מ.ס. נתניה: משנים גישה

הקבוצה שהשתרכה בעונה שעברה במרכז טבלת ליגה ג' שרון, חולמת על עלייה. דני רובל, דניאל בנישו, יוהן אלקסלסי ויוסי אביטבול הצטרפו. קובי סבג יעמוד על הקווים. בשישי הקרוב מבחן ראשון בגמר גביע המחוז נגד בני ג'ת

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 01-10-2015
  • 13:52

מ.ס. נתניה הוקמה לפני שנתיים כסוג של "קונטרה" לשרון נתניה. מקימה היה אלי "במבינו" כהן שהוסיף לה את השם "קולט" לזכרה של אמו המנוחה.

לאחר שנתיים של דשדוש בלידה ג' שרון החליטו השנה בקבוצה לשנות תפיסה וללכת חזק מאד על הכרטיס הבודד המוביל לליגה ב'.

קבוצת הבוגרים עברה מתיחת פנים יוצאת דופן כשלא פחות מ-8 שחקנים חדשים הצטרפו כדי לחזק את הסגל הקיים מעונה שעברה.

 

ארבעה דומיננטיים מאוד עברו מהיריבה העירונית בית"ר טוברוק: דודו עטייה (קפטן טוברוק) אחיו מקסים עטייה, דניאל בנישו ודני רובל. אליהם חברו יוצאי פרדסיה צמד הבלמים יוהן אלקסלסי וברק עטייה. אביאל אבתוו חזר לקדנציה נוספת היישר מבית"ר חדרה, וקפטן עלייה כפר סבא אשתקד הבלם מוחמד בשארה. אך הרכש המעניין מכולם הוא יוסי אביטבול שכיכב בליגת החופים ולפני שנתיים בהפועל ר"ג מהלאומית.

 

בעמדת המאמן החליט השנה הבעלים אלי "במבינו" כהן לתת את המושכות לצעיר והמוכשר קובי סבג אשר שימש ב-3 השנים האחרונות כעוזרו. לצדו של סבג יעמוד הבלם שפרש בעונה שעברה זאביק ברזילי (אקס כפר יונה).

מגרשה הביתי של מ.ס. יהיה טוברוק לאחר שהמגרש עבר לחזקתה של העירייה.

 

קיבלו את המושכות. סבג (מימין) וברזילי (יח"צ)

 

את הדרכה הייתה אמורה נתניה להתחיל לפני כשבועיים כשבמסגרת גביע המדינה הוגרלה בסיבוב השני לדרבי לוהט מול השרון נתניה. אך זו לא הזמינה מגרש ומ.ס. קיבלה ניצחון טכני וההפעלה היסטורית לחצי גמר המחוז מול ניבראס כפר קאסם שהתחזקה השנה.

 

במפגש המסקרן שהתקיים במגרש בכפר ברא נתניה שלטה מהפתיחה וכבר בדקה ה 7 הרכש הנוצץ דני רובל פרע שטרות. חזי ללוש מצא במסירה קצרה את זוהר חסן המצוין וזה במסירת עומק השאיר את רובל מול השוער. החלוץ לא התבלבל וקבע 1-0 מהיר לנתנייתים, שער בכורה בקבוצתו החדשה.

 

חלפו להם 6 דקות, זוהר חסן כבר אמרנו ? הוא שלח כדור ענק, סטייל ברקוביץ שחתך את כל הגנת כפר קאסם והשאיר את רובל לבדו מול השוער וזה בקור רוח קבע 2-0 וצמד אישי מדהים.

 

ניבראס ניסו לחזור למשחק אבל נתקלו בחומה נתנייתית בהגנה שסיכלה שוב ושוב את התקפותיה. כדורי עומק הלכו לעבר ג'ודאת סרסור ועלי אבו ג'עפר אך לשווא.

 

בדקה ה-37 הכדור מגיע לאגף שמאל לאפי טוביאנה שעבר שחקן אחד ונתן כדור רוחב ענק לרובל שבעט מקרוב, 3-0 !! שלושער ענק בבכורה, שקבע גם את תוצאת המחצית הראשונה.

 

שלושער ענק בבכורה. רובל (יח"צ)

 

כפר קאסם ביצעו חילוף התקפי בתחילת המחצית השנייה שהכניסה למגרש את מילארד סרסור על חשבונו של הקשר עמאר בדיר. המארחים פתחו חזק ותפסו את הנתנייתים רדומים.

בדקה ה-51 כדור עומק מעל כל הגנת נתניה מצאה את אבו ג'עפר לבדו מול רובין שלא התבלבל וצימק ל-3-1.

 

לרגע היה נראה שהמשחק בורח לסבג וחבורתו מהידיים אך כעבור שתי דקות מתפרצת קטלנית של נתניה. הכדור הגיע לרובל שחלף בקלות על המגן שלו, הוציא רוחב מדוד לזוהר חסן וזה מול שער חשוף מ-5 מטרים קבע 4-1 ונכנס גם הוא לרשימת המבקיעים.

 

בדקה ה 60 סבג מבצע חילוף ע"מ לרענן את שחקניו ומכניס להופעת בכורה את דודו עטיה ע"ח של  חזי ללוש שעבד קשה מאד.

 

בדקה ה-65 ולמרות החילוף המשיכה כפר קאסם ללחוץ בכל הכוח, שוב כדור מדוד בין ההגנה לשוער הגיע לרגליו של ואסיף בני ג'אמע שהקשית באלגנטיות מעל רובין וצימק ל 4-2.

 

שוב כמו בשער הקודם לא חיכו הנתנייתים יותר מידי. בדקה ה-67 חסן החליט לא לתת ליריבה לחזור למשחק, לקח כדור ממחצית המגרש, התקדם באין מפריע וירה פצצה מ 25 מטר לבין חיבורי הקורות, 5-2. שער מדהים ביופיו !!

 

לאחר השער סבג החליט לסגור את המשחק שהכניס את שושן קריסי והבלם מקסים עטייה ואלה עזרו לשמור על התוצאה עד לסיום.

כאמור נתניה עולה לגמר המחוז בהופעה ראשונה והיסטורית של המועדון הקטן והצנוע בו יפגשו את הפועל איחוד בני ג'ת, אחת המועמדות לעלייה מהמחוז בו המנצחת תניף גביע ותצטרף לסיבוב ו' שם מחכה לה כבר יריבה מליגה א'.

 

סבג בתגובה: "אין הרגשה יותר כיפית מלהיות בגמר ועוד בעונה ראשונה שלי בתור מאמן ראשי. רוצה להגיד מילה טובה לשחקנים שלי שנתנו את הלב על המגרש היום. מגיע להם שאפו ענק וכמובן ליד ימיני זאביק ברזילי ולאלי "במבינו" כהן ולשותפו צביקה בן חיים שהניצחון הזה מוקדש להם. נבוא ונעשה את המקסימום ע"מ לזכות בגביע, מולנו עומדת יריבה שהשקיע רבות השנה ע"מ לזכות בכרטיס הנכסף לליגה ב'. נגיע מוכנים למשחק, נעלה כגברים ונרד כגברים סומך על השחקנים  שלי".

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן של ליגת העל (זיו 01-10-2015, 14:56)
    היה ברור שתקבל את המושכות ישר יראו את התוצאות בהצלחה בהמשך הדרך שאפו
  2. קבוצה צנוע אחלה חברה (מקסים 01-10-2015, 16:41)
  3. נתניה (יוסי 01-10-2015, 19:21)
    רק לא השרון נתניה האפסים
  4. מ.ס. נתניה משנים גישה (כנסו בבקשה 02-10-2015, 18:43)
    קודם כל כל הכבוד למ.ס. נתניה שיחקתם יפה בגביע אבל מישהו יכול להגיד לי היום אור עקיבא ניצחה ולקחה גביע המחוז של ליגה ג שומרון האים היא תשחק נגד קבוצה מליגה א אוו ב תיתנו לי תשובה בבקשה שבת שלום