0-3 מרשים למכבי שפרעם על חלת אשריף טמרה

מועדון ספורט חלת אלשריף טמרה, מארחת את השכנה מכבי שפרעם. ביום שלישי, משחק שנועל את המחזור ה 6 של הליגה.

  • על ידי: עלאא באדראנה
  • 11-12-2014
  • 10:19

המגרש העירוני בכאבול, אירח משחק רדיוס ללא קהל. שפרעם צירפה השבוע כבר את השוער גאסר דקואר, שעלה בעונה שעברה עם מכבי עירוני יפיע לליגה ב.  הבלם ראפת דיאב, שמגיע מהפועל שפרעם ושניהם יהיו בסגל של המשחק. המגן, אחמד אבו רומי, הצטרף לקבוצה גם אבל הוא לא יכול להתלבש למשחק בגלל איחור ברישום במשרדי ההתאחדות.

השופט הצעיר פיראס שלאעטה שרק לפתיחת המשחק, חלת אלשריף תוקפת את שערו של גאסר דקואר ומכבי שפרעם תוקפת את שערו של עלי עיסא. המחצית הראשונה נגמרה בתיקו 0 ללא שערים.

 

פתיחת המשחק. (עלאא בדראנה)


במחצית השנייה, שתי הקבוצות פתחו עם הרגל על הגז. חלת אלשריף תוקפת דרך סאמח עוואד הפעיל, מצד שני פיראס בושנאק ובאסל חליפה ומוחמד יוספין עושים המון כאב ראש להגנה של חלת אלשריף.

 

שחקני שפרעם, חוגגים את השער הראשון. (עלאא בדראנה)


בדקה ה- 52 שפרעם זוכה לבעיטה חופשית כמעט 22 מטר מהשער. הבלם יחיא חריב, לקח את הבעיטה ושלח כדור חזק שנעצר רק ברשת 1-0 לאורחים משפרעם. 

 

שפרעם חוגגים ניצחון. (עלאא בדראנה)

 

הקצב הטוב נמשך, עם משחק מהיר קצבי ומרתק. בדקה ה- 73 פיראס בושנאק, בפעולה אישית נהדרת פורץ ודוהר באגף ימין ושולח כדור מסובב לרשת 2-0 לאורחים משפרעם. החלוץ שהיה מלך השערים של צעירי ביר אלמכסור בעונה שעברה, כובש ושובר את הצום של השערים אצלו העונה בשער יפה.

 

בדקה ה- 78, עוד פעם זה היה פיראס בושנאק בעוד פריצה באגף. נכנס לרחבה עם המהירות שלו, ושולח כדור קשתי לרשת, 3-0 לחניכויו של נזיה עודה שחוזרים להתחרות על עלייה לליגה ב ובגדול. 

 

החלוץ פיראס בושנאק, היה מצויין במשחק. (עלאא בדראנה)

 

בסיום 3-0 מרשים למכבי שפרעם על חלת אלשריף טמרה. כנראה שחניכויו של נזיה עודה, חוזרים למסלול הנכון בדרך למטרה אחת והיא לעלות לליגה ב בעונה הראשונה של הקבוצה בכדורגל.

הוסף תגובה
תגובות