טירוף בסינטטי: עירוני אשדוד- מכבי עירוני חורה 3:5

לא פחות מ-8 שערים נכבשו ביום שישי האחרון במשחק המסקרן באשדוד. חורה פתחה טוב את המשחק וכבר עלתה ליתרון כפול, אך מכבי אשדוד חזרה לעצמה והשאירה את שלוש הנקודות בביתה. המחמאות לחורה, הנקודות למכבי

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 29-11-2015
  • 11:45

המפגש המטורף מהמחזור ה-7 הגיע מהמגרש הסינטטי באשדוד. עירוני אשדוד אירחה את עירוני חורה למשחק שעל הנייר היה אמור להיות קל מבחינתה של הקבוצה מאשדוד. עירוני לא פתחה טוב את המשחק ומשהו לא טוב עובר על שחקניו של פיני עייש שמשחק שלישי ברציפות הם פותחים לא טוב את המחצית הראשונה.

 

פתיחה מהוססת של אשדוד שחשבה שבאה לטיול. מנגד, חורה עלתה בנחישות וכבר בדקות הראשונות של המשחק עלתה ל-1-0 מרגליו של אבו סמיר עלא. עירוני המשיכה לשחק לא טוב, חורה ניצלה את זה היטב והפתיעה את האשדודים שהיו בהלם מוחלט עם השני במשחק של אבו סמיר. יש לציין שוב את האוהדים הצהובים שדווקא ב- 2-0 עודדו את השחקנים שלהם וניסו להעיר אותם, זהו דבר שאנחנו לא רגילים במחוזותינו.

 

האוהדים באשדוד בטירוף. (רוני אקג'ני)

 

פיני עייש ראה שהקבוצה שלו לא משחקת היטב, והכניס את יניב יוסף שחקן התקפי במקום אלון זיני המגן- חילוף שהתברר בדיעבד כבינגו. עירוני יצאה למתפרצת, שחקן עירוני הופל ברחבה והשופט שרק לפנדל. יניב יוסף ניגש לבעיטה והכניע את השוער 2-1 דקה לסיום המחצית הראשונה. עירוני פתחה את המחצית השניה טוב יותר. נגיעת יד במכוון, גרמה להרחקה של שחקן חורה ומכאן לעירוני היה יותר קל. בישול של טרבלסי השאיר את דניאל אטיאס לבד מול השוער שקבע 2-2  והחזיר את אשדוד 'ביג טיים' למשחק. 

 

(רוני אקג'ני)

 

עירוני המשיכה ללחוץ והמהפך הושלם בדקה ה-64, בזכות שער ענק של יניב יוסף המחליף 2-3 לעירוני. מכאן היה נדמה שעירוני הולכת לניצחון, אבל לחורה היו תוכניות משלה. יציאה למתפרצת בודדת שלה ומשום מקום, הצליחה להשיג פנדל שתורגם באדיבותו של סמיר עלא ל-3-3 מפתיע. עירוני נשברה? חשבו שוב. שחקניו של פיני עייש לא ויתרו, הרמה של יצחק יברקן מצאה את המגן יוסי קרצמן שבעט לרשת וכבש את השער הרביעי לאשדוד 3-4 ענק לעירוני. בדקה ה-90, אשדוד סגרה את הסיפור עם  יציאה להתקפה של עירוני, בעיטה של טרבלסי נהדפה על ידי השוער והכדור הגיע ליצחק יברקן שקבע עם הראש 3-5 ענק לעירוני אשדוד. מכבי אשדוד נצמדת לאשדודים בצמרת הטבלה. 

(רוני אקג'ני)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באשדוד יש רק עירוני (אייל 29-11-2015, 13:21)
  2. בטוח הכתב היה על כדורים (יורם 29-11-2015, 16:40)
    איזה טירוף היה לא מובן שתי קבוצות בינוניות ומטה וכך היה גם המשחק
  3. כנס יורם פישנזון (אלי 29-11-2015, 23:57)
    לפי התגובה שלך יורם אתה מת מקינאה נפגש בדרבי אתה עוד אוהד הפועל מתוסכל הגביע הוא צהוב
  4. אחלה טירוף (המפקד שמש 30-11-2015, 05:04)
    שבעולם לקבל 3 מחורה שמ74 לא שמה גול חוץ חחחחחח תגיד לי כתב איזה כדור לקחת גם אני רוצה