ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-2

השלישייה הפותחת, הפועל מרמורק כפר קאסם וכפר שלם, מביסות. בני יפו עם ניצחון היסטורי בדרבי של יפו. הוד השרון מנצחת בחוץ את היורדת עירוני קריית-גת. היורדת השנייה, מכבי יבנה, מדשדשת ונס ציונה מאבדת נקודות מול שיכון המזרח. אך מי בנבחרת המחזור? מי מצטיין המחזור ומי מאמן המחזור? מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר'

  • על ידי: שי צימרמן
  • 26-09-2016
  • 15:02

קבלו את נבחרת המחזור ה-2:

 

שוער:

יניב בן ישי (בני יפו): 'קביליו' יפו תקפה וניסתה לייצר מצבים אך בכל פעם מחדש נתקלה ביניב בן ישי אשר נווט את משחק קבוצתו מאחור ועצר אותה פעם אחר פעם. משחק נפלא של בן ישי שהביא שלוש נקודות לבני יפו במו ידיו.

 

הגנה:

דרור ניר (הפועל מרמורק): מגנה השמאלי של מרמורק היה מהבולטים מתבוסה שהנחילה קבוצתו להכח עמידר ר"ג. ניר סגר היטב את ניסיונות ההתקפה של הכח מהאגפים והיה מעורב מאוד במשחק ההתקפי של קבוצתו ואף סחט פנדל שתורגם לשער.

 

דרור ניר, מהבולטים בשורות מרמורק מול הכח. משחק מצויין הגנתית והתקפית (צילום: יוסי סוריק)

 

רועי אליהו (בני יפו): אליהו לא הפסיק לעבוד במשך 90 דקות, עשה עבודה הגנתית מצויינת וכיוון את ההגנה ברגעי הלחץ. ראוי לציין גם את שותפו של אליהו במרכז ההגנה, רז משען, שנתן משחק טוב ואחראי.

 

אבי צבאג (בית"ר כפ"ס): בלמה של בית"ר כפ"ס עשה עבודה טובה ושקטה במרכז ההגנה מול מכבי יבנה. לאחר הרביעייה שבית"ר כפ"ס ספגה במחזור החולף מול אזור, צבאג וחבריו שמרו על רשת נקייה מול מכבי יבנה.

 

קישור:

דודו בן שושן (הפועל מרמורק): בן שושן במשחק מצויין, ניווט את משחקה של מרמורק והפגין עליונות במרכז המגרש. פשוט תענוג לראות איך בן שושן, כמו קוורטרבק במשחק הפוטבול, מנהל ביד רמה את משחקה של קבוצתו.

 

יובל אשכנזי (כפר שלם): אשכנזי בנה את המשחק של כפר שלם בצורה מושלמת. חילץ המון כדורים ובנה את משחק ההתקפה של קבוצתו. יובל הוכיח שהוא חיזוק מצויין עבור מרכז השדה של חיים שאבו, באזור כבר מתגעגעים..

 

תומר בן חיים (כפר קאסם): הקשר האחורי שהגיע מהליגה הלאומית המשיך זה מחזור שני ברציפות להציג יכולת טובה ולשמור על מרכז השדה של כפר קאסם. בן חיים חילץ כדורים ותפקד כחולייה המקשרת בין ההגנה להתקפה. ראוי לציין גם את אפי אלון (בית"ר כפ"ס) ואת דייב פינטו (בני יפו) אשר עשו עבודה מצויינת במרכז המגרש של קבוצותיהם.

 

תומר בן חיים, בעל הבית של כפר קאסם במרכז המגרש (צילום: ארז נעמן)

 

עידן חג'ג' (הפועל מרמורק): משחק מצויין לחג'ג' שלפרקים שיחק בכנף ולפרקים מתחת לחלוץ. סחט בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות קבוצתו והוסיף צמד שהבטיח ניצחון מוחץ של מרמורק על הכח עמידר ר"ג.

 

עידן סרור (הוד השרון): שחקן הכנף של הוד השרון כבש צמד במשחק החוץ של קבוצתו מול עירוני קריית-גת שרק במחזור החולף הביסה את שיכון המזרח. שעריו של סרור הבטיחו שלוש נקודות יקרות לקבוצתו של דודו חלף.

 

התקפה:

רן בן שמעון (כפר קאסם): בן שמעון מסתמן כמו בינגו ענק של סירוטקין. מעבר ליכולת המרשימה והסכנה המתמדת שהוא מהווה על שער היריב, הוא נותן לכפר קאסם את הפריבלגיה להשאיר על הספסל את אלעד כהן. יציב, מהיר, אלגנטי - יש לו הכל.

 

תימור אביטן (כפר שלם) כוכב המחזור!!!: חלוץ נהדר שמתחיל לפרוע שטרות בכפר שלם עם שלושער נהדר. אביטן היה נייד ואף ניסה לבשל לחבריו. אם ימשיך ביכולת הזו יחזור מהר לליגות הבכירות יותר.

 

דודו חלף ואלי משען, מאמני המחזור השבוע. גם בקבוצות "הקטנות" עושים עבודה מצויינת (צילום: יח"צ)

 

מאמן המחזור: דודו חלף (הוד השרון), אלי משען (בני יפו)

נכון, שלושת המאמנים הבכירים של משולש הצמרת- ארז בנודיס (הפועל מרמורק), חיים סירוטקין (כפר קאסם) וחיים שאבו (כפר שלם), הובילו את קבוצותיהם לניצחונות מרשימים ומשכנעים. אך השבוע רציתי לפרגן למאמני הקבוצות "הקטנות" יותר אשר השיגו ניצחונות מרשימים מאוד במחזור האחרון. דודו חלף (הוד השרון) אשר הכין את קבוצתו בצורה מצויינת עם הכנה טקטית שניצלה את נקודות החולשה של עירוני קריית-גת, אשר רק במחזור החולף הביסה את שיכון המזרח והוביל את קבוצתו לניצחון חוץ משכנע. כמו כן, אלי משען (בני יפו) אשר הוביל את קבוצתו בדרבי של יפו לניצחון היסטורי על האחות הגדולה והמדושנת מכבי "קביליו" יפו. 

 

מצטיין החודש של 'גולר' יזכה בפרס מתנת 'ספורט ישיר' - חנות הספורט של כל שחקני הכדורגל!!!

ליגה א' דרום: נבחרת המחזור ה-2 (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זה רק ההתחלה (אוהד כפר שלם 26-09-2016, 15:35)
    עוד הרבה קבוצות יקבלו בראש מתימור אביטן
  2. מרמורק מעל הליגה (אחד שמבין 26-09-2016, 18:25)
    רק מרמורק
  3. מרמורק מעל הליגה (אחד שמבין 26-09-2016, 18:25)
    רק מרמורק
  4. כפר קאסם (עאמר 26-09-2016, 21:22)
    כפר קאסם על הליגה לא מרמורק ולא כפר שלם
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 26-09-2016, 22:12)
    כל הכבוד! אוהבים!
  6. שי מאור מאמן חלש שיחקתי אצלו (יבנה מדשדשת 26-09-2016, 22:52)
  7. אין מ ע ל הליגה (הוגה דעות 27-09-2016, 14:19)
    מעל הליגה יש רק קבוצות בליגה הלאומית...מרמורק והכפרים רחוקים רק 6 נקודות מהמקום שמוביל לליגה ב...
  8. כפר שלם (יוחנן 27-09-2016, 14:31)
    כפר שלם עולים בהליחה
  9. אתה חושב מהתחת שלך (ל-7 27-09-2016, 16:43)
    בטח יהיו רק 6 נקודות מלרדת ליגה כי כל הקופה רק 6 נקודות, אז מן הסתם זה המקסימום שהם יכולים לצבור כרגע
  10. ב אזור מתגעגעים לחצי מהנבחרת..... (ליבי 28-09-2016, 11:11)
  11. כדורגל (יוני 28-09-2016, 13:39)
    כפר שלם עולים בהליכה כל הכבוד לאבחיי יחיה