שפרעם ניצחה את בועינה

שפרעם ממשיכה לנצח והפעם היריבה היא בועינה שניסתה לעשות צרות לחניכיו של ניסים אדרי, אך בסופן של דבר הצליחו לנצח את המשחק. בועינה? תחפש את הניצחון בשבוע הבא

  • על ידי: אביחי חיים
  • 28-01-2014
  • 09:39

הפועל שפרעם של המאמן ניסים אדרי, אירחה את הפועל בועינה של המאמן נידאל עאקלה, מאמצע הטבלה. כ-700 אוהדים נכחו במגרש הביתי בשפרעם.

 

המאמן נידאל עאקלה יכול להיות מרוצה מצירוף הבלם מור ממן ששחק עונה שעברה בשירות מכבי כפר כנא מליגה א ורשם בתחילת הקריירה שלו מס' הופעות במדי מכבי חיפה בליגת על. גם החלוץ עבד דנדן, ששיחק בכרמיאל צפת ובעירוני כאבול הצטרף ויעמוד לשירות המאמן  שניהם פתחו בהרכב, לעומת המגן הימני מוחמד סאלח (פצוע) ושוקל לפרוש מהכדורגל.

 

ניסים אדרי יכול להיות מודאג מחסרונו של המגן הימני עבד סיף ובמקומו שחק תאמר קאדריה. החלוץ נור אבו גלייל לא כשיר ולא יהיה בסגל במקומו פתח מוהנד חאג עלי. יעמוד לשירות ניסים אדרי המגן השמאלי איהאב שאמי, שהגיע מביתר נהריה ושיך לסגל המורחב של בני סכנין. גם הקשר אמגד נומירי, שהצטרף מעירוני קרית אתא השבוע יהיה בסגל פיראס קורטאם שהורחק במשחק שעבר נגד טמרה יראה את הקבוצה מהיציע

 

שפרעם מנצחים. (צילום: עלאא בדארנה)

 

המשחק נפתח בקצב מאוד מהיר והנעת כדור מצוינת באמצע המגרש. בדקה ה- 20 הגבהה לתוך הרחבה של בועינה, מוהנד חאג עלי נגח חזק לרשת של נאייל עאקלה 1-0 למקומיים. בדקה ה- 30 כדור מוגבה לתןך הרחבה של שפרעם, והחלוץ של בועינה פהד סעאידה במספרת עושה 1-1 שער נפלא לחלוץ.

 

בדקה ה- 43 חוסיין בושנאק, החלוץ של שפרעם פרץ באגף שמאל עבר שני שחקנים ושלח פצצה לחיבורים 2-1 לשפרעם. תוצאה שנשמרה עד לסיום המשחק. לקראת סיום המשחק, חוסין בושנאק שולח את איהאב שאמי בצד שמאל שבועט חזק סנטימטרים ליד הקורה. בדקה ה- 80 הגבהה לתוך הרחבה של שפרעם, עבד דנדן הלא מכוסה שלח נגיחה אדירה שזעזעה את המשקוף של שפרעם .

 

בסיום 2-1 לשפרעם שמתקרבת למקום הראשון ושומרת על מקום שלישי, במרחק 4 נקודות מהראשונה מג'ד אלכרום ומרחק 2 נקודות מהשניה הפועל כפר כנא. בועינה, תחפש את הנקודות במחזור הבא.    

הוסף תגובה
תגובות