מאמן מ.ס ב"ש דורון ממן: "אם דימונה תמעד, אני מקווה שנהיה שם."

לקראת הישורת האחרונה בליגה ב' דרום ב', תפסנו את מאמן מ.ס. באר שבע דורון ממן. ממן הוא שם מוכר מאוד בליגות הנמוכות, כזכור ממן התחיל את העונה בעמישב פ"ת בליגה א' ובאמצע העונה הוא החליף את מוטי דהאן. מ.ס ב"ש כל העונה צמודים למ.ס. דימונה והמאבק ביניהן ימשיך עד הסוף.

  • על ידי: שי רוטברט
  • 13-04-2016
  • 09:12

התחלת את העונה בליגה א', מה ההבדלים מבחינת הרמות בין שני הליגות?

"ההבדל בין שתי הליגות הוא ממקום 6-7 ומטה. קבוצות הצמרת בליגה ב' יכולות להשתלב בקלות בליגה א' ואף להיות בפלייאוף העליון. ליגה א' היום היא ברמה נמוכה משנים עברו."

 

רוב העונה אתם רודפים אחרי מ.ס דימונה אך הולכתם את הטבלה מספר פעמים, אתה מאמין שבסוף תסיימו ראשונים ותעלו אוטומטית לליגה א'?

"אני בסך הכל נמצא בקבוצה מספר מחזורים והגעתי כאשר הקבוצה נמצאת במקום השני ואין ולא הייתה לי אפשרות לעשות שינויים. יהיה קשה לעלות מהמקום הראשון כאשר נותרו עוד שני משחקים. אנחנו ננסה לנצח את שני המשחקים שנותרו לנו נגד חולון ומודיעין מחזור אחרון. שתי קבוצות חזקות מאוד. למעשה זה לא תלוי בנו אבל כמובן שננסה לעשות את שלנו ואם דימונה תמעד אז אני מקווה שנהיה שם."

 

אי ההעפלה לליגה א' ממקום הראשון תיחשב ככישלון במועדון?

"אני חושב שכן. מכיוון שהם בנו קבוצה בשביל לעלות ליגה ואם לא נעלה אני חושב שזה יהיה כישלון. תשמע יש פה מועדון שמתנהל ברמה הגבוהה ביותר ואני אומר לך את זה מניסיון שהייתי גם בלאומית עם בת ים ומכבי באר שבע, מ.ס באר שבע יש להם תנאים של ליגה לאומית מכל הבחינות. אני חושב שהיא הייתה צריכה להיות היום כבר בליגה א מבלי לפגוע בדימונה שהיא קבוצה מצוינת ואני מאוד אוהב אותה כאחד ששיחק בה  וגם אימנתי שם בעבר. ואם זה לא אנחנו אז ברור שאני רוצה שדימונה תעלה."

 

ביום שישי הקרוב אתם מארחים את יניב חולון למפגש צמרת, איך אתה מכין את השחקנים שלך למשחק בידיעה שכל תוצאה חוץ מניצחון תאבדו את הסיכוי למקום הראשון?

"חולון קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין שעושה דברים יפים בשנים האחרונות. אני מכיר אותם טוב וחלק מהשחקנים אימנתי בעבר. יהיה משחק קשה מול קבוצה איכותית ואני מקווה שננצח אותם. אבל קל זה לא הולך להיות. ברור לי שאם לא ננצח אז למעשה דימונה תבטיח את העלייה מכיוון שהם ינצחו את יבנה."

 

לדעתם של רבים יש לכם את הסגל הכי חזק בליגה, מה לא מסתדר לדעתך בקבוצה שלך על המגרש?

"אני לא חושב שיש לנו את הסגל הכי טוב. יש כמה קבוצות כמו דימונה, חולון, קריית מלאכי ומודיעין שיש להם סגלים לא פחות טובים ואולי אפילו יותר טובים. לגבי הבעיות תדבר איתי בסוף העונה ואגיד לך. לא אתן טיפים ליריבות שלנו. יש לנו עדיין מפגשים איתם גם בליגה ואני מקווה מאוד שלא נפגש בפלייאוף."

 

לסיום, כידוע אתה חתום במ.ס. ב"ש עד תום העונה, אנחנו נראה אותך בקבוצה גם בעונה הבאה?

"לא יודע איפה אני אהיה בעונה הבאה. לפני שחתמתי פה היו לי כמה הצעות במרכז. אני בדרך כלל הולך למקומות שיש לי אתגר מקצועי ולא בגלל הכסף. זאת אחת הסיבות שהלכתי בתחילת השנה לעמישב למרות שכולם אמרו לי שאני ״מתאבד״ אבל נהניתי רוב הזמן מהעשייה שם. לסיכום אני אהיה איפה שירצו אותי ואיפה שהלב יגיד לי."

דורון ממן מחכה למעידה של דימונה (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עליה לליגה א (אוקנין שי 13-04-2016, 10:09)
    דורון ממן מאמן טקטי מצויין, אני חושב שבגלל שלא הוא בנה את הסגל והתחיל לדעתי מאוחר לאמן בקבוצה יהיה לו ולהם קשה לעבור את מ.ס דימונה שנמצאת בתנופה ויש לה מאמן מצויין שבנה מהתחלה קבוצה חזקה ויציבה שלדעתי תלך עד הסוף ובע״ה תעלה לליגה א.
  2. בואנה אתה ח'רטטן הכי גדול (ליגה א' חלשה ?!!.. 13-04-2016, 10:45)
    הייתה בעמישב וכמעט הורדת אותם ליגה ואתה אומר לי שליגה א' חלש !. אתה חלש ולא הליגה
  3. מאמן גדול (שחקן עמישב 13-04-2016, 12:21)
    אם היה נשאר היינו נשארים בליגה. אני מקווה שלא נפגש בפלייאוף. אוהב אותך
  4. מצוין (אדום באר שבע 13-04-2016, 12:22)
    חבל שבאת עכשיו. הקבוצה לא בנויה נכון. אם היית בא בינואר בוודאות היית מעלה אותם. אבל אני מאמין שתעלה אותם מהפלייאוף
  5. מספר אחד (שחקן בית״ר 13-04-2016, 12:24)
    חבל שלא בא יותר מוקדם. היינו עולים ליגה הביאו לנו את מוטי שהוא חלש. אבל בגלל ממן נעלה ליגה מהפלייאוף
  6. אוהבים אותך ממן (אהרון מדימונה 13-04-2016, 12:25)
    אוהבים אותך בדימונה מאמן ענק ולא שוכחים אותך. הלוואי ותעלה יחד איתנו
  7. מספר אחד (מודיעין 13-04-2016, 12:27)
    היום במודיעין מתגעגעים אליך. באותו הכסף עשית דברים יפים תיזהר במחזור האחרון במודיעין הם רוצים להתאבד עליך
  8. מאמן מצוין (באר שבעי 13-04-2016, 12:28)
    אתה לא שייך לליגות האלה תלך למעלה יש שם מאמנים פח עם תקשורת
  9. היתי בכמה משחקים בליגה ב ממש חלשה הליגה (מאמן טוב אבל להגיד שליגה א שווה לליגה ב ממש שטויות 13-04-2016, 14:24)
  10. תגובות 3 עד 8 (אוהד מהיציע 13-04-2016, 14:39)
    תגובות 3 עד 8 הם אותו אדם תסתכלו על השעה .תמשיך לעוף על עצמך .אתה פסה מזמן עבר זמנך.בכל מקום שאימנת נכשלתה.מודיעין עמישב ב"ש
  11. הלוואי ותעלו ליגה יחד עם דימונה (אלי 13-04-2016, 20:54)
    דורון הבעיה של הקבוצה המערך האחורי חלש לא אתה ולא מוטי דהן אשמים פשוט בדימונה בנו קבוצה טובה ואני מאכל לך ולדימונה לעלות ליגה אתה מכיר את ליגה א אפשר לעבור את שיכון או את עמישב בהצלחה לך וללוי