הובלה בטוחה: הפועל רובי שפירא חיפה- ג'סר אל זרקה 0-2

ניר ואנה ויותם וולך, הביאו את 3 הנק' למועדון הפועל רובי שפירא חיפה. הטבלה כבר כמעט סגורה לקראת סיומה של הליגה הסדירה, ואם לא יקרה משהו יוצא דופן נגיד: ברוך הבא הפועל רובי שפירא חיפה לליגה ב'

  • על ידי: אביחי חיים
  • 28-03-2015
  • 19:13

הפועל רובי שפירא חיפה, אירחה במגרשה הביתי את בני ג'סר אל זרקא. היתרון הברור בסגל השחקנים נראה כבר מדקות הפתיחה על המגרש. בנוסף, לא פחות מכ-400 אוהדים ליוו את הפועל בשירי העידוד הידועים ובטירוף הידוע רק לקהל של שפירא חיפה.  

 

אוהדי הפועל רובי שפירא חיפה, מוכנים לקראת משחק העליה. (מאור אלקסלסי)

 

השחקנים עולים לכר הדשא. (מאור אלקסלסי)

 

אחוות לוחמים בשפירא חיפה. (מאור אלקסלסי)

 

בהתאם למזג האוויר השרבי, אשר היה במתחם "אתוס" גם רוח חזקה הקשתה על ניהול משחק כדורגל יפה לעין. כמו כן, הגנת ג'סר אל זרקא אשר נמצאת כעת במקום טוב באמצע אך עדיין קרובה לפלייאוף התחתון, לא התכוונה לוותר על המשחק. שחקניהם של רובי שפירא נתקלו בהגנה קשה, ולא הצליחו לפרוץ את "הסכר" לאורך כל המחצית הראשונה, אשר הייתה בשליטתם המוחלטת של האדומים מחיפה. 

 

יוסי גוטרמן, במשחק מצוין. (מאור אלקסלסי)

 

במחצית השנייה, הפועל עלתה כמו קבוצה שונה לגמרי. הקהל דחף את השחקנים ובדקה ה-60 הפועל כבשה. ניר ואנה אשר השתחרר מצוין, הניף את רגלו מחוץ לרחבה, והקשית כדור מדהים שהסתיים רק ברשת של שוער ג'סר אל זרקא, עמאש מוחמד. 7 דקות מאוחר יותר, הפועל כובשת את השני וחותמת את תוצאת המשחק. יותם וולך, אשר נכנס רק כמה דקות לפני כן כובש את השני של הפועל.

 

שפירא ממשיכה לחגוג, כל הדרך לליגה ב'. (מאור אלקסלסי)

 

עמאש מוחמד, שוערה של ג'סר לא יכול להושיע. (מאור אלקסלסי)

 

(מאור אלקסלסי)

 

עד לסיום, הפועל הייתה יכולה עוד להגדיל את התוצאה אבל לא השכילה לעשות זאת. כאשר נותרו עוד חמישה משחקים לסיום העונה הסדירה, הפועל רובי שפירא חיפה נמצאת כעת בפער של 12 נק' מהמקום השני ובמשחק הבא מול מכבי טירת הכרמל, אמורה להבטיח את העליה לליגה ב' ולהכריז בקול גדול: נא לפתוח את השמפניות- הפועל רובי שפירא חיפה עלתה לליגה ב'. 

 

הישיבה המפורסמת בסיום המשחק של שפירא חיפה. (מאור אלקסלסי)

 

המאמן פרהוד, והאוהד הצעיר לירוי חוגגים יום הולדת- מזל טוב. (מאור אלקסלסי)

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. פלייאוף תחתון? (חחחח..... 28-03-2015, 19:59)
    פלייאוף תחתון בליגה ג'? ברצינות? לאן יורדים?
  2. יש נחת (יועד 28-03-2015, 20:30)
    בניגוד הפועל יואב כץ חיפה שמנוהלת הכי גרוע בעולם, כייף לראות את הפועל רובי שפירא חיפה, כל הכבוד,