בושנאק: בימים הקרובים אקבל החלטה

החלוץ הצעיר והמוכשר, פראס בושנאק רק בן 20 וכבר חושב על עתידו לקראת העונה הבאה: "השנה אני הופך לשחקן חופשי ורוצה לקבל את ההחלטה הנכונה בפתיחת הדרך החדשה"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 20-07-2014
  • 07:53

החלוץ הצעיר פראס בושנאק בן ה 20, שיחק בתחילת העונה שעברה במדי טול כרם מהליגה הפלסטינית. הקבוצה כבר הבטיחה את עלייתה לליגה הראשונה, כבר בסיבוב הראשון. רגע לפני סגירת חלון ההעברות בינואר, עבר לצעירי ביר אלמכסור מליגה ג' גליל תחתון שם הספיק לשחק 11 משחקים מתוכם כבש 8 שערים וסיים כמלך השערים של המועדון. לא מעט קבוצות רוצות את שירותיו, בייחוד מליגה ב'' וג' אך גם קבוצות מליגה א' לוטשות עניין בבחור הצעיר.

 

בושנאק סיכם את העונה: "עשיתי עונה גדולה בליגה הפלסטינית, עלינו ליגה כבר בסיבוב הראשון. עברתי לצעירי ביר אלמכסור קבוצה שהמטרה שלה היתה להשאר בליגה וכבשתי 8 שערים מתוך 11 משחקים וכמעט עלינו לליגה ב'. השנה, סיימתי מלך שערי הקבוצה וזה מחמיא לי מאוד".

 

בושנאק, יחליט בקרוב על עתידו. (עלאא בדראנה)

 

לגבי העונה הבאה הסכים לומר: "יש לי לא מעט הצעות מליגות א' ב' וג'. הרמדאן מעכב מעט את בחירתי לעונה הקרובה, אך בימים הקרובים אקבל החלטה היכן ארצה לשחק העונה. בעבר, הכרטיס שלי היה שייך לאחי נצרת, השנה אני הופך לשחקן חופשי ורוצה לקבל את ההחלטה הנכונה בפתיחת הדרך החדשה". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחחח עלאק שהמטרה שלה היה להישאר בליגה (אוהד 23-07-2014, 03:06)
    אתה בליגה ג' יגמור אין לאיפה לרדת