צחי בכר: רוצה לראות את הקבוצה עולה ליגה

בלמה של הפועל פרדיס מליגה ג', צחי בכר, מספר על היחס החם שלה זוכים השחקנים מהנהלת הקבוצה: "הנהלה כזאת לא ראיתי בחיים שלי התנהלות של ליגה לאומית לפחות". על ההמשך: "אנחנו לומדים תוך כדי תנועה להכיר אחד את השני, וללמוד מאבי הוא מביא איתו המון ידע ומקצועיות כיף לשחק בשבילו"

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 15-11-2015
  • 07:51

בלמה של פרדיס, צחי בכר, הינו אחד מהבלמים המוכשרים בליגה. בכר מספר על ההנהלה הנפלאה של המועדון: "קודם כל הנהלה כזאת לא ראיתי בחיים שלי, התנהלות של ליגה לאומית לפחות, מדגיש. "כל מה שאנחנו רוצים מקבלים עם זה מנעליים ועד משכורות לפני הזמן. יש שם בפרדיס אנשים בחסד עליון שעובדים כל כך קשה בשביל הקבוצה שרק בשבילהם אתה רוצה לנצח. מעבר לזה, נקשרתי מאוד לכל השחקנים שם בקבוצה ומעל לכולם כמובן בן סימון הגדול שבשבילו אני ייתן את החיים שלי"
 

כמה קהל מגיע למגרשים?

"כרגע באים לפחות 200 ולא לשכוח שאנחנו לא משחקים בבית. עדיין לא עלינו למגרש הביתי שלנו מכיוון שעשו לנו איצטדיון חדש, אבל הקהל שמגיע מעודד ומאוד רוצה שננצח. חלקם גם מגיע לאימונים ומתחבר לשחקנים על פניו נראה שמאוד רוצים שנצליח בכפר"

 

מיהם היריבות של פרדיס השנה, ומה המטרה הסופית?  

"נכון לעכשיו, מסתמן שהיריבות שלנו הם עררה ונצרת עילית.  לגבי המטרה, חד משמעית לעלות ליגה אבל צריך לא לשכוח שאבי המאמן, קיבל את הקבוצה 20 יום לפני פתיחת הליגה שמתוך זה 10 יום היה חג. כמו כן, הצטרפו כמה שחקני רכש ואנחנו לומדים תוך כדי תנועה להכיר אחד את השני וללמוד מאבי, הוא מביא איתו המון ידע, מקצועיות וכיף לשחק בשבילו. בנוסף הצטרפו אלינו, אלי בן חמו, כפיר קונפורטי, פיראס שוער ועדיין כל אימון מגיעים שחקנים שרוצים להצטרף לקבוצה"

 

מה נאחל לך לסיום?
"רוצים לראות את הקבוצה הזאת עולה ליגה, ולהמשיך לשחק עוד הרבה שנים"

יח"צ

הוסף תגובה
תגובות