אלעד אברמסון: הגיע לנו לעלות ליגה, תודה לקהל של נורדיה

חלוצה של בית"ר נורדיה ירושלים חגג את עליית קבוצתו לאחר הניצחון על הפועל אבירי בת ים שהעלה את הירושלמים לליגה ב' שני מחזורים לפני סיום העונה: "הרגשה של סיפוק". בעקבות מאזן השערים (32) בכל המסגרות, סיכויו של מלך שערי הליגה להישאר הולך ופוחת: "עכשיו אנחנו נהנים, לגבי העתיד יהיה מה שיהיה"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 21-03-2016
  • 09:00

קבוצת האוהדים של בית"ר נורדיה ירושלים יכולה סוף סוף לחייך ולנשום לרווחה. לאחר הכישלון בשנה שעברה של המועדון לעלות לליגה ב', השנה כל המסקנות והלקחים הופקו וביום שישי הירושלמים חגגו על הבת ימים האבודים עם לא פחות משבעה שערים מול הקהל הביתי באצטדיון גבעת רם. נורדיה עולה לליגה ב', עם 92 שערים ו-51 נקודות (נתון זמני), כאשר נשארו עוד שני משחקים לסיום העונה. מי שאחראי ללא מעט מהשערים הללו הוא חלוצה, אלעד אברמסון, שכבש העונה 32 שערים בכל המסגרות והרגל עוד נטויה.    

 

אלעד אברמסון, עונת שיא לחלוץ בנורדיה ירושלים. (ברק תורג'מן) 

 

ברוך הבא לליגה ב', איך ההרגשה לעלות ליגה מוקדם מהצפוי?
"קודם כל תודה רבה. זוהי הרגשה מעולה של סיפוק גדול. הראינו עליונות לאורך כל העונה בכל משחק והגיע לנו לעשות את זה. הגיע לנו לעלות ליגה". 

בניגוד לשנה שעברה שברגעים המכריעים העלייה התפספסה, הפעם זה לא קרה. מה היה השינוי?
"קודם כל הסגל די השתנה. הגיעו שחקנים מאוד איכותיים שהם בכמה רמות מעל כל הליגה. בנוסף הביאו מאמן חדש (עמית ברבש), מאמן כושר והמון דברים שלא קיימים בליגה ג'. במהלך העונה היינו קבוצה מאוד מקצועית ומקצוענית וביחד עם השלד שהיה קיים כבר מהשנה שעברה, היה זה עבורנו המתכון להצלחה".

 

אין ספק שלקהל של נורדיה יש חלק גדול בסיפור הקסום של העלייה לליגה ב'.
"הקהל הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת המועדון. הם מגיעים בהמוניהם לכל מגרש בארץ שאנחנו משחקים כי הם מונעים מהאהבה הגדולה לקבוצה. אין מאושר ממני שהצלחנו לעמוד במשימה ולעלות ליגה כי עשינו את זה בעיקר בשבילם כי פשוט מגיע להם. תודה לקהל המדהים של נורדיה על התמיכה הפירגון והאהדה לאורך כל העונה". 

 

אוהדי בית"ר נורדיה ירושלים, מאושרים על עלייתם לליגה ב'. (ברק תורג'מן)

 

עונת השיא שלך בנורדיה עם 32 שערים בכל המסגרות, הפנו לא מעט תשומת לב אלייך מליגות בכירות יותר לקראת העונה הבאה. מה הסיכוי שנראה אותך ממשיך? 

"עוברת עליי עונה מצויינת מבחינה אישית וזה הרבה בזכות החברים שלי לקבוצה והצוות המקצועי שבלעדיהם לא הייתי יכול לעשות את זה לבד. אני כמובן אשמח להמשיך לכבוש גם בשני המשחקים האחרונים שנותרו כי אני תמיד רעב לעזור לקבוצה לנצח. לגבי השנה הבאה מחמיא לי מאוד ההתעניינות בי, אבל עכשיו אנחנו נהנים, לגבי העתיד יהיה מה שיהיה".

 

תמונה למזכרת ופרידה מליגה ג'. (ברק תורג'מן)

 

אלעד סיכם: "אני רוצה להגיד תודה גדולה לאסי ברוכיאן, סרגיי טרטיאק ומשה בן הרוש שהביאו אותי למקום המדהים הזה ונתנו לי את הבמה להראות את מה שאני יודע. בנוסף, אני מודה לעמית ברבש ולכל השחקנים על עונה חלומית ולכל העוסקים במלאכה מלמעלה שדואגים לתת את הכל לקבוצה". 

(ברק תורג'מן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. 2 מחזורים נגמרת העונה? מה זה גולדסטאר (ליגה ג 21-03-2016, 09:13)
  2. 2 מחזורים נגמרת העונה? מה זה גולדסטאר (ליגה ג 21-03-2016, 09:13)