משחק עונה: מ.ס חיפה רובי שפירא - בית"ר פרדס חנה

שניהם ספגו הכי פחות בליגה, שניהם עדיין לא הפסידו ב 10 המחזורים האחרונים והפעם, רק אחת מהן תצא עם ידה על העליונה או שהם יחליטו לחלק ביניהם את הנקודות. "באים חדים, ממוקדים בטח שלא מזלזלים" אומר כפיר לייבוביץ הקפטן של החיפאים, "זה בסדר מבחינתנו להגיע כאנדרדוג ונקווה לצאת גדולים אחרי המשחק" אומר הקשר שי מאיר מפרדס חנה

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 01-01-2015
  • 12:45
משחק על עונה שלמה, מועדון ספורט חיפה רובי שפירא מארחת את בית"ר פרדס חנה, יום שישי, 13:30, אבי רן. ההפרש : 4 נקודות. נצחון של פרדס חנה ונצחון של הפועל טירת כרמל על בני ג'ת והחבורה האדומה מחיפה תיהיה בבעיה רצינית (אך ככל הנראה עדיין תשמור על המקום הראשון בגלל הפרש שערים)
נכון לעכשיו שני הקבוצות נמצאות עם אפס הפסדים, כאשר הפועל רובי סופגת 2 שערים פחות מפרדס חנה.
לשתי הקבוצות יש נתונים מצויינים, כאשר מ.ס חיפה נמצאת במקום הראשון בממוצע כיבוש שערים שעומד על 4.1 ובמקום השני בית"ר פרדס חנה עם 3.4 מה שמראה ששני הקבוצות פוריות בשערים.
 
"עם כל הכבוד לפרדס חנה וטירה המשחקים תלויים בנו אנחנו והם יודעים את זה . אם נבוא כמו שהגענו עד עכשיו יהיה בסדר, מצד שני זה גם יכול לקפוץ ל 7 ואז הדרך שלנו תהיה סלולה." מספר הקפטן, כפיר לייבוביץ ומוסיף "קל יהיה אחרי המשחק אנחנו באים חדים ממוקדים בטח שלא מזלזלים. קבוצות באות לסגור מולנו נצטרך למצוא פתרונות התקפיים ואני מאמין שעם הכלים שיש לנו נדע לעשות זאת".
 
כפיר לייבוביץ, מאמין בקהל ובחברים (צילום : מאור אלקסלסי)
 
במשחק עצמו, צפי קהל של כ-500 אוהדים שיבואו לדחוף ולהטריף את השחקנים, גם הם יודעים, נצחון ורובי חיפה בדרך לליגה ב'.
"כן הקהל זה השחקן ה12-ה13 וה14 שלנו ואנחנו מחויבים לו ב100 אחוז, ממה שהבנתי יהיה קהל שיא ואנשים בטירוף לקראת המשחק, כולי תקווה שבסוף המשחק נשמח ביחד איתם" סיפר בהתרגשות הקפטן האדום.
ביחד עם זו, אוהד נוסף חדש שהצטרף לעמותה, אייל טרטצקי, סיפר לנו : "ברור שלא יהיו חיים קלים, אבל מאמין בשחקנים ובמיוחד בקהל שיעשה את ההבדל ויביאו ביחד את הניצחון".
ומי שנכנס לרשימת הכובשים והתכבד בשער בכורה במשחק האחרון הוא חי בן לולו שבקבוצה מאמינים שזה יפתח לשחקן את המשך השערים שלו במשחקים.
במשחק עצמו אוהדים יוכלו להצטלם ולקבל מגנט וגם לרכוש חולצת משחק של הקבוצה וצעיפים, בקבוצה הודיעו ששווה להקדים ולרכוש, כי המלאי מוגבל.
 
חי בן לולו (השלישי מימין), שער בכורה העונה במחזור העשירי (צילום : אדיר נמרוד כץ)
 
מהצד השני, הצהוב מפרדס חנה, שי מאיר, מלך השערים של הקבוצה נכון לרגע זה עם שבעה שערים מספר לנו : "מקווה מאוד שידנו תהיה על העליונה ונצא עם הנקודות ולא רק עם המחמאות", על הקהל של רובי חיפה הוסיף : "סומכים על הקהל הגדול של חיפה שיכניסו אותנו לאווירה טובה ולאנרגיות חיוביות".
מעבר לזה, הקבוצה הצהובה מגיעה כאנדרדוג מול החיפאים ועל זה אמר השחקן : "אנחנו בעונה טובה עד עכשיו ביחד עם טירה ורובי שפירא, זה בסדר מבחינתנו להגיע כאנדרדוג ונקווה לצאת גדולים אחרי המשחק. אנחנו קבוצה שקשה מאוד לנצח אותה. שהיה בהצלחה לשתי הקבוצות".
לגבי הפועל טירה הוסיף הוסיף השחקן : "אנחנו כרגע נקודה פחות מטירה שהיא כשלעצמה קבוצה טובה מאוד כך שאם ננצח והם יפסידו נעבור אותם בשתי נקודות אבל בוא לא נקדים את המאוחר נקווה שנשחק טוב ושננצח".
 
שי מאיר, מלן השערים לרגע זה, פצוע ובספק למשחק (צילום : אמיר מנשה)
 
מה שיכול להקשות על הקבוצה היא פציעתו של שי מאיר, אך ללא ספק יש עוד שחקן מצויין שמדורג ממש אחריו ברשימת הכובשים, אבירם זיו, אח של יואב זיו ממכבי תל אביב שנמצא בכושר משחק מעולה ובמשחק האחרון כבש צמד במחצית.
 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק עונה הצחקתם אותי 5-0 קל לחיפה (יודע 01-01-2015, 15:01)
  2. רק הפועל טירת כרמל (הפועל טירת כרמל 01-01-2015, 18:22)
    רק הפועל טירת כרמל תעלה ליגה אצלנו אין צביעות.
  3. אבירם זיו שחקן מפחייידדד (פרדס חנה בדם 01-01-2015, 19:31)
    זהירות!!!!!
  4. אלוהים יתן והמתחזה למאמן שפירא יפסיד (מכיר 01-01-2015, 22:37)
    אלוהים יתן והמתחזה למאמן רובי שפירא יפסיד, אלוהים יתן ושפירא תקבל תבוסה.