פתיחה ברגל ימין

פתיחה חיובית להפועל "רובי שפירא" חיפה עם ניצחון ביתי 1:2 על כפר קרע בסיבוב ב'. צמד למרדונה דיבי. חמאדה בועול צימק. "אני מרוצה, אבל יש עוד עבודה", אמר המאמן חנא פרהוד

  • על ידי: מאור אלקסלסי וגיא גולדפרב
  • 19-09-2015
  • 10:21

ב"רובי שפירא" חיפה יכולים להיות מרוצים לאחר טבילת האש הראשונה בליגה ב'. אמנם זה היה משחק גביע בלבד אך מול קבוצה שנחשבת לאחת הטוענות לכרטיס העלייה לליגה א', כפר קרע שהתחזקה בקיץ האחרון.

 

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה וניכר היה כי שתי הקבוצות עדיין חלודות אך ביציעים הצבע שלט היטב מה שאומר שיהיה מאד מעניין העונה בליגה ב' צפון ב'. כ-500 צופים קישטו את יציעי "אבי רן" במפגן שלא היה מבייש קבוצה בליגת העל.

 

ביציעים הצבע שלט. אוהדי "רובי שפירא" (מאור אלקסלסי)

 

שחקני חיפה פתחו עם הרבה התלהבות ונחישות וכבר בדקה ה-3 הגביה נתנאל תורג'מן לרחבה ורוברט ארחיל הדביק את הכדור לקורה של עומרי בוקסנבאום, שוער כפר קרע.

 

הלחץ של חיפה נמשך ובדקה ה-10 מצא עצמו מרדונה דיבי מול השוער אך בעט הישר לגופו. גם בדקה ה-18 נרשם עימות דומה וגם הפעם הייתה זו ידו של השוער על העליונה.

 

ידו של השוער הייתה על העליונה. בוקסנבאום עוצר את דיבי (מאור אלקסלסי)

 

בדקה ה-28 הגיע השער שכולם יחלו לו. שוב היה זה דיבי שהגיע מול בוקסנבאום. האחרון הצליח לעצור את הבעיטה הראשונה אך הריבאונד של החלוץ החיפאי כבר עשה את דרכו אל הרשת והקפיץ את האוהדים לשמיים, 0:1 מוצדק.

 

השער שכולם יחלו לו. חיפה חוגגת (מאור אלקסלסי)

 

לאחר השער נרגע המשחק והפך להיות שקול כשגם כפר קרע מנסה ליזום אך ללא הצלחה יתרה וזו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

פתיחתה של המחצית השנייה הייתה קטלנית ובדקה ה-49 הכפילה "רובי שפירא" את התוצאה. חן חג'ג' שלח כדור חופשי ודיבי המשיך מהאוויר פנימה, 0:2.

 

פתיחה קטלנית של המחצית השנייה. חיפה חוגגת עוד אחד (מאור אלקסלסי)

 

אט אט החלו האורחים להשתלט על המשחק ובדקה ה-67 חזרו לעניינים. קוסאי אגבריה הוכשל מרחק 20 מטר מהשער. חמאדה בועול לקח את הכדור החופשי והכניע את ענאן פרו, 2:1 ומשחק חדש.

 

האורחים השתלטו על המשחק. מתכוננים לכדור החופשי (מאור אלקסלסי)

פרו נכנע (מאור אלקסלסי)

 

השער עורר את האורחים שהחלו לתקוף את משחק מצוין בהגנה של הבלמים גל פיבך וחמודי בישתאווי וגם של ניר ואנה המחליף בחלק הקדמי השאירו את התוצאה על כנה והבטיחו את מקומה של חיפה בחצי הגמר המחוזי.

 

משחק מצוין. פיבך (במרכז. מאור אלקסלסי)

 

"מאד מרוצה מהתוצאה", אמר בסיום המאמן, חנא פרהוד, "היה חשוב לפתוח את העונה בסוג של הצהרות כוונות. יש עוד הרבה עבודה, אבל אני בטוח שתוך זמן קצר מאד ניכנס לעניינים".

 

יש עוד הרבה עבודה. פרהוד (מאור אלקסלסי)

 

צפו בגלריית התמונות מהמשחק:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1520809561544327.1073741842.1411267922498492&type=3

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנסו (כפר קרע 19-09-2015, 14:29)
    שחקנו נגד קבוצה מצויינת וקהל גדול כל הכבוד לשחקנים שלנו בהצלחה לרובי שפירא ולמאמן המצויין שלהם חנא פרהוד