העונה של רהט?

הפועל רהט גברה בחוץ 1:2 על בני יצ'לאל ונראית נהדר לקראת המשך הליגה. כשהיא חמושה בשחקנים חדשים בנוסף לשחקני בית, רהט היא הלהיט החדש של החורף

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 10-12-2013
  • 09:08

אם מדברים על מעבר שחקנים בין הקבוצות וההשפעה שלהם במגרש רהט זה המקום. הפועל רהט ובני ביצלאל צירפו השבוע כל אחת מהן שחקנים חדשים ברהט הצטרפו דודו ארואס מקרית גת ועאטף אבו בילאל. ברחובות הצטרף ארז ללוז מבאר יעקוב המתפרקת,  ברהט עלו למגרש בידיעה שניצחון יצמיד אותם לגבעת זאב שהפסידה 1-0 לבאר שבע במשחק שהוקדם ליום חמישי.

 

החניכים של וחיד אלצאנע עלו למגרש בנחישות ומתחילת המשחק לחצו בחלק המגרש של רחובות , מי שהוביל את התקפות רהט היה אלעתאמין הפעלתן שחילק אין ספור כדורים לשחקני האגפים אבו בילאל ואלאפיניש והחלוץ המצויין דולב סויסה שניסו בכול כוחם לפצח את הגנת יצ'לאל בהנהגת אדם אסייג ללא הצלחה.

 

רק לחשוב שלפני המשחק ספגה יצלאל 5 שערים ב 8 משחקים (ההגנה הטובה בליגה אחרי גבעת זאב ) דקה 10 כדור רוחב מצויין מרגלי אמיר אלאפיניש הגיע לאלעתאמין שמ 10 מטר מול השוער לא הצליח להשטלת , הלחץ של רהט על שערו של אלמוג כהן המשיך ללא הפסקה שהפעם נגיחה מראשו של המצטרף החדש עאטף אבו בילאל מצא את השוער דרוך.

 

דקה 25 עבירה לזכות רהט כ 25 מטר אלחסונית משער של רחובות אבו בילאל ניגש לכדור ומשחרר כדור מסובב חזק שרק פוגע בקורה והחוצה. דקה 30 קרן מצד ימין לזכות רהט מוצאת את ראשו של הקשר דודו ארואס איך שחקנה של רחובות מציל מהקו לאחר שהכדור עבר את השוער. 

 

דקה 37 1-0 הפועל רהט כדור קרן נוסף מוגבה לרחבה הפעם ארואס חופשי נוגח באין מפריע לרשת ומעלה את רהט ליתרון מוצדק בהחלט לאור ההשטלתות המוחלטת.

 

אחרי השער רהט נסוגה אחורה ללא הסבר הגיוני ורחובות השטלתה על המגרש והראתה שגם היא יודעת לתקוף ולסכן את שערה של רהט מי שהוביל את התקפת רחובות היה השחקן המצויין דניאל צהגון ששלח את החלוץ אילן טפרה בכדור שעבר את שחקני ההגנה אך מול השוער במצב קצת קשה שלח כדור מעל השער רחובות המשיכה בלחץ בדקות האחרונות אך ההגנה של רהט עמדה במבחן.

לקראת המחצית קיבלה רהט קרן שהגיע שוב לארואס שנגח לשער אך התעופפות מצויינת של כהן שהצליח לקלוט את הכדור.

 

שחקני רהט. ניצחון חשוב ברחובות

 

המחצית שניה נפתחה בשינו דרסתי שרחובות לוחצת את שערה של רהט בלי הפסקה הזדמנות טובה כבר לאחר 5 דקות במשחק הרכש החדש ארז ללוז לא ניצל הזדמנות שמתוך הרחבה שיחרר כדור חלש שהגיע בקלות לשוערה של רהט.

 

דקה 65 1-1 רהט יצא להתקפה מהירה בצד ימין אלאפיניש איבד כדור כ 30 מטר משערה של רחובות הכדור הגיע ל צהגון בצד שמאל שלח כדור רוחב ארוך שעבר את כל הגנת רהט הכדור הגיע לארז ללוז ששיחרר פצצה שוערה של רהט הצליח להדוף אך לא טוב והכדור חזר ללוז שמול שער ריק כבש 1-1.

 

רהט ניסתה לחזור למשחק והתחילה להניע כדור ולתקוף דרך האגפים אך לא הצליחה לעבור את הבלם המצויין אדם אסייג. דקה 75 נאלצה רהט לבצע חילוף כאשר המגן השמלי אביב שלו נפצע ובמקומו נכנס הקשר חליל אלצאנע ומי שהוסט לעמדת המגן היה אלעתאמין , יצאלאל ניצלה את חוסר הניסיון של אלעתאמין ותקפה מצד שמאל וכמעט הצליחה להפוך את התוצאה כאשר כדור רוחב מצויין שנשלח לרחבה לא מצא את אף שחקן ברחבה .

 

דודו ארואס המצטיין במשחק בשורות רהט

 

המשחק נרגע לקראת הסוף עד שהגיעה הדקה 93 כדור שהגיע לאבו בילאל הפעיל בצד ימין עבר את השחק אחד ועוד אחד ושלח כדור רוחב גבוה שלא היה אמור להות בעיה עבור השוער כהן שיצא לכדור יחד עם הבלם שלו סהלו דוד אך עקב חוסר תיאום התנגשו שניהם והכדור נפל מידי השוער ישר לרגלי ארואס שמול שער חשוף קיבל את המתנה וגלגל פנימה 2-1 לרהט שהקפיץ כ 100 אוהדים שעשו את הדרך הארוכה מרהט לרחובות לעודד את קבוצתם.

 

אמרנו שזה המשחק של המצטרפים החדשים, דודו ארואס השבוע עבר לרהט השבוע וכבש שני שערים. ללוז שעבר גם הוא השבוע לרחובות כובש שער. בסיום שמחה גדולה ברהט עקב הניצחון הקשה וגם לאחר ההפסד של נתיבות לשכנה צעירי רהט2-0 שמצמיד את הפועל רהט לגבעת זאב שבמקום הראשון.

 

מערכת גולר1, הפועל רהט ובני יצ'לאל רחובות משתתפים בצערו של החלוץ ליאור סודמי שחקן ביצלאל רחובות העונה ושחק הפועל רהט בעונה שעברה לאחר פטירת אביו השבוע. יהי זכרו ברוך.

הוסף תגובה
תגובות