הפועל בועינה מנצחת את הפועל שפרעם

בועינה מנצחת 1-3 את הפועל שפרעם ומשיגה 3 נק' יקרות מאוד בדרך להיחלצותה מהתחתית הלוהטת.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 19-01-2015
  • 08:23

הפועל בועינה מארחת את הפועל שפרעם, כאשר שתי הקבוצות עם מאזן של 17 נקודות. שפרעם במקום ה -11, בועינה במקום ה- 12, כאשר מאזן השערים עדיף לשפרעם.

 

פתיחת המשחק הייתה בשליטה מוחלטת של המארחים מבועינה, ובדקה ה- 12, בן שמואלי חלוץ הפועל בועינה, מעלה את קבוצתו על לוח התוצאות 1-0 לקבוצה הביתית. 5 דקות לאחר מכן, רשת השער של בועינה נקרעה. עד שמצאו איש שיכול לתקן את הרשת, זה לקח כרבע שעה עד להמשכיותו של המשחק.

 

בן שמואלי כובש את השער הראשון לזכות בועינה. (צילום: עלאא בדראנה)
 

 

לאחר חצי שעה במשחק, בועינה מכפילה את היתרון. עבד כעביה, שולח את עבד דנדן בכדור עומק נפלא, ועבד דנדן מדייק וקובע 2-0 לבועינה. אחרי השער השני שספגו, התחילו שחקני שפרעם להתעורר ולנסות לתקוף את שערו של עאמר פוקרא. בדקה ה-44 זה הגיע. נגיעת יד של שחקן בועינה בתוך הרחבה, בעיטת עונשין מ- 11 מטרים ונסים ארמלי, מצמק ל- 2-1. 

 

נסים ארמלי, כובש לזכות שפרעם. (צילום: עלאא בדראנה)


המחצית השניה נפתחה בביזבוזי זמן. שפרעם לחצה בכדי לחזור למשחק. בעינה הסתגרה ויצאה למתפרצות. שחקנה של הפועל שפרעם בעט חזק לרשת, אך הכדור נעצר במשקוף ובועינה יצאה למתפרצת מהירה. מוחמד עגאג סולימאן, שהיה לבד מול מוסטפא נדאף, שלח את הכדור לרשת וקבע 3-1.

 


עבד כאבייה, היה נהדר במשחק. (צילום: עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 94, שניות לפני סיום המשחק, עבד כעבייה חוטף כדור ונשאר מול השוער מוסטפא נדאף. כעבייה מקשיט כדור נפלא, אך נדאף בפעולה אדירה הרחיק את הכדור בקצות האצבעות. בסיום, בועינה מנצחת ולוקחת 3 נק' יקרות מפז. 
 

הוסף תגובה
תגובות