יו"ר חבל מודיעין: "אם לא ירחיקו את רמלה מהליגה, נסגור את הקבוצה שלנו"

עובד שטח עדיין מתקשה להתאושש מאירועי המשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר במיוחד לאור הדו"ח החמור שהגיש השופט נגד הרמלאים. אלה טוענים שהדו"ח מעוות את המציאות. זה לא הפריע להם בשישי לחולל מהפך מדהים ולרשום ניצחון בכורה העונה

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 10-11-2015
  • 10:11

אירועי המשחק בין חבל מודיעין להפועל רמלה אמורים להגיע השבוע לשולחנו של בית הדין המשמעתי. מי שמתקשים להירגע הם אנשי חבל מודיעין שמתכוונים לדרוש מההתאחדות להרחיק את רמלה מהליגה לצמיתות.

"כולם יודעים מדוע הפועל רמלה קיימת", אמר יו"ר מודיעין, עובד שטח, "היו"ר שלה מצהיר בכל הזדמנות שמטרתו היא לבייש את שם העיר וההתנהגות שלו ושל שחקניו בהתאם. לזה הם בעצם חותרים, ליצור כותרות שליליות".

".

את דבריו של שטח מחזק דו"ח השופט, בני בן אוליאל. "יש לציין בחומרה רבה את התנהגותם של שחקני רמלה הלא ספורטיבית והמבישה לחלוטין מהדקה הראשונה של המשחק", כותב בן אוליאל ומוסיף: "בכל דקות המשחק מתחילתו ועד להפסקתו ניסיתי כמה שאפשר להרגיע את שחקני רמלה ולהרחיק את שחקני מודיעין מהם ביקשתי לא להיגרר לרמת התנהגותם של שחקני רמלה".

בעקבות כך, מתכוונת חבל מודיעין לדרוש מבית הדין המשמעתי להפסיק את פעילותה של רמלה לאלתר. שטח: "אנחנו רצים, משקיעים ועובדים קשה כדי לשמור על מסגרת והם רק באים להפריע. אם בית הדין לא ירחיק את רמלה מהליגה לצמיתות, אפסיק מידית את הפעילות של הקבוצה שלנו".

 

יש גם דברים טובים בהפועל רמלה. חוגגים ניצחון בכורה (יח"צ)

 

אנשי רמלה מצדם טוענים כי הדו"ח מעוות את המציאות ושחקני חבל מודיעין הם אלה שיצרו את הפרובוקציה. "מה רצו? שנפתח להם את הרגליים? באנו לשחק כמו גברים", אמר שחקן הקבוצה מני דה פאולה.

 

ברמלה לא התרגשו מהדו"ח ובשישי האחרון עשו סנסציה קטנה ורשמו ניצחון בכורה העונה, על מבשרת ציון ועוד איזה ניצחון.

רמלה, שספגה שלוש תבוסות מפתיחת העונה כבר הייתה בדרך לשלישית כשפגרה 3:0 אחרי חצי שעה של משחק אולם קמבק אדיר שלה עד לסיום המחצית (מני דה פאולה, סמיר אלעוברה) פתח את המשחק לחלוטין. 

במחצית השנייה הושלם הקמבק עם שער שוויון של אלעוברה ושער ניצחון גדול של ניזהר אבו ערארה.

 

אגב, הניצחון האחרון של רמלה הושג בעונה שעברה על... מבשרת ציון בתוצאה... 3:4..

הוסף תגובה
תגובות
  1. רמלה (סטברוס 10-11-2015, 14:08)
    אני אוהד רמלה 20 שנה ושמח על הניצחון הראשון של העונה אני גאה בשחקנים , כולם משפחה אחת גדולה , נפגשים במסעדות פעמיים בשבוע
  2. מודיעין קבוצה מושחתת (מיכאל 10-11-2015, 14:14)
    מתחילת המשחק היה שיפוט חד צדדי שגרם לפיצוץ בסיום השופט פשוט נטפל לרמלה בכל דרך והשריקות ההזויות שלו הוציאו את המשחק משליטה שחקני רמלה רצו לרדת בכמה מקרים מהמגרש לקראת סיום חלוץ מודיעין פגע בשוער רמלה במכוון והשופט שרק לעברה מבלי לשלוף צהוב כפי שעשה עם שחקני רמלה זה גרם לתסיסה ולאלימות בין השוער לחלוץ השופט הזה צריך להיות מושהה לאלתר מהליגה הזאת אם הוא ויו"ר מודיעין חברים זה שערוריה
  3. חבל מודיעין יאפסים מי אתם בכלל (ליליוס השמן 10-11-2015, 16:10)
    תסגרו תסגרו את הקבוצה שלכם אמן ביקשו מרמלה למכור להם את המשחק חחחחח ועוד באים אחריי זה מספרים סיפורים
  4. נורדיה (שלום כהן 10-11-2015, 20:03)
    אני אוהד נורדיה אבל רמלה קבוצה טובה הם אנשים טובים
  5. מה יצא בדיון כנסו (מה יצא בדיון כנסו 18-11-2015, 18:37)
    כן אדון אבי ליליוס בוא תספר לאנשים פה מה יצא בדיון סוף סוף גילו את הבלוף שלך שאתה והשופט חברים ועובדים ביחד והכל מה שרשום בדוח היה רק שקרים אז אבי ליליוס רמלה תישאר עוד 200 שנה ואתם תיתפרקו ויאלה תן תן גזזזזזזזזז דובון אכפת לי שכמוך חחחחחח