סטייל טוטי: חגג שער עם סלפי והורחק מהמשחק

שיא הביזאר: שחקן בני זלפה מליגה ג', ראגב אגבאריה, חגג שער עם תמונת סלפי סטייל פרנצ'סקו טוטי, והורחק מהמשחק ע"י השופט מתן אוחיון. השחקן לא ידע אם לצחוק או לבכות: "אמרתי לשופט שגם פרנצ'סקו טוטי ועידו אקסברד חגגו עם סלפי ולא ספגו כרטיסים, אז למה אני כן? אני אערער על ההחלטה ומקווה שיתחשבו בי"

  • על ידי: אורי דוד
  • 18-01-2015
  • 09:15

סלפי השנה בכדורגל הישראלי? ליגה ג' בישראל רגילה לספק לא מעט סיפורים  ביזאריים, אבל מקרה כמו זה שאירע אתמול במשחק בין בני זלפה לאלאתיחאד נצרת (0:4) במחוז יזרעאל עוד לא ראינו במגרשים. שחקן זלפה, ראגב אגבאריה (כבש העונה 10 שערים), כבש את הרביעי של קבוצתו ויצא לחגוג סטייל פרנצ'סקו טוטי: הוא שלף את טלפון סלולרי וצילם סלפי עם חבריו לקבוצה. ואיך זה נגמר? השופט מתן אוחיון שלף לעברו כרטיס צהוב שני על חגיגה ארוכה מדי והרחיק אותו מהמשחק.

 

ראגב אגבאריה חוגג עם החברים (למטה משמאל). הסלפי שעלה לו ביוקר

 

השחקן, שלא ידע אם לצחוק או לבכות , סיפר אחרי התקרית הביזארית שתפסה כותרות: "ניגשתי בסיום המשחק לשופט ואמרתי לו שגם עידו אקסברד מאחי נצרת ואפילו טוטי בליגה האיטלקית חגגו עם סלפי ולא קיבלו כרטיסים, אז בליגה ג' בישראל אי אפשר לחגוג 30 שניות? זה האדום הראשון שלי בקריירה וזה הזוי לקבל אותו על תמונת סלפי. אנחנו נאבקים עדיין על עלייה וכואב לי שהשופט הרחיק אותי. אני אערער על ההחלטה ואני מקווה שיתחשבו בי.  לצערי הרב התמונה גם לא יצאה כמו שצריך".  

גם חברו לקבוצה, דני דוד, הביע את דעתו בעניין ואמר: "זה אחד האירועים הכי ביזאריים שנתקלתי בהם בכדורגל. חבל שמרחיקים שחקן על שטויות כאלה, ועוד בליגה ג' ששחקנים באים בעיקר ליהנות מכדורגל. הוא בסך הכל חגג כמה שניות עם החברים שלו, מה רע בזה? לא צריך לעשות מזה סיפור. בכל מקרה, ראגב לא ישכח את הסלפי הזה כל החיים שלו".    

הוסף תגובה
תגובות