ברוח הסערה: יניב חולון הביסה את אורתודוקסים יפו 0-5

הגשם, הקור ומזג האוויר המקפיא שהיה בשישי האחרון ביפו, לא מנע מיניב חולון לחגוג על אורתודקסים עם חמישיית שערים בדרך הבטוחה לליגה ב'

  • על ידי: מני בן ארי
  • 11-01-2015
  • 10:47

​כ-40 אוהדים, הטריחו עצמם בגשם העז להגיע למגרש ביפו, על מנת לצפות במשחק בין מוליכת טבלת מחוז מרכז של ליגה ג', יניב חולון, לבין המארחת מהתחתית, אנטוניו אורתודוקסים יפו. למי שהגיע במטרה לצפות בהפתעה, היה מעדיף להישאר מתחת לפוך עם התנור בבית. חולון לא עשתה הנחות למארחים החלשים ושבע דקות מהפתיחה, חן מלכה כבר כבש את הראשון לשערה של יפו 1:0 לחולון.

 

תביאו את הסירות. (צילום: מני בן ארי)

 

שמונה דקות נוספות במשחק, חן מלכה השלים צמד והכפיל את התוצאה 2:0 לסגולים צהובים. יפו לא נראתה על המגרש, ובקושי הצליחה לעבור את החצי. חולון המשיכה לתקוף גלים גלים תרתי משמע כשהגשם התחזק, ונראה שמזג האוויר החורפי, גרם לשחקני האורחים רק לנוע יותר מהר בשביל לא לקפוא במקום.

 

מוסא בן חיים, הגיע ל-13 שערים העונה. (צילום: מני בן ארי)

 

בדקה ה- 28, נפסק כדור עונשין מ- 11 מטרים לזכות חולון. המומחה לבעיטות ממצבים נייחים, מוסא בן חיים, לא אכזב גם הפעם, כבש את שערו ה-13 העונה והעלה את חולון ל 3:0. פה כבר החלה המקהלה של חולון לשיר: "ומי הבא בתור? מעלות תרשיחא".

 

(צילום: מני בן ארי)

 

הגשם לא הפסיק לשנייה ונעשה טורדני, גם מבול השערים החולוני לא פסק. בדקה ה- 42, הגיע תורו של רועי גליקשטיין להצטרף לחגיגה עם שער הבכורה שלו במשחק. 4:0 לחולון במחצית.

 

אחרי שהתחממו עם מגבות וכוס תה בעשר דקות של ההפסקה, עלו שחקני הקבוצות למחצית השנייה כשהם רגועים יותר, ובהתאם לזאת גם המשחק נרגע. יפו אומנם המשיכה בשלה והתמקדה בחצי המגרש שלה, אך בחולון לא ניצלו את המצבים הרבים. שלומי שלמה ביצע חמישה חילופים במטרה לשמר את שחקניו הבכירים לקראת משחק הגביע בשלישי, ואחרון הנכנסים היה לא אחר מאשר עוזרו, שי סמורי.

 

בדקה ה-80, כבש סמורי את שער הבכורה שלו העונה וחתם את תוצאת המשחק, 5:0 חלק ומקפיא ליניב חולון שנשארת מושלמת עם 12 ניצחונות במשחקי הליגה.

 

סמורי מחייך לאחר השער. (מני בן ארי)

 

חייבים לציין לטובה את שופטי המשחק שנראה היה שהם סבלו יותר מכולם במשחק הזה. השופט הראשי רועי פוקס, שהבין שאין טעם להוסיף ולו דקה אחת למשחק בקור המקפיא, עשה לכולם טובה וסיים את המשחק מספר דקות לפני הגעתו לדקה ה- 90. בנוסף, לא נשלף אפילו כרטיס צהוב אחד במהלך המשחק כולו. כל הכבוד לשופטים ולשחקני שתי הקבוצות.

שחקני חולון, חוגגים את הניצחון. (מני בן ארי)

 

לאחר סיום המשחק, אסף שלומי שלמה את שחקניו חיבק אותם וכולם שרו לכבוד השבת את שלום עליכם. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. סבא מוסא (אריק 11-01-2015, 11:20)
  2. כל הכבוד על הכתבה (שמואל 11-01-2015, 12:35)
    תיארתם הכל בפרטים מדוייקים יאאללה חולוניה עוברים שלב בגביע