תיקו 2-2 בין באקה לצור שלום

למרות שקבוצתו של צחי אילוז הייתה דומיננטית יותר, שוערה של צור שלום אלי ברקוביץ' תפס משחק גדול, חילק את הנקודות ומנע את שלוש הנקודות מבאקה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-09-2016
  • 12:04

קובי דנינו, מאמנה של צור שלום (שאקר מואסי)

 

המשחק נפתח בלחץ של שחקני באקה כאשר כבר בדקה ה-7 עדי וונטורה מצא עצמו ברחבה חופשי ובעט סמוך לקורה, 13 דקות עוברות ובאקה מקבלת בעיטה חופשית, הרמה של שרון דוידוב מצאה את הראש של אדיר חליפה שנגח טוב פנימה, 1-0 באקה.

 

אדיר חליפה עולה גבוה מעל כולם ונוגח פנימה (שאקר מואסי)


דקה מאוחר יותר ובאקה צריכה הייתה להכפיל את היתרון, היה זה שוב עדי וונטורה שחטף כדור לשוער והוציא רוחב לשרון דוידוב שמול שער ריק החמיץ שער בטוח. 

לאחר 4 דקות הבינה באקה שמי שלא כובש סופג, איבוד כדור של הגנת באקה הביא להתקפה מתפרצת בודדה של צור שלום שבכדור ארוך מצאה את אבו סעדה לבד מול חן ברקוביץ' וקובע שוויון מהיר, 1-1.

 

מרואן אבו סעדה חוגג עם חבריו (שאקר מואסי)


באקה המשיכה ללחוץ, ושוב חטפה לשוער את הכדור, הפעם זה היה אדיר חליפה שניסה לסובב פנימה אך נעצר בקו השער ע״י ארנון רבינוביץ' הבלם המנוסה. 

10 דקות לסיום המחצית ובאקה שוב משלמת מחיר כבד על ההחמצות,  שוב כדור ארוך הפעם של ארז רועי מצא עצמו לבד מול ברקוביץ ומגלגל פנימה, המהפך הושלם, 2-1 לצור שלום. 

 

החצי שני נפתח בלחץ אדיר של באקה שהגיעו פעם אחר פעם לרחבה, בדקה ה-55 המגן אלירן ג'ורג' מצא בהגבהה את עדי וונטורה שנגח מצויין אך זינוק אדיר של אלי ברקוביץ מנע את השיוויון. 

בדקה ה-68 נקבע השיוויון, הרמת קרן של שלו כתר מצאה את הרכש הטרי שהגיע מנתניה עאמר מסרוואה שנגח פנימה, 2-2 שמחזיר את באקה למשחק.  

באקה המשיכה ללחוץ על מנת להשיג את שער הניצחון, קרן טובה של רון נסיקובסקי מצאה את חליפה שנגח לפינה הרחוקה אך אלי ברקוביץ' במחצית שנייה מצויינת מצליח להדוף.

בתוך תוספת הזמן, עירבובייה ברחבה לאחר הדיפה של אלי ברקוביץ' והמחליף של באקה רמי קייס מצא עצמו מול שער חשוף בעט חלש שחקן צור שלום הרחיק לקרן.

 

צחי אילוז, למרות התוצאה הוא יכול להיות מרוצה מהיכולת (שאקר מואסי)

 
למרות תוצאת התיקו, בבאקה יכולים להיות מרוצים מהיכולת, אמנם חייב שיפור ותיאום בהגנה כי משתי התקפות חטפו שני שעריים, צחי אילוז יצטרך לשפר זאת וגם את ניצול המצבים אך נראה כי הקבוצה שהחלה מאוחר ובנתה סגל חדש לחלוטין מתחילה להתחבר ולהראות כדורגל חיובי התקפי ומהנה !

צילום: שאקר מואסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב הזוי (אוהד 26-09-2016, 12:43)
    אני לא יודע על מה הכתב מדבר השליטה במשחק היתה של צור שלום ולהוציא 2 הזדמנויות לבקה בגלל טעות שוער הם כלל לא הגיעו לאזור הרחבה פשוט כתבה מטעם לא מבוססת ולא אמינה בושה כל זאת מאחד שנכח במשחק
  2. עם שוער כזה לא נגיע רחוק (אוהד באקה 26-09-2016, 18:53)
  3. תשובה למס' 1 צור שלום צריכה להודות לשוערה ברקוביץ הנקודה בזכותו (עלי 26-09-2016, 23:18)
    צור שלום נהנתה משתי טעיות ששוער ביום טוב היה יכול למנוע. שנית בספסל של צור שלום נשמעו שריקות במשרוקית שהטעו שחקני בקה לתשומת ליבו של השופט הראשי ושופט הקו שעמד מטרים ספורים .