רגע לפני סיום העונה: החלוץ עבד דנדן כועס

חלוץ הפועל בועינה, עבד דנדן, כועס על התנהלות קבוצתו לפני סיום העונה ומסביר: "ברגע שעזבתי את הפועל כוכב, בבועינה הבטיחו לי כל מה שאני רוצה הבטיחו שהם יעמדו בכל מה שצריך ללא חתימה על חוזה"

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 06-04-2015
  • 08:46

"ברגע שנפצעתי, הכל התהפך", מספר עבד. "רציתי לסיים את העונה בכבוד כמו שמגיע לכל שחקן. ברגע שנפצעתי, הגיע אליי היושב ראש, עימאד חמודה, ואמר לי: "אני לא יכול לשלם 100 שקל לטיפולים פה ושם, מבחינתי אתה לא יכול לחזור לשחק .כל הטיפולים שתעשה סתם. מבחינתי אתה סיימת את העונה".

 

למרות טענותיו של יו"ר, עבד לא ויתר והגיע לכל אימון: "הייתי נוכח בכל אימון, עד שבא היושב ראש עוד פעם ואמר לי שאני לא צריך להגיע, "העיקר לא לשלם דלק". בסופו של דבר, הם מחליטים שלא מגיע לי לקבל משכורת בגלל שנעדרתי מ- 3 משחקים למרות שזו הייתה ההחלטה שלהם. דיברתי עם המאמן, עוזר המאמן, ועוד חבר הנהלה שהבטיחו שיעזרו לי לקבל את המשכורת שלי ואת מה שמגיע לי, אך בסוף אף אחד לא עזר ונשארתי בבית ללא טיפולים, וללא משכורת".

 

"למרות ששיחקתי בקבוצה, ועזרתי לה להיות בחלק העליון של הטבלה", מדגיש, עבד. "לצערי, זה המצב בליגות נמוכות ואני מקווה שבהתאחדות יתייחסו למעמד השחקן בליגות הנמוכות, יותר טוב ממה שיש היום. השחקנים יהיו בטוחים, שיש מי שמפקח על הנהלות הקבוצות בכדי להבטיח את המשכורת שלהם". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. צערך (ירושלמי 08-04-2015, 15:25)
    ככה זה במיגזר ואתה יודע זה לא חדש שהקבוצה רצה הכל בסדר שמתחיל לצלוע חפש אותם