בית"ר רמת גן הבטיחה את הישארותה לאחר 0-1 מול צפרירים חולון

לאחר משחק מורט עצבים, עם שלל החמצות של טל שטח, בדקה ה-81 הגיע אותו טל שטח וקבע-בית"ר רמת גן תישאר עונה נוספת בליגה ב' ואילו צפרירים חולון תמשיך להילחם על מקומה כשתארח את עירוני כפר יונה שהובסה 0-5 ע"י רואי חשבון ת"א

  • על ידי: חן קלדרון
  • 02-05-2016
  • 08:55

משחק לחוץ בין שתי קבוצות שהתמודדו על ההישרדות בליגה ב׳ ,המפגש המסקרן קיבץ כ-400 צופים, קהל שיא השנה במתחם האימונים ברמת גן. דודי בכר המאמן שהוזעק רק לפני כמה מחזורים כדי להציל את רמת גן הצליח במשימה אבל ישוב בעוד כמה חודשים לסגל השחקנים ויחזור לבצע את מה שהוא יודע טוב מכולם זה להבקיע שערים.

 

הקשרים רוזיליו ופלג דאגו לפטם את החלוץ טל שטח בכדורים נהדרים אבל זה החטיא ברשלנות פעם אחר פעם. 
דבר שהכניס ללחץ את קבוצתו שחסרה שני שחקני מפתח, ליטף נחום הבלם ויוסי מזרחי מלך השערים ואילו מנגד חסרונו של החלוץ גיא כהן בלט היטב בשורותיה של צפרירים.

 

הקבוצה מרמת גן פשוט שלטה לאורך כל ה-90 דקות , מנגד שחקני חולון שהיו די חלשים הגיעו בדקה ה-30 לשתי הזדמנות מעולות בזו אחר זו לאחר הגבהת קרן אבל המזל היה עם הרמת גנים.

 

המחצית השנייה נפתחה שוב ביתרון של הרמת גנים שכבר בדקה ה-52 שוב אותו טל שטח החמיץ משבעה מטרים את שערה של חולון, כעבור ארבע דקות שוב החמצה מסמרת שיער של טל שטח.

בדקה ה-77 החולונים יכולים היו להפתיע, אך החלוץ מאיר דרעי נגח מקרוב החוצה ופספס את ההזדמנות הגדולה של קבוצתו בחצי השני. הרמתגנים לא נחו ודקה מאוחר יותר גם הם לא ניצלו הזדמנות פז לעלות ליתרון. בדקה ה-80 היה זה אותו מאיר דרעי ששוב החמיץ מקרוב את שערו של טואף הרמת-גני לאחר הגבהת קרן מימין.

 

בדקה ה-81 מצא טל שטח את עצמו מול אבי ביטון שוער האורחים אבל הפעם... לתדהמת הצופים הוא בעט לפינתו השמאלית של אבי ביטון שבמקרה הזה לא יכול היה להושיע את קבוצתו, רמת גן עלתה ליתרון צודק של 0:1 שנשמר עד לסיום המשחק וקבע שבית״ר רמת גן ימשיכו שנה נוספת בליגה ב׳, אך חייבים שינויים בסגל השחקנים הנאיבי ולעומתם, החולונים ייאלצו לשרוד במשחק הבא והקובע נגד כפר יונה שנחלה הפסד צורב לרואי חשבון ת"א.  

 

לירן חלובה, מאמנה של צפרירים חולון ייאלץ להילחם שוב על ההישרדות (אבייתר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באמא שלכם . ורוד שחור לבן מה זה תלבושת מצעד הגאווה חחחחחחחחח (מוטי מנור 02-05-2016, 09:34)
  2. צפרירים בושה (fdf 02-05-2016, 15:45)
    מועדון כזה יורד לליגה ג' הכל בגלל כל העסקנים ששואבים את המועדון הזה למה מועדון בליגה ב צריך כל כך הרבה אנשים בהנהלה???
  3. די נמאס (חולוני 02-05-2016, 17:30)
    די אדון גיגי קח את הבן שלך ולכו תן למישהו אחר הישגים מעולם לא עינינו אותך העיקר שהעסק הזה יתן לבן הלא מוצלח שלך פרנסה
  4. דודי בוא לנחלת תהיה מאמן (שרוף נחלת 03-05-2016, 23:19)
    תחליף את הציון החלש
  5. שטח (אחד שמכיר את שטח 04-05-2016, 21:22)
    מה אתם באים בטענות לשטח הוא פשוט רצה להשאיר את כולם במתח