שפרעם לא עוצרת

המשחק המרכזי בין אחווה כפר מנדא להפועל שפרעם הסתיים בניצחון מוחץ 0:3 של האורחת שלא השאירה יותר מקום לספק: היא רוצה לעלות ליגה ויהי מה.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 25-11-2013
  • 16:21

הפועל שפרעם התארחה בשישי האחרון במגרש בנחף אצל כפר מנדא של עאדל עאזם. האורחת ומאמנה ניסים אדרי הגיעה במטרה לקחת עוד שלוש נקודות שיעזרו לה מאוד במאבקי העלייה, אך לכולם היה ברור שקל זה לא יהיה.


המשחק נפתח בסערה כאשר שתי הקבוצות לוחצות האחת את השנייה ומגיעות למספר מצבים קורצים, אך החלוצים לא היה מרוכזים ולא מצאו את השער. בדקה ה-25 קשרה של שפרעם, ואסים חלאחלה, נפצע בקרסול ופינה את מקומו לחלוץ הצעיר פיראס קורטאם שנכנס והיה מצוין. 


כפר מנדא הצליחה להגיע להזדמנות נדירה בדקה ה-29כאשר חלוץ הקבוצה מוחמד טאהא קיבל כדור נהדר ומול השוער פיספס את ההזדמנות להעלות את קבוצתו ליתרון.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני המשחק (צילום: עלאא בדארנה)

 

ואם לא כובשים, אתם יודעים מה קורה. שלוש דקות חלפו וחוסין בושנאק דהר מצד ימין, חתך לאמצע והעביר רוחב ונור אבו גלייל ניצל יציאה גרועה של השוער נעים אבו אחמד ועשה1-0  לשפרעם, בניגוד למהלך המשחק.

 

כפר מנדא התייאשה ולא עברו ארבע דקות ונור אבו גלייל פרץ מצד שמאל, עבר שני שחקני הגנה וגם את השוער נעים אבו אחמד וכבש. 0:2 מדהים לשפרעם, שירדה למחצית ביתרון מבטיח.

 

בדקהה-53 חוסין בושנאק קיבל כדור וחתך לתוך הרחבה, הטעה את השוער ובעט חזק, אבל הבלם יחיא חריב היה על קו השער והצליח להרחיק. בהרחקה הזו הבלם סובב את הברך לחוסר מזלו ופינה את מקומו להישאם חלומי.  

 

ניסים אדרי נותן נשיקה לחוסיין בושנייאק. מגיע לו (צילום: עלאא בדארנה)


עשר דקות חלפו והגיע השער היפה במשחק. חוסין בושנאק קיבל כדור באמצע המגרש, פרץ קדימה ועשה סיבוב על השחקן ששמר אותו ומהמקום בעט כדור ענק לחיבורים. לא בכל יום אפשר לראות שער כזה.דיוק ענק בבעיטה מהמקום וסיבוב יותר יפה.החלוץ מוכיח למה הוא נחשב לאחד החלוצים הכי טובים בליגות הנמוכות.

 

היו במשחק הרבה פציעות (צילום: עלאא בדארנה)

 

כעשר דקות לסיום חוסין בושנאק יורד מהמגרש עם שער ובישול ובמקומו נכנס החלוץ החדש פאדי בדארנה שלפני 6  שנים עלה לליגה א' והיה מלך שערי הקבוצה עם14  שערים עם מאמנו ניסים אדרי במדי מכבי טמרה. האם הם יעשו את זה העונה במדי שפרעם?

 

בסיום זה 0:3 קליל לשפרעם. המשחק הטעון נגמר ואנשי שתי הקבוצות לחצו ידיים וחיבקו אחד את השני. שני המאמנים עאדל עזאם וניסים אדרי לחצו יד ואחלו הצלחה אחד לשני.  המשחק נגמר בצורה מאוד ספורטיבית וכל מי שנכח במגרש אמר שצריך ששאר הקבוצות יראו וילמדו איך מסיימים משחק כדורגל.שפרעם שמרה על המקום השלישי, מרחק חמש נקודות מהמקום הראשון ושלושמהמקום השני, כאשר במאזנה 16  נקודות. כפר מנדא ירדה למקום החמישיכשבמאזנה 12 נקודות. 

 

וואסים חלחלה שרוע על הדשא (צילום: עלאא בדארנה)

 

הנהלת שפרעם (צילום: עלאא בדארנה)

 

עאדל עזאם. (צילום: עלאא בדארנה)

 

 

הוסף תגובה
תגובות