בקה רוצה להתחפש לסינדרלה !

סיבוב ח' של גביע המדינה נפתח ובקה אל גרביה רוצה להיות הסינדרלה של הכדורגל . בקה תארח את הפועל אשקלון במשחק שיפתח את משחקי הסיבוב וחניכיו של צחי אילוז חולמים על הכרטיס לשמינית הגמר . צחי אילוז : "רוצים להירשם בהיסטוריה" .

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-01-2016
  • 10:05

אחד המשחקים המסקרנים שיהיו בסיבוב ח' של גביע המדינה יפגיש את הקבוצה היחידה שנותרה מליגה א' צפון מול אשקלון החזקה מהליגה הלאומית שאולי קצת עסוקה בבעיות שמסביב אבל לא תוותר בקלות על הכרטיס לשמינית הגמר .

 

האם תהיה לנו סינדרלה ? (שאקר מואסי)

 

בקה של צחי אילוז שינתה את פניה לחלוטין מפתיחת העונה והקבוצה מבוססת על שחקנים צעירים ומוכשרים שירצו להשאיר חותם בגביע , אין ספק שמשחקי הגביע נותנים הזדמנות לפרוץ לתודעה של הכדורגל , כמו כן צחי אילוז מאמן הקבוצה עשה זאת בשנה שעברה עם קבוצה צנועה כמו גבעת אולגה כך שמבחינה אילוז הכל אפשרי במיוחד שהמשחק ייערך במגרשה הביתי של בקה . 

 

שחקני בקה בהכנות אחרונות לגביע (שאקר מואסי)

 

צחי אילוז לפני משחק הגביע : "אנחנו מרגישים טוב ומשחקים כדורגל חיובי בתקופה האחרונה , זה זמן מצוין עבור הקבוצה להיות בכושר טוב וכולי תקווה למשוך את זה כמה שיותר במיוחד לאחר פתיחת העונה הלא טובה שלנו . הגביע מגיע בזמן עבורנו , עשינו הכנה אופטימלית וכמובן חד עם הקהל שלנו נעשה הכל כדי להגיע לשמינית ולהירשם בהיסטוריה . כמובן שהלחם והחמאה שלנו זה הליגה וכשתיגמר חגיגת הגביע נחזור להמשך ההישרדות שלנו בליגה שזה הדבר הכי חשוב מבחינתי העונה. "

 

אילוז מחדיר בשחקניו אמונה לקראת הגביע (שאקר מואסי)

שאקר מואסי

הוסף תגובה
תגובות