אייל וקראט: "כל מקום שהייתי, השארתי את חותמי"

השוער, איל וקראט, אולי אחד השוערים הכי טובים שהיו ושעדיין משחק בליגות הנמוכות מדבר על הקריירה הארוכה שעבר ועוד עובר. אייל נהנה מכל דקה שעבר בקריירה ואפילו נהנה השנה...

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 20-01-2015
  • 08:45

השוער, איל וקראט, כבר לא ילד. את העונה הנוכחית הוא פתח בבני ראמה מליגה ג' והוא חולם גם עימה לעשות עלייה נוספת, אחת מיני רבות בקריירה שלו. וקראט בן ה-41 החל את הקריירה בקבוצת שמשון תל אביב עם בני טבק, משם עבר לכפר קנא ,קריית שמונה, מכבי חיפה ,צפת (לפני שהפכה לכרמיאל/צפת) ,עירוני צפת והפועל בני רמה.

תפסנו אותו לשיחה השבוע והוא סיפר:" פתחנו את העונה בצורה טובה. כרגע אנחנו במקום השני ומציגים יכולת טובה, נקווה שעד סוף הסיבוב נעלה לפסגה ושם נישאר עד סוף העונה יש סיכוי טוב לעלות ליגה, הרי בשביל זה הביאו אותי ועוד מספר שחקנים - אני מאמין שבעבודה קשה נשיג את המטרה. אני מאמין שאם נמשיך להציג את הכדורגל שאנחנו מציגים אנחנו נעלה בסוף, אפילו שיש מספר קבוצות שגם הן נמצאות בצמרת".

 

אייל וקראט, אחד השוערים הטובים שהיו ועדיין משחקים בליגות הנמוכות. (צילום: יח"צ)


על העובדה כי הוא משחק במועדון מהמגזר הוסיף:" אני חושב שזאת הקבוצה היחידה בארץ שיש בה גם יהודים ,נוצרים מוסלמים ודרוזים ככה שאין שום בעיה, כולם משפחה אחת. כבר בשיחה הראשונה ראיתי שיש שם אנשים רציניים שנותנים שקט ולא מחסירים שום דבר מהשחקנים".


על העונה שעברה בה עלה עם צפת סיפר:"הייתה עלייה מדהימה בצפת, היה שם חיבור מדהים, אבל בתחילת השנה היה שם אי ודאות לגבי העונה והפועל בני רמה היו הכי רציניים ולכן חתמתי שם".


וקראט גם דיבר על זיכרונות העבר ונזכר:"העונה של האליפות בקריית שמונה הייתה מדהימה, אני שמח שהייתי שותף לאליפות היסטורית. מצד שני, העונה הכי מאכזבת הייתה שפספסנו את העלייה לליגת העל נגד רעננה במחזור האחרון. אני חושב שהייתה לי קריירה מעניינת, עברתי מספר קבוצות, הייתי שותף עם מכבי חיפה באירופה, אליפות היסטורית עם קריית שמונה כמובן, כל הדרך מליגה א עד לליגת העל. אני לא מתחרט על שום מהלך שעשיתי בקריירה שלי וכל מקום שהייתי השארתי את חותמי".

 

עד מתי נראה אותו במגרשים? וקראט סיכם:" אני חושב שמבחינה פיזית אני מרגיש טוב ושומר על עצמי כל עוד הגוף יאפשר אני אמשיך".

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזור אלינו אתה שוער גדול (שמשון ת"א 20-01-2015, 10:01)
  2. אחלה אייל (שמשון 20-01-2015, 10:22)
  3. אני זוכר איך הוא היה צוחק על כל מי שהיה בועט לו חלש לשער. (שחקן 20-01-2015, 10:55)
  4. מלך (רון 20-01-2015, 10:56)
    שוער ענק