אכזבה: 0:0 בין מנדא לעכו

משחק ללא מצבם ממשיים ליד השער ,הסתיים בתוצאת תיקו מאופסת שהעיבה בעיקר על משחק הכדורגל שאנו כל כך אוהבים

  • על ידי: עלאא באדראנה
  • 03-03-2014
  • 07:48

אחווה כפר מנדא אירחה את מכבי עכו. כפר מנדא מהמקום ה 3 במאזן 38 נקודות של המאמן עאדל עזאם, עושה הצלחה גדולה העונה. מנגד, מכבי עכו מהמקום ה- 15 במאזן 17 נקודות ומאמנה ג'קי שריקי. כפר מנדא מגיעה למשחק ללא הקשר שחאדה שחאדה שנפצע בשבוע שעבר נגד הפועל סכנין, חוסין עזאם והקפטן טאהא זידאן הבלם,  ויחיא חריב עולים לשחק שהם סובלים מפציעה. מנגד, מכבי עכו יחסר החלוץ שגיא פיצחדזה שהגיע בחודש האחרון מצור שלום בגלל צהובים.

 

פתיחת המשחק. (צילום: עלאא בדארנה)

 

עאדל עזאם מאמנה של כפר מנדא, חם לו בצמרת.  (צילום: עלאא בדארנה)
 

המשחק נפתח בקצב טוב ושתי הקבוצות עמדו טוב על המגרש. בדקה ה- 5 חוסין עזאם בועט חזק, אבל הכדור נעצר בידיים של השוער דודו אפוטה. מכבי עכו לאחר 20 דקות ניסתה לסכן את השער מרגלו של אלכס לויט, אבל השוער של כפר מנדא טארק נעאמנה היה במקום. המחצית הסתיימה בתיקו מאופס 0:0 מה שהשפיע גם על המשך המשחק.

 

עולים לכר הדשא. (צילום: עלאא בדראנה)

 

ויטלי רבינוביץ הותיק עומד לכנס בשירות מכבי עכו. (צילום: עלאא בדראנה)

 

במחצית השנייה, עמאד זיאד ניסה להפתיע את דודו אפוטה אבל הכדור עבר ליד הקורה. לקראת הסיום, כדור קרן לתוך הרחבה של עכו, טאהא זידאן קפטן כפר מנדא נוגח לרשת, אבל השופט יוסף סוריה ביטל את השער בטענה לעבירה על השוער ושרק לסיום המשחק. כפר מנדא שומרת על המקום ה 3 ועולה למאזן של 39 נקודות. כבי עכו יורדת למקום ה 16 מתחת לקו האדום לקראת המשך הישרדותה בליגה. 

 

הוסף תגובה
תגובות