נבחרת ליגה א' צפון - מחזור 1

המחזור הראשון בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו קריית אתא מביסה את אסי גלבוע, איכסל את כפר קנא ומי היה מאמין שכרמיאל תפתיע את צור שלום בחוץ. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי ב-11 של הצפון...שימו לב!!! שחקן החודש יקבל מתנה שוות ערך מ"ספורט ישיר" - חנות הספורט של כל שחקני הכדורגל !!!

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2016
  • 17:38

מצטייני השבוע:

שוער

אביב לוי - הבן של אודי לוי מוכיח ששוערים נולדים שוערים. אבא של אביב היה אחד השוערים הגדולים בליגות הנמוכות ואביב הצעיר כנראה הולך בעיקבותיו והוכיח במשחק ענק מול צור שלום שיש לו את הגנים הנכונים להיות שוער גדול. רק שימשיך כך. 

 

  

אביב לוי הצעיר והמוכשר. הבן של אודי לוי....קיבל את הגנים הנכונים...

 

הגנה

בלם - עידן ויצמן (עירוני טבריה)

עידן שחקן וותיק ונחשב בכמה רמות מעל ליגה א'. ומול מכבי דליה הוא הוכיח את יכולתיו והנהיג את קבוצתו מטבריה לניצחון חשוב. עידן לא רק שמר על שער נקי עם קבוצתו אלא גם הנהיג את הקבוצה ואפילו בישל את השער הראשון.

 

בלם - משה כחלון (הפועל חדרה)

משה הבלם המצוין שבנוי כמו בלם אירופאי, היה מצויין מול הפועל הרצליה. ואפילו שחברו להגנה אבבא הורחק ידע כחלון לשמור על קבוצתו מספיגות נוספות דבר שעזר לקבוצתו לחזור עם נקודה יוקרתית מול הרצליה החזקה.

 

בלם - תאמר שיח אחמד (רובי חיפה)

בלמה הצעיר של רובי חיפה, היה מצויין מול טירה. משחק חזק ולמרות גילו הצעיר הוא עושה רושם שהוא משחק עם הרבה נסיון והרבה חוכמת משחק. יש לציין ברובי את עידו אורן שנכנס מחליף ולמעשה העיר את חבריו והביא את הניצחון החשוב כל כך.

 

קישור

אהוד מערבי (עירוני טבריה)

קשרה של עירוני טבריה, היחיד שאפשר להגיד שהחזיק את הקישור של טבריה מול מכבי דליה. היה "גרזן" אמיתי ונלחם על כל כדור. הרבה בגללו שחקני דליה לא הגיעו למצבים מול שוער טבריה.

 

שלום עקיבא (עירוני קרית אתא) - כוכב המחזור!!!

איזה כוכב שלום עקיבא !!! השחקן המוכשר מוכיח כל שנה שלא משנה איפה הוא ישחק הוא יהיה הכי טוב על המגרש!!! שלושער ושני בישולים עשה במחצית אחת, מה שחלק משחקני הליגה עושים בעונה שלמה. עקיבא עשה במגרש כל העולה על רוחו והביג בוס של קריית אתא גם הבקיע מהחצי!!! שחקן ענק!!!

 

שלום עקיבא, כוכה המחזור של אתר 'גולר' (אלעד שומינוב)

 

אלמוג אוחיון (הפועל בית שאן)

שחקנה הצעיר והכל מוכשר של בית שאן, היה פעלתן מאוד בחלק ההתקפי של קבוצתו. "חרש" את קו שמאל ואף גרם להרחקתו של אלירן ג'ורג' מבאקה. אלמוג הוא שחקן איכותי ביותר שאם יתנו לו את השקט הוא יכול להיות כוכב. ועושה רושם שמוריס אוזן מוציא מהשחקן חלק מההפוטנציאל שטמון בבחור.

 

משחק נהדר של אלמוג אוחיון (מאור אלקסלסי)

 

כפיר בן דוד (הפועל בית שאן)

כפיר הוא המנוע של בית שאן, השחקן שרץ ומשקיע הכי הרבה והוא הברומטר של הקישור, אתמול הוא חילץ מלא כדורים ואף השפיע על משחק ההתקפה כקו שני.

 

ניסן רביבו (הפועל איכסל)

קשרה של איכסל היה מצויין מול כפר קנא ויחד עם רמי דאהר היו מהבולטים בקובצתם. רמי בישל צמד וניסן הוסיף אחד אבל בעיקר הראה שהוא בעל הבית במרכז השדה של איכסל. ויחד עם אבי מלכה הם מראים שהם חלק התקפי קטלני לליגה.

 

ניסן רביבו יחד עם אבי מלכה מוכיחים שהם חוד קטלני (אלעד שומינוב)

 

התקפה

איתי מנצור (עירוני קרית אתא)

עם שער באחד על אחד מול השוער ובישול גדול לשלום עקיבא. מנצור הראה שהוא יודע לעשות תנועה ללא כדור ברמה גבוהה והוא שחקן מאוד אינטיליגנט. אחד הגורמים הבולטים לחמישייה המהירה.

 

אבי מלכה (הפועל איכסל)

כמו שלום עקיבא גם אבי מלכה שחקן ענק!!! אבי שכל הפגרה שמר על שקט תעשייתי הוכיח שהוא חלוץ ענק שאת הגולים שלו הוא יכבוש ולא משנה באיזה קבוצה הוא ישחק. שחקן ענק וכובש גדול!!! צמד שערים זאת התפוקה של אבי במשחק מול כפר קנא והרבה מעבר.

 

מאמן המחזור: שאול דה צוקול (עירוני קרית אתא)

מספר מאמנים הרשימו במחזור הפתיחה. איימן חלייאילה עם ניצחון משכנע על כפר קנא. עודד קוטר עם רובי חיפה על טירה, אילן סוויסה עם טבריה הרשים בניצחון פתיחה על מכבי דליה ושלם לוי ממגדל העמק. אבל מעל כולם היה שאול דה צוקול שהביס את השכונה של אסי גלבוע ואלמלא הרחמים המשחק היה יכול להסתיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה. 

 

שאול דה צוקול ניצח על החגיגה של קריית אתא מהקווים (אלעד שומינוב)

 

מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר' - חנות הספורט של כל שחקני הכדורגל!!!

קהלה של רובי שפירא. (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות