כבר לא הפתעה! מרמורק והוד השרון נפרדו בתיקו 1-1

משחק חם היה אמש באיצטוני, 8 כרטיסים צהובים ואדום אחד, פנדל של איציק אבושדיד לא הספיק על מנת להביא את שלוש הנקודות מול הוד השרון שהשוותה משער נהדר של פיני מתנה שחילק את הנקודות. בשבוע הבא: יפו-מרמורק

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 22-10-2016
  • 13:08

הפועל מרמורק הגיעה למשחק כשהיא עם מאזן מושלם לאחר חמישה נצחונות בחמישה מחזורים ורצתה להמשיך את הרצף המושלם שלה, מנגד הגיעה הוד השרון לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר מול כפר שלם כשהיא מלאת ביטחון לצאת גם מהאיצטוני עם נקודות. המשחק היה חם אל מן שריקת הפתיחה. 

 

השופט שניר לוי מוביל את שחקני שתי הקבוצות אל מרכז המגרש (יוסי סוריק)

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (יוסי סוריק)

 

כבר בדקה השביעית מבצע דרור ניר עבירה על עידן סרור, השופט היה מעט פזיז ושלף את הצהוב לדרור. בדקות הראשונות של המשחק חניכיו של ארז בנודיס התקשו לפתח את המשחק הרגיל שלהם בעקבות ההכנה הטובה של מאמן הוד השרון דודו חלף, כששחקני הוד השרון מתגוננים נהדר ומנסים לצאת למתפרצות. 

 

איציק אבושדיד ממשיך לכבוש (יוסי סוריק)

 

22 דקות מפתיחת המשחק משיגה מרמורק את הקרן הראשונה במשחק אך למרות הגבהה טובה של חג׳ג׳ אף שחקן של מרמורק לא הצליח להכניס את הראש ולהגיע למצב כיבוש. 5 דקות עוברות והמשחק ממשיך להתחמם, סהר שבתאי נשלח לכדור במחצית המגרש כשמולו שני שחקני הגנה של הוד השרון, אך בר נימני עוצר אותן עם עבירה ומקבל כרטיס צהוב. כרטיס צהוב נוסף נשלף לחן שאבי שעוצר את עידן חג׳ג׳ עם עבירה במרכז המגרש.

 

בן וולובלסקי, משחק טוב ושקט לשוער של הוד השרון (יוסי סוריק)

 

בדקה ה-35 מקבלת הוד השרון בעיטה חופשית ממצב נוח לאחר עבירה (שוב) על עידן סרור, אותו סרור לוקח את הבעיטה אך בועט גבוה וההזדמנות של הוד השרון הולכת לאיבוד. 3 דקות לסיום המחצית, הגבהה טובה של חן נוגן מאגף ימין, מוצאת את  איציק אבושדיד שנוגח לכיוון השער כשהכדור נוגע בידו של מגן הוד השרון, היד הייתה ספק צמודה אך השופט לא השתהה וסימן על הנקודה הלבנה לקול תלונות שחקני הוד השרון שבמשך מספר דקות התקשו לקבל את החלטת השופט. אבושדיד לוקח את האחריות ומעלה את מרמורק ליתרון, 0-1 למרמורק כשאבושדיד כובש את שערו השמיני העונה.

 

שחקני הוד השרון סביב השופט לאחר השריקה לכדור עונשין (יוסי סוריק)

 

אבושדיד כובש מהנקודה הלבנה ורץ לחגוג (יוסי סוריק)

 

שתי הקבוצות יורדות לחדרי ההלבשה להתקרר מעט לאחר שבמהלך המחצית הראשונה נשלפו שישה כרטיסים צהובים לשחקני שתי הקבוצות. 

בירידה למחצית ניתן היה לראות את עידן סרור מתווכח עם אייל גולן המשך ישיר למחלוקת על בעיטת הפנדל שנשרקה לטובתה של מרמרוק, דבר נוסף היה ניתן לראות במחצית כאשר אנשי הוד השרון סירבו לקבל את החלטת השופט ופנו אליו בתלונות וצעקות על ההחלטה שלטענתם הייתה שגויה.

 

דודו חלף ואנשי הוד השרון כלפי צוות השיפוט בראשותו של שניר לוי (אבייתר ברק) 

 

אילן סגל עולה למחצית השנייה (יוסי סוריק)

 

עם פתיחת המחצית השנייה התפתח לחץ של שחקני מרמורק על שערה של הוד השרון, 10 דקות מהפתיחה ביצע דודו חלף חילוף כשהכניס למגרש את איתמר הופמן במקומו של גל אלטרוביץ'. בדקה ה-65 כדור קרן מגיע היישר לראשו של יוסי אסייג שנוגח חלש קרוב למסגרת. עוד 3 דקות עוברות ופיני מתנה מחליף את חן שאבי בשורות הוד השרון, ואיציק אבושדיד יוצא במרמורק כשסתיו בן אהרון נכנס להופעת בכורה במדי מרמורק. 

 

דודו חלף וארז בנודיס במהלך המשחק (יוסי סוריק)

 

שאפו לקהלה של מרמורק! למרות איבוד הנקודות הקהל לא הפסיק לתמוך (יוסי סוריק)

 

בדקה ה-70 עידן חג׳ג׳ השתחרר יפה ובעט ממרחק של 20 מטר לכיוון שערה של הוד השרון, בן וולובלסקי  היה עירני, ירד נפלא לכדור ומנע שער
כשהוא הודף את הכדור לקרן.

 

משחק חם מאוד היה אמש בהוד השרון (יוסי סוריק)

 

הוד השרון מבינה שמרמורק לא נמצאת בשיא שלה ומתחילה לייצר מצבים מסוכנים ליד שערו של עידו לוי, עידן סרור מכניס כדור רוחב נהדר שעובר לרוחב כל הרחבה ומחפש רגל מסיימת, אך למזלה של מרמורק שחקני הוד השרון אינם מצליחים לדחוק את הכדור פנימה.

 

אייל גולן ואילן סגל נראו מעט לא מרוצים (יוסי סוריק)

 

9 דקות לסיום ומרמורק משלמת את המחיר, כדור חוץ לכיוונו של פיני מתנה המחליף, מתנה עם עצירה טובה מקפיץ לעצמו ובבעיטת מספרת מדהימה מכניע את עידו לוי, 1-1 מוצדק מאוד.

 

פיני מתנה כובש שער נהדר ורץ לחגוג (יוסי סוריק)

 

4 דקות לסיום עוז יפרח מורחק  בכרטיס אדום ישיר לאחר עבירה על איתמר הופמן. במקום נוצרה מהומה בסופה עידן סרור מוצא עצמו על הרצפה (קיבל בוקס לטענתו) והמהומה רק החמירה. 

 

עוז יפרח מורחק ויורד לחדרי ההלבשה (יוסי סוריק)

 

עמוק בתוך תוספת הזמן עידן סרור יכול היה לבצע מהפך מדהים כשעבר שני שחקנים ומזווית קשה בעט למשקוף השער של עידו לוי, מרמורק ניצלת מספיגה ומהפסד ראשון בליגה. עם זאת מרמורק מאבדת לראשונה נקודות העונה אך היא עדיין במקום הראשון כשלשנייה כפר קאסם משחק חסר (מול קריית גת). הוד השרון משיגה 4 נקודות תוך שבוע משתי קבוצות שנחשבות לאריות הליגה - כפר שלם ומרמורק ועל כך מגיעות לקבוצה של דודו חלף כל המחמאות. 

 

קהלה של מרמורק הודה לשחקניו למרות איבוד הנקודות (יוסי סוריק)

 

בשבוע הבא תצא מרמורק למשחק חוץ לא פשוט מול מכבי יפו ותנסה לחזור למסלול הנצחונות, אך זה לא יהיה קל מול יפו שתגיע חדורת מוטיבציה לאחר המהפך שהצליחה להשיג מול כפר שלם. הוד השרון תחזור לביתה ותארח את הכח עמידר רמת גן.

 

 

עידן סרור יורד עם הנקודה מהאיצטוני (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין אריות בליגה א דרום (הוגה דעות 22-10-2016, 13:51)
    כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה מי שתהיה הכי יציבה תיקח אליפות.שעריים ניצחו 10 משחקים ברציפות לכן שתי תבוסות לכפר קאסם לא הזיזו להם.רק הזיזו מאמנים....
  2. הוד השרון לא מבינה את חוקי המשחק (החבר של המוכתר והוגה הדעות והבורר 22-10-2016, 14:25)
    משחק כדורגל בראש ובראשונה נועד למען ההנאה של השחקנים ושל הצופים . הוד השרון הגיעו להפריע לשחק כדורגל בדרכים פרובקטיביות . קללות דחיפות בעיטות ובזבוזי זמן . היטב לעשות זאת השחקן היחידי בקבוצה שיודע לשחק כדורגל ושמו עידן סרור אשר נפל ועורר פרובקציה . תגידו כן לכדורגל הוגן ולמען הספורט ההגינות ושמירה על המקצוע שממנו אתם מתפרנסים שחקני הוד השרון , תתחילו לשחק כדורגל ללא הצגות ופרובוקציות.
  3. כפר קאסם (אוהד 22-10-2016, 15:05)
    להוגה דעות כל הכבוד לשעריים אם המשחק המלוכלך שהיה עם סאמח כפר היו הם עכשוי בלאומית שעריים לא הייתה ג
  4. כפר קאסם (מוצלח 22-10-2016, 15:07)
    המשחק נגד יפו יהיה המשחק של שחקנים של יפו להתקדם צריך לשחק בשקט ולא לצהיר הצהרות סתם
  5. כפר קאסם (מוצלח 22-10-2016, 15:09)
    אף אחד לא אזכיר את הוד השרון בהתחלה כמו שאני אמרתי בגלל שחקן אחד עידן סרור הוא גדול על הליגה .א
  6. כפר קאסם (מוצלח 22-10-2016, 15:12)
    הוד השרון יגיעו לפלאיוף בסוף אם ימשיכו באותו הרכב פלוס שני שחקנים תוספת יגיעו למעלה גם יש להם הגנה ט
  7. לכל מי שמדבר רע על עידן סרור קנאים (תמותו 22-10-2016, 16:25)
  8. דיי (דוד 22-10-2016, 21:02)
    פסטיבל סרור צריך להסתיים מה קשור סרור למרמורק .היה משחק שהיה אגרסיבי והיה ידוע שיהיה משחק קשה מאוד לשתי הקבוצות מרמורק קבוצה מצויינת שתהיה חזק עד הסוף .להוד השרון יש מטרות יותר צנועות .בסיבוב השני נדע לאן הוד השרון הולכת ומה המטרות.מרמורק לא צריכים בכלל לחשוב שבגלל סרור הם הפסידו נקודות אלה בגלל קבוצת עירוני הוד השרון שעשתה להם חיים קשים ותעשה לכולם בדרך .שבוע טוב לכולם.
  9. לא קרה כלום (מרמורקי 22-10-2016, 22:37)
    העיקר לא להפסיד
  10. סרור לא קשור (הוגה דעות 23-10-2016, 10:07)
    נכון שסרור לא קשור למרמורק הוא פשוט פרחח שצריך להעיף מהמגרשים למרות שהוא אחלה שחקן