פליקס נעים, "כיף לנו בגביע"

פליקס נעים בראיון לגולר, על המצב של הפועל כפר סבא בליגה ובגביע, איך שני המפעלים משפיעים על הקבוצה ומי היריבה הגדולה של כפר סבא במירוץ האליפות?

  • על ידי: מורן קלפר
  • 11-02-2015
  • 19:44
הצמרת בליגה הלאומית לא מפסיקה להפתיע, לאחר שכבר קיבלנו ראש חץ בדמות בני יהודה והפועל כפר סבא, המאבק נפתח שוב בתקופה האחרונה, הפועל כפר סבא איבדה את המקום השני לטובת בני לוד בזמן שבני יהודה מתחילה לפתוח פער במקום הראשון ומכבי קריית גת, אחת מסינדרלות העונה, מתחילה לצנוח לה לאט לאט אל עבר מרכז הטבלה.
 
בניגוד לליגה, דווקא בגביע הפועל כפר סבא נמצאת בשיא ולמרות התיקו נגד מכבי אחי נצרת, נראה כי היא הפייבוריטית לייצג את הלאומית בשלב הבא של גביע המדינה. יום אחרי משחק הגביע וכמה ימים לפני משחק שאותו כפר סבא כבר לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד, דיברנו עם פליקס נעים, מאמן הפועל כפר סבא, להבין קצת מה עובר לו בראש בתקופה האחרונה.
 
פליקס, אתה מרוצה מהתוצאה במשחק הגביע?
 
"לא מרוצה ממשחק הגביע, יכולנו לנצח והיינו צריכים לנצח, היינו עדיפים על אחי נצרת, אבל כדורגל זה כדורגל, היה חסר לנו ריכוז בפס האחרון, בסיומת, היינו צריכים להיות יותר מרוכזים מול השער ולהבקיע עוד שערים, ללא ספק היינו טובים יותר".
 
פליקס נעים. (צילום: סיון פרץ)
 
דיברו בתקשורת על כך ששמרת שחקנים בגלל שיש שני משחקים לשלב הזה, זה נכון?
"לדעתי עליתי עם ההרכב הכי חזק שיכולתי, סמיר חזר לאחר שנגמר כל הסיפור שעשו לו, עומר פדידה הרגיש קצת לא טוב אז לא רציתי לקחת סיכון, אני לא חושב שעליתי עם הרכב פחות טוב. אני תמיד שואף לנצח ותמיד אני עולה עם ההרכב החזק שלי".ש
 
במידה ותעברו שלב בגביע, מי תרצה לפגוש?
"אני מאמין שמכבי פתח תקווה יעברו את עפולה וכך ייצא שכל משחק שלא נגריל, במידה ונעלה, נפגוש יריבה מליגת העל, מכבי תל אביב או קריית שמונה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקווה. בכל מקרה, יהיה לנו מאוד קשה. יש פער בין פתח תקווה לכפר סבא, הפער לא גדול אבל אנחנו נהיה אנדר-דוג, נקווה שזה יהיה כמו במשחק נגד הפועל".
 
סמיר עבד אלחי חזר אליכם לאחר פרשה לא קלה, איך היא עברה עליך מעמדת המאמן?
"אני חייב לציין שמאוד הופתעתי כשייחסו לסמיר את מה שייחסו, אבל ידעתי על מי מדובר, הוא אצלי כבר משנה שעברה, הופתעתי מאוד כי זה לא מתאים לו וגם לא האמנתי שהוא באמת עשה משהו. אני שמח שהוא חזר אלינו, חבל שזה מה שקרה, הוא היה בתקופה מעולה מבחינה מקצועית, שיחק ארבעה משחקים ברציפות והיה בכושר מעולה. אבל הסיפור כבר מאחורינו, מבחינתי הוא חזר להתאמן בקבוצה והנה, לראיה הוא פתח אתמול. אני מאמין שלמשחק הבא הוא יהיה כבר כשיר ב100 אחוזים".
 
פליקס נעים, "עליתי בהרכב החזק ביותר שלי". (צילום: סיון פרץ)
 
במשחק הקרוב תפגשו את יבנה, הפסד יסבך אתכם, חושבים על זה.?
"אנחנו מתכוננים באותה צורה לכל משחק, אני ראיתי את המשחק של יבנה נגד הפועל באר שבע, הם קבוצה טובה מאוד, יש להם המון שחקנים טובים והמון כישורניים, יהיה קשה, זאת ליגה קשה מאוד. היא לא פשוטה כמו שאנשים חושבים והפערים לא כאלה גדולים בין קבוצות".
 
אתם עוברים תקופה פחות טובה בזמן האחרון? 
"אסור לשכוח שיש לנו את הליגה והגביע באמצע, הסגל שלנו לא כזה גדול, יש עומס על שחקנים לפעמים, לא תמיד עומס פיזי, לפעמים זה גם עומס מנטלי, זה לא פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע פעם בשלושה שבועות או פעם בשבועיים. זה קשה מאוד". 
 
אתם יכולים להילחם עם בני יהודה על ראשות הליגה?
"המטרה שלנו זה לעלות ליגה, מהמקום הראשון זה יהיה קצת קשה לדעתי, אבל מהמקום השני אני מאמין שנעלה. בני יהודה כבודם במקומם מונח, הם קבוצה טובה מאוד עם מאמן טוב ומגיע להם לעלות ליגה בזכות".
 
מי היריבה של כפר סבא לעלייה עד סוף העונה?
"אנחנו עצמנו. הפועל כפר סבא היא היריבה שלנו, אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה אתמול בגביע, או כמו ששיחקנו נגד הפועל תל אביב בגביע, אז הדברים יהיו תלויים בנו. אבל צריך לזכור, בכדורגל יש עליות ומורדות, לא כל העונה אתה יכול לשמור על איזה רצף של כדורגל חיובי כל הזמן וזה חלק מהכדורגל. גם הגביע משפיע, זה קצת קשה, ליריבות בצמרת יש יתרון כי הן לא משתתפות בגביע, אבל אנחנו ממש לא מוכנים לוותר על הגביע, כיף לנו במפעל הזה".
 
שנה הבאה כפר סבא בליגת העל?
"זה אני אגיד לך בסוף חודש מאי".
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אותך (לפליקס 11-02-2015, 21:55)
  2. נהנים בגביע? מזייפים בליגה! אנחנו רוצים לליגת העל ולא להנות בגביע! (כפ״סי 12-02-2015, 03:55)
  3. פליקס שחרר את בןבן שושן (הענק הירוק מעלייה 12-02-2015, 09:35)
    די עם קומבינות ועם נהגי מוניות מעפולה .תעלה חזק והתקפי
  4. מתי נתחיל גם להנות מהמשחק ולא רק מהמקום בטבלה??? (כפ"ס 12-02-2015, 11:08)
    אתנ מבריח אוהדים, כאלה שרוצים להנות ממשחק כדורגל. אתה מבצע שינויים במגרש במנותק ממה שקורה במגרש. פליקס, אתה בכלל מחובר למשחק?
  5. פליקס מוציא חול מהברז (צריך לעלות ליגה באמצע אפריל 22-02-2015, 22:09)
    שוער נבחרת לשעבר, בלם נבחרת הצעירה לשעבר(Z'אן), קשר אחד מהנבחרת הצעירה לשעבר (מסיקה) ואחד מהנבחרת הצעירה של היום(רז). 11 שחקנים עם עבר בליגת העל(!!!!)- צריך לרמוס את הליגה החלשה הזאת !!!