נווה גולן שואפת לפסגה

לקראת המשחק המרכזי של ליגה ג', תל אביב, בין נווה גולן לבית דגן, האיש מאחורי הקלעים, שלומי ברוך, מאמין שהשנה נווה גולן יכולה לעלות ליגה: "אין סיבה שלא נעלה, כי הכל תלוי בנו".

  • על ידי: אביחי חיים
  • 26-12-2014
  • 11:10

נווה גולן, זהו אחד מהמועדונים הוותיקים ביפו עוד בשנות ה-50. לאחר פרויקט שיקום שכונות אי שם בשנות ה-80, שינו את שם השכונה לנווה גולן והיום אין אחד ביפו- תל אביב שלא מכיר את הבריכה המפורסמת ואת מתקן האימונים המופתי של המועדון. (שם מתאמנת גם מכבי קביליו יפו) 

 

ברוך שלומי, התחיל את הקריירה רבת השנים כבר בגיל 20 במועדון, ובמשך 15 שנה לא עזב אותה לדקה. כיום, הוא בן 35 נשוי פלוס אחד ואחד בדרך (שיהיה במזל), אך בתחילת העונה ספג פציעה קשה (קרע את הרצועות) ונאלץ לפרוש ממשחק פעיל. כיום, משמש האיש מאחורי הקלעים וכל בעיה שישנה בנווה גולון פונים אליו והוא בשמחה עוזר לפתרה. "הכדורגל והקבוצה זה אהבה בלב", מסביר. "אנחנו נותנים את הכל, כדי שתהיה קבוצה טובה. השנה, הבאנו את פליקס חלפון (חזר להפועל בת ים) ולמרות שהוא עזב, השחקנים נשארו ואנחנו מאוד מעריכים על כך את פועלו. פליקס הביא 80% משחקני הקבוצה, כך שהוא תרם לנו מאוד".

 

שלומי ופליקס, חברים טובים ובנו יחדיו את הקבוצה השנה. 

 

כיוונתם בתחילת העונה, להיות בצמרת?

"אנחנו מקום שני מרחק נקודה מהמקום הראשון, אך לא כיוונו לכך בטרום העונה. כאשר הבאנו את גולן שאול, פליקס חלפון ומשה דיין הגיעו (השחקן הכי מנוסה וחשוב בקבוצה), היה לנו את כל השחקנים והתחלנו לכוון גבוה. כולם נלחמים, כולם אוהבים את המועדון, יש לנו חוד התקפה נדיר מאוד, ואנחנו עובדים קשה בימים הללו. לגבי התנאים, אין בשום מקום אחר תנאים אידיאליים גם לא בליגה ב', אם זה מגרש, חדר הלבשה, אפסנאות, מתקן אימונים ולא מעט קרובים שמגיעים לראות את המשחקים".

 
משה דיין ושלומי ברוך הותיקים של הקבוצה. 
 
המשחק נגד בית דגן, זהו קרב על המקום הראשון.

"נווה גולן- בית דגן זהו משחק הצמרת המרכזי של המחזור. בית דגן היא קבוצה מעולה, אבל עבדנו קשה השבוע ונקווה שהתוצאה תהיה לטובתנו. אנחנו לא מגיעים פייבוריטים כי גם הם ניצחו בתוצאה גדולה, לכן המשחק הוא שווה כוחות ושהטוב ביותר ינצח. לקראת ההמשך; נווה גולן תעלה ליגה, ועונה הבאה נביא כסף יותר גדול ונדהר קדימה. אין סיבה שלא נעלה ליגה כי הכל תלוי בנו. אני מודה לשאול גולן, משה דיין, אושרי, יעקב ומוריס, שהם מנהלים את הקבוצה ביד רמה ובמקצועיות מופלאה". 

 

מנהל הקבוצה, יעקב לוי, הינו יו"ר ועד השכונה בנווה גולן. מזה כ-12 שנה, מנהלים יחד עם מוריס בן דוד את נווה גולן ביד רמה. לקראת המשך העונה, אמר: "המאמן שאול גולן הצטרף אלינו השנה, ואנחנו מעריכים עבודה קשה. נשאר שלד מהשחקנים הבכירים בשנה שעברה, הצערנו את הקבוצה והגענו כרגע למקום השני בטבלה. היום אנו משחקים מול בית דגן ואנחנו באים לקחת את 3 הנקודות. אנו מגיעים עם אמביציה מאוד גדולה, מחויבות להמשיך את המונטום החיובי שאנו נמצאים בו. אנחנו לא מזללים באף קבוצה, אך באים לעשות את העבודה שלנו. נכון להיום, עם חומר השחקנים שיש לנו, הנהלה תומכת, ומועדון מסודר כמו שיש לנו, אנחנו בהחלט ראויים לעלות לליגה ב'".  

 

מנהל הקבוצה, יעקב לוי ומוריס בן דוד, מאמינים בנווה גולן. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. נווה גולן מספר 1 (טוני ברוך 26-12-2014, 11:40)
    שלומי בעלי היקר אין עליךךךךך אתה תותח !!!
  2. כל הכבוד (מאיר 26-12-2014, 12:19)
    אח יקר שיהיה לכם בהצלחה כל מילה שרשום זה נכון שלומי ברוך הגדול
  3. הנשמה (אמיר 26-12-2014, 12:41)
    שלומי זה הנשמה של הנווה הנווה היא כמו שלומי השחקן שחקן לוחם ללא פשרות שנותן 200 אחוז ושתמיד מביא את הנשמה שלו למגרש כל הכבוד שלומי ובהצלחה במשחק
  4. נווה גולן (אבי בכר 26-12-2014, 18:33)
    בהצלחה לנווה גולן ולשלומי ברוך שהוא אח יקר ובתור אחד שהיה בקבוצה הזו הרבה שנים נווה גולן זה משהו מיוחד שאין באף מקום.... בה ליה ושתעמדו במטרה שהצבעתם לכם.
  5. אל תעופו על עצמכם לא תסיימו בשלושת הראשונות (שחקן בליגה 26-12-2014, 20:10)
  6. תמיד מרגיש כמו בית (שי ש 27-12-2014, 01:55)
    בנווה תמיד היו תנאים טובים ותמיד יהיו וכשזה מתחבר לשאיפות גבוהות אז הכל אפשרי . שלומי , אוהב אותך אך יקר ומצדיע לך על המהלך שעשית העונה בכל עזרה שתצתרך אתה יודע איך למצוא אותי .
  7. מנהלי הקבוצה...ברור לכם שהכל מאהבה ובהתנדבות!! (רוזט 29-12-2014, 00:09)
  8. גולן (אחד שיודע 30-07-2017, 17:29)
    גולן שאול מאמן בלי שיטה