הדרבי של עכו

הרדבי הסתיים בהכרעה של אחי עכו על שפרעם. צמד שערים של עכו הכריעו את התוצאה. שפרעם ניסתה לחזור למשחק, אך רקהצליחה לכבוש שער מצמק שלא הועיל

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 08-01-2014
  • 08:35

הפועל שפרעם במקום השלישי בטבלה, פגשה את אחי עכו מהמקום ה-12 למשחק קצוות טיפוסי של ליגה ב'. המשחק הזה, מהווה דרבי קטן לעיר שפרעם כאשר היציע היה מפוצץ ב 700 אוהדים, 4 משחקניה של אחי עכו הם תושבי שפרעם ושחקני הפועל שפרעם בעבר. מי שעבר לאחי הם: פארס אבו גלייל, נזיה חלאחלה, מוחמד אבו גלייל, והיב סואעד, והמאמן חוסין עליאן היו חלק מקבוצת שפרעם. כולם עלו עם הקבוצה לליגה ב' לפני 4 שנים והיו חלק מהקבוצה עד לחודש האחרון.

 

הקהל של שפרעם. (צילום: עלאא באדראנה)

 

המשחק נפתח בלחץ גדול של שתי הקבוצות, וכבר בדקה ה- 15 השופט בוריס מלנקוביץ שורק לנגיעת יד. במרחק של 22 מטר משער של שפרעם. תאופיק חבישי בעט ישר לשער, שחקני שפרעם עוצרים וטוענים שזה היה בעיטה בלתי ישירה, אבל את שחקני עכו  זה לא עניין והם חוגגים 1-0 לזכותם.

 

(צילום: עלאא באדראנה)

 

בדקה ה-20, כדור מוגבה מצד ימין של עכו ודאהוד אגא נוגח ועושה 2-0 מוקדם מאוד לאורחים מה שיוצר הלם גדול אצל המקומיים.

 

25 דקות עברו, ושפרעם מתעוררת. פיראס קורטאם מסתנן לרחבה, מוסר לחוסיין בושנאק והכדור סנטימטר מעל המשקוף.

 

בדקה ה- 35, עבד סיף מגביה כדור נהדר. פאדי בדארנה נגח חזק, אבל רשוואן כריים שוערה של עכו הדף לקרן.

 

המחצית השנייה נפתחה.בדקה ה- 47, הגבהה של היתם סעדי לתוך הרחבה של עכו פאדי בדארנה מוריד בראש ומוראד חריב בחצי מספרת מצמק ל 2-1. בדקה ה- 53, חוסין בושנאק עובר את השוער ובועט אבל הבלם נזיה חלאחלה (תושב שפרעם) מרחיק מקוו השער. בדקה ה- 61, כדור קרן של שפרעם סאמר חמאדי נגח לרשת אבל רשואן כריים שוערה של עכו נפל וקיבל כדור חופשי ושער פסול.

 

(צילום: עלאא באדארנה)

 

בדקה ה-75, דאבל פס בין פאדי בדארנה וחוסין בושנאק שמקפיץ מעל השוער לרשת אבל דגל גבוה של הקוון פוסל את השער.

 

בסיום אחי עכו מנצחת 2-1 בסוג של דרבי קטן והמשחק עובר בשלום.

 

הוסף תגובה
תגובות