוחד. הפועל כפר קאסם שועאע, מוליכה את טבלת ליגה ג' מחוז שרון לאחר 4 ניצחונות מ-4 מחזורים. שמות כמו: אדם אבו סעלוק, שאוקי עיסא, ואיתן טיקר מוליכים את טבלת כובשי השערים של הקבוצה שכל מטרתה העונה היא לעלות לליגה ב'. חלוץ הקבוצה, איתן טיקר, מספר: "הקבוצה הזאת תמיד התבססה בצמרת, אבל השנה נכנסו משקיעים רבים על מנת לקחת את הקבוצה צעד אחד קדימה לעבר ליגה ב' ומעלה".

 

איתן טיקר, יוביל את שועאע לעבר השלב הבא? (צילום: לירן דורף)

 

שועאע כפר קאסם קיימת 8 שנים אך עדיין לא רבים שמעו עליה מכיוון שהיא מבלה במחוזות ליגה ג', ולמרות ניסיונה להתרומם (ללא הצלחה) השנה נראה שהסיפור מעט שונה. "יש לנו שחקנים מקומיים נפלאים שבהחלט עושים העונה את העבודה", מסביר. "יש פה מאמן רציני, טאהא ריאן שעשה דברים יפים בטירה, הקבוצה הביאה אותי יחד עם חבריי לקבוצה, כדי להצעידה צעד אחד קדימה במטרה לעלות ליגה".

 

בניגוד למשחקים השוממים מאוהדים בליגה ג', שועאע נתמכת בלא פחות מ-200 אוהדים בכל משחק מה שמקנה לה יתרון עצום במאבק על העליה. "יש לנו גרעין יפה מאוד של אוהדים שנותנים לנו את הדחיפה בכל משחק, ואנחנו מנסים להחזיר להם על כר הדשא. עד עכשיו אנחנו מחזירים להם על הכל".

 

לקראת הדרבי הראשון של הכפר מול מ.ס כפר קאסם, אשר פתחה את העונה בסערה ונמצאת במקום השני בטבלה מרחק 3 נק' מהמוליכה קריית גת, איתן מאמין שאפשר להפתיע ולהדיח את הקבוצה הבכירה מליגה א': "גם אם היינו משחקים מול מכבי ת"א, תמיד אפשר להפתיע ולעלות לשלב הבא. אם הייתם רואים כיצד אנו מתאמנים, הייתם מבינים שאומנם אנחנו בליגה ג' אך אנחנו מתנהלים כמו קבוצה בליגה א' ומעלה. אני מכבד את הקבוצה של סירוטקין, אבל אנחנו נבוא לנצח את המשחק".

 

שחקני מ.ס כפר קאסם. "אני מכבד את הקבוצה של סירוטקין, אבל אנחנו נבוא לנצח את המשחק". (צילום: רמי גרידיש)

 

"לדרבי חוקים משלו", מתרגש טיקר. "יש אווירת כדורגל בכפר, והרבה דיבורים אשר יצרו סוג של פיקנטריה באוויר. חשוב לציין שבקבוצות הללו, הרבה שחקנים שיחקו במ.ס והרבה שחקנים שיחקו בשועאע כך שיש מתח ויש עניין. אני מאחל לכל מי שאוהב כדורגל בליגות הנמוכות, שיבוא לראות את המשחק ויהנה מכדורגל מרתק".

 

הוסף תגובה
תגובות