עמי גילברט: "מ.כ. חולון? לא רוצים סינדרלה על חשבוננו"

באסי גלבוע לא מקלים ראש ביריבה מליגה ג' אותה יארחו היום (13:00) במסגרת סיבוב ז' של הגביע. קשר אסי גלבוע, עמי גילברט: "קבוצה שניצחה בסיבוב הקודם את שעריים אי אפשר לזלזל בה"

  • על ידי: אורי דוד
  • 23-12-2014
  • 08:45

סיבוב ז' של גביע המדינה: הפועל אסי גלבוע שמדורגת בתחתית ליגה א' צפון תארח היום (ג', 13:00) את מועדון כדורגל חולון שמוליכה את ליגה ג' מרכז והדהימה בסיבוב הקודם של הגביע את מכבי שעריים מצמרת ליגה א' דרום.

אסי גלבוע נחשבת לקבוצת גביע טיפוסית שבשנים האחרונות עשתה לא מעט ניצחונות גדולים מול יריבות בכירות בליגה הלאומית. למשחק מול חולון היא מגיעה כפייבוריטית ברורה ולמרות היכולת הרעה בליגה היא לא צריכה להתקשות מול יריבה מליגה ג'. אבל העובדה שחולון חתומה על הסנסציה של הסיבוב הקודם בגביע גורמת ללא מעט חששות בקרב אנשי אסי גלבוע. בנוסף, חניכיו של עודד קוטר זוכרים היטב את המשחק הקודם שלהם בגביע מול איחוד בני בקה מליגה ג' שהסתיים עם ניצחון דחוק של גלבוע (1:2) לאחר שהקבוצה מליגה ג' הוליכה 0:1 במשחק.  

 

עמי גילברט (בשחור), חייבים להכריע את המשחק כמה שיותר מוקדם (צילום: לילך וייס)

 

"אנחנו לא מקלים ראש ולא מזלזלים באף קבוצה ובטח לא בכזו שהדהימה את מכבי שעריים החזקה בסיבוב הקודם של הגביע", אמר קשר אסי גלבוע עמי גילברט. "אנחנו גם לא שוכחים שבסיבוב הקודם שיחקנו מול יריבה מליגה ג' ולא היינו רחוקים מלהיות מובכים. אנחנו חייבים לבוא למשחק מול חולון בשיא המוכנות ולהכריע אותו כמה שיותר מוקדם. עם כל הסימפטיה לחולון, אבל אנחנו לא רוצים סינדרלה על חשבוננו". 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלמה וחבורתו מוכנים ודרוכים יאלללה חולוניה (הקטר מחולון מגיע לתענכים צפו הפתעות 23-12-2014, 09:26)