מחלוקת בחולון: צפרירים נגד בני חולון

בימים האחרונים התעורר הוויכוח לגבי השם "הפועל" בעיר חולון. נכון להיום, הפועל צפרירים חולון זכאית ע"פ ההתאחדות להשתמש בשם בעוד שלקבוצה החדשה של חולון, בני חולון כלל לא. הפיתרון: היום בועדת הקבלה לקבוצות בהתאחדות לכדורגל

  • על ידי: אביחי חיים
  • 19-08-2014
  • 14:21

בימים הללו העיר חולון מתעוררת לחיים בכל מה שקשור לחיי הכדורגל. קבוצה חדשה אמורה להצטרף למאבק הצפוף בעיר, קבוצה חדשה שנקראת בני חולון, או כפי שהם מציגים את עצמם לכאורה, הפועל חולון. אך מה מסתבר, שהפועל חולון כבר קיימת: הפועל צפרירים חולון מליגה ב', מכירים? !!!

 

האחראי על מחלקת הנוער וקבוצת הבוגרים של הפועל צפרירים חולון, גיגי חלובה, הגיב על הנושא: "הם הגישו בקשה להתאחדות לכדורגל לבקשת הקמת קבוצה, אף אחד בהתאחדות עוד לא דן בנושא. הם הלכו למרכז הפועל על מנת לקבל את השם, אך הם סירבו להם כי אנחנו זה הפועל חולון. בני חולון או איך שלא יקראו להם, קיבלו הודעה ממרכז הפועל שאסור להם להשתמש בשם הזה יותר, אחרת הם ייתבעו. זו ממש חוצפה להשתמש בשם שלנו, להקים קבוצה חדשה על שם של קבוצה קיימת, אני לא מבין את הדבר הזה. זה כמו שיקחו את הת.ז שלך וישתמשו בשם שלך. הם רוצים לבוא וללכת נגד החוק ונגד מרכז הפועל.

 

צפרירים נגד בני חולון, מי ינצח בקרב על הזהות? 

 

גיגי הוסיף: "האנשים האלה הם לא אנשי כדורגל", מדגיש. "אם הם היו מכירים את ענף הכדורגל, הם היו צריכים לקחת בחשבון שהם עלולים להיענש, אך כעת הם לא יכולים כי הם כלל לא רשומים. מי שיסכים להיות תחת אחד המרכזים בענף, אז אדרבה אנחנו לא נגדם אלא רק מתנגדים לבקשה שלהם להיקרא הפועל כי ע"פ ההתאחדות הם הגישו את השם בני חולון. הפועל צפרירים חולון זה שם שקיים משנת 85 ואנחנו לא ניתן לאף אחד לפגוע בשם הזה". 

 

מיכאל וייסמן, רכז ענף הכדורגל במרכז הפועל, הגיב בנחישות: "אין שום סיבה שבעיר חולון יהיו שתי קבוצות של הפועל. יש רק קבוצת הפועל אחת בעיר, והיא הפועל צפרירים חולון, ואין שום סיבה שתהיה קבוצה נוספת תחת השם הפועל. כמו שבחיפה הקימו את מועדון כדורגל רובי שפירא חיפה, ולא קוראים להם הפועל, אז בלי אישור שלנו, "בני חולון" לא יכולה להיקרא הפועל כי היא לא קיבלה אישור. במקרה והם ייקראו לעצמם כך, יימצאו לכך את האמצעים המשפטיים הנכונים על מנת להסדיר את הנושא".

 

מההתאחדות לכדורגל נמסר בעניין: "זה עוד לא קשור להתאחדות. היום נקרא את השמות בועדה לקבלת הקבוצות בהתאחדות לכדורגל בישראל. כל אחד בינתיים ממציא לעצמו שמות, אך עדיין אין משהו רשמי. מה שבתוך העיר חולון, זה לא מענייננו. יש לנו תקנונים ואנחנו עובדים על פיהם. אין דבר כזה שיהיו שתי קבוצות הפועל באותה העיר. הפועל צפרירים חולון תישאר עם השם שלה, בעוד שהקבוצה החדשה בחולון תוותר על השימוש הפועל בשם המועדון".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך בירושלים יש שתי קבוצות הפועל וביתר (הבוכרי הגדול 19-08-2014, 14:31)
    יש את הפועל ירושלים ואת הםועל קטמון ירושלים יש את בית"ר ירושלים ואת בית"ר יורדיה ירושלים. בקיצור תפסיקו עם השטויות שכל אחד יקרא לעצמו איך שהוא רוצה
  2. מיכאל וייסמן - כנסו (אחד שיודע 19-08-2014, 16:02)
    חבל על השכר שהוא מקבל , בזבוז כספי ציבור , מה הוא עשה שלושים שנה כלום פשוט כלום
  3. מצאתם עם מי להתעסק (לחולון החדשה 19-08-2014, 16:09)
  4. יש הרבה ערים עם קבוצות מאותו מרכז. למה בחולון לא? (חולוני צהוב-סגול 19-08-2014, 21:00)
    בחיפה יש את הפועל חיפה והפועל אחווה חיפה, בפ"ת יש מכבי פ"ת ומכבי עמישב פ"ת, בראשון יש הפועל ראשון והפועל נחלת יהודה ראשון. למה בחולון זה לא אפשרי? בשביל רוב אוהדי הפועל חולון כדורסל בני חולון זאת הפועל חולון והקבוצה שהם מזדהים איתה.
  5. לכול אוהדי הפועל חולון ( שלמי ארזי 19-08-2014, 22:56)
    תודה לכולם על הפרגון אנו נלך בדרך שלנו ולא משנה מה רשום בהתאחדות אנו נחזיר את הפועל חולון למפה כולם יודעים מי שיך להפועל חולון ומי שיך לצפרירים תוככו לכולם על המגרש שתגיעו בהמונים לעודד את הקובצה ותלכו איתנו עד הסוף קדימה חולוניה צהוב סגול כול הזמן
  6. נא לשמור על תרבות בתגובות. תגובות לא הולמות לא יאושרו (צוות אתר גולר 19-08-2014, 23:25)
  7. רק הפועל. (חולוני בדם 19-08-2014, 23:38)
    חולון יש אחת הפועל יניב חולון בכדורגל תוך 3 שנים מספר 1 בעיר לכל השאר אין זכות קיום .יאלה חולוניה...
  8. בתוספת לכל התגובות לגבי יותר מקבוצה אחת מאותו מרכז באותה העיר (דני 20-08-2014, 00:09)
    והירושלמיות מתגובה 1... מכבי נתניה - מכבי השרון נתניה הפועל ראשל"צ - הפועל נחלת יהודה ראשל"צ מכבי פ"ת - מכבי עמישב פ"ת מכבי רחובות - מכבי שעריים הפועל חיפה - הפועל אחווה חיפה הפועל כפר סבא - הפועל עליה כפר סבא הפועל רמת השרון - הפועל מור
  9. איזה שטויות בהתאחדות (יועד 20-08-2014, 10:01)
    מי זה האידיוט שמדבר בשם ההתאחדות? מה אין הפועל קטמון ירושלים, אין הפועל אחווה חיפה, אין הפועל עליה כפר סבא. מה זה השטויות האלה שלא מאשרים את השמות של הפועל חולון והפועל רובי שפירא חיפה, מה זה הטימטום הזה?
  10. תישאלו את מר שטרן למי הוא פנה שישלך מיכתב לעיתון (חולוניה 20-08-2014, 10:41)
    עים לא יענה אנחנו נענה
  11. יועד צודק ב 100 אחוז ( ראובן 20-08-2014, 13:35)
    ראו תגובה 10, יש גם מכבי עמישב פ"ת, מכבי השרון נתניה ועוד ועוד ועוד