אוהדי א.ס. אשקלון צעקו לעבר שחקני אלהואשלה: "מוות לערבים"

תקרית גזענית חמורה במשחק שהתקיים אחה"צ באשקלון בין א.ס. המקומית לצעירי אלהואשלה. בדקה ה-88 לאחר ששוער האורחים, עמיר אלהואשלה הורחק החל קומץ אוהדים מקומיים לקרוא לעברו ולעבר חבריו: "מוות לערבים". בתגובה ירדו שחקני אלהואשלה מהמגרש. "יש לנו חיילים בקבוצה", אמר אלהואשלה

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 23-10-2015
  • 20:07

תקרית גזענית חמורה התרחשה אחה"צ במגרש באשקלון שם נפגשו במסגרת ליגה ג' דרום, א.ס. המקומית וצעירי אלהואשלה.

בדקה ה-88 במצב של 1:3 למקומיים, ספג שוער האורחים עמיר אלהואשלה כרטיס אדום. לדבריו, קומץ מאוהדי אשקלון ("לא יותר מארבעה -חמישה") התקרבו אל הגדר והחלו לקרוא לעברו ולעבר שחקניו "מוות לערבים" ו"צריך להרוג את כולכם".

 

בשלב הזה הורה אלהואשלה המשמש גם כמאמן הקבוצה, לשחקניו לרדת מכר הדשא.

 

"זה היה אחד הרגעים הכי קשים שהיו לי מאז שהקמתי את הקבוצה", אמר האלהואשלה בתגובה, "אנחנו משחקים שש שנים בליגה ותמיד אירחנו את היריבות שלנו בצורה הכי טובה שאפשר. איך הם לא מתביישים? יש לנו בקבוצה חיילים בשירות סדיר. דברים כאלה מוציאים לך את החשק מכדורגל".

 

במגרש אמנם נכח כוח שיטור אולם לדבריו של אלהואשלה הם עמדו בצד השני ולא שמעו את הקריאות של האוהדים. מי שלדבריו כן שמע את הדברים הקשים, היה הקוון. "הוא (הקוון - ג.ג.) אמר לי שהמקרה יצוין בדו"ח", אמר אלהואשלה.

 

חיילים בשירות סדיר בקבוצה. שחקן אלהואשלה (בירוק. מני בן ארי)

 

מאשקלון נמסר: "הם חיפשו תירוץ לרדת מהמגרש כדי לא לחטוף תבוסה וזאת לאחר שנותרו ב-8 שחקנים".  

 

מההתאחדות נמסר: "כשנקבל את דו"ח השיפוט, נפעל בהתאם".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שקרנים,תפסידו בכבוד! (אשקלוני 25-10-2015, 06:40)
    הייתי במשחק, הם הובילו 0-1 במחצית בצדק,מחצית שניה אשקלון היו יותר טובים,שחקן האורחים הורחק באדום בגלל עצירת הכדור בידו מקו השער,אשקלון עשו מהפך והובילו 1-3 אשקלון תקפו והחמיצו הרבה,השוער שלהם תקף וקילל שחקן אשקלוני שעבר אותו בדרך לשער,היה צעקות וקללו