טבריה מסיימת בתיקו נוסף: הפעם 2-2 מול הרצליה

מפגש מאוד מסקרן היה אמש בטבריה בו ארחה עירוני המקומית את הפועל הרצליה עם שלל כוכביה. הרצליה כבר ראתה את הניצחון אבל לאחר שנשארה ב-9 שחקנים טבריה השוותה בתוך תוספת הזמן ועשתה צדק

  • על ידי: עודד חסין
  • 22-10-2016
  • 15:35

עופר טלקר, קיבל את כל שרצה בקיץ (עודד חסין)

טבריה עם רוח גבית חיובית מהמשחק בשבוע שעבר בבית שאן רצתה לחזור ולנצח בביתה, להתחיל לברוח מהתחתית ולתת קצת שקט לאוהדים המסורים.

 

זןהר יצחק מקווה לרדת עם שלוש הנקודות מהמשחק (עודד חסין)


בהרצליה המצב לא פשוט, בקיץ עופר טלקר קיבל כל שחקן שהצביע עליו והיה נראה שהם הולכים לדרוס את הליגה, בפועל התוצאות לא מגיעות, הקבוצה עדיין נראית לא מחוברת ורוב המהלכים באים מיכולות אישיות של שחקנים.
 

העשרים דקות הראשונות היו בשליטה של הרצליה, מנגד טבריה עדיין לא נכנסו למשחק והתקשו לסכן את שערו של שניר דורי.
כבר לאחר 7 דקות בן בן-שושן הרים כדור קרוב לנקודות הקרן היישר לראשו של מיכאל קירטבה, האחרון לא היה מכוסה ונגח פנימה, 1-0 הרצליה!

 

מיכאל קירטבה חוגג עם חבריו כבר לאחר 7 דקות (עודד חסין)
 

אחרי השער של הרצליה משהו בטבריה התעורר, והקבוצה החלה לתקוף, לשלוט בקצב המשחק ולהגיע למספר מצבים מצוינים שהסתיימו רובם בלא כלום למעט מהלך אחד נהדר.
 

דקה 23 גל מלכה שיחרר בעיטה מצוינת מ-16 מטר לעבר שערו של שניר דורי שהצליח להציל את הכדור עם רגלו, אחמד סבע הגיע אל הכדור החוזר, משך מעט שמאלה ושלח את הכדור בין רגליו של דורי פנימה, 1-1.

 


אחמד סכע כובש בין רגליו של דורי ורץ לחגוג עם חבריו (עודד חסין)

 

החצי השני היה המשך ישיר למחצית הראשונה, טבריה ביטלה לחלוטין את התקפת הרצליה שכל מערכי הקבוצה מתפקדים בצורה מצוינת וההתקפות באו גלים גלים בהתאם.


דקה לאחר פתיחת המחצית גל מלכה קיבל כדור כשהוא על סף הרחבה ושלח בעיטה שפגעה בשחקן הרצליה, הכדור הגיע לאחמד סבע שלא היה בנבדל, סבע השאיר את הכדור למועמר קראקה שמול דורי בעט החוצה.

 

משחק טוב מאוד של גל מלכה (עודד חסין)
 

בדקה ה-57 הכדור הגיע לאחמד סבע שהיה חופשי בתוך תיבת ה-5, סבע במקום להוריד את הכדור ולשלוח אותו לתוך שערו של דורי בעט את הכדור מהאוויר החוצה ליד עמוד השער. שש דקות עוברות, נירן רוטשטיין שלח כדור ארוך מהאגף השמאלי, הכדור חלף מעל עדי סופר וחן ידען אסף אותו, התקדם לעבר שערו של דורי ושלח פצצה שחלפה מעל משקוף השער.

 

חן ידען אינו מצליח להכניע את דורי (עודד חסין)


בדקה ה-70 מועמר קרקאה לא היה מוכן מספיק לכדור שהוגבה לכיוונו ונגח חלש לידיו של דורי.
שלשו דקות מאוחר יותר, הרצליה הוציאה כדור חוץ קצר לעבר יאיר שפונגין, האחרון הגביה כדור היישר לראשו של פיליפ חייק שנגח באין מפריע, 2-1 להרצליה בניגוד למה שמתרחש על כר הדשא.

 

ליאור ז'אן וחבריו עולים ליתרון בניגוד למהלך המשחק (עודד חסין)

 

6 דקות לסיום עדי סופר ראה את הצהוב השני והאדום לאחר שתפס את חן ידען בשתי ידיו ומנע ממנו התקפה מתפרצת.

בדקה ה-89 פאדי זאידה ראה גם הוא את הכרטיס האדום לאחר שפגע מאחורה בצורה קשה בנירן רוטשטיין, הפועל הרצליה נשארת ב-9 שחקנים ממש לפני תוספת הזמן.

 

עדי סופר מורחק לאחר שני צהובים (עודד חסין)


דקה עוברת, שלומי ברז׳ק הכניס כדור רוחב לתוך רחבת הרצליה, אבי עמר כבר הכין את עצמו לבעוט פנימה אבל מועמר קראקה הסיט מעט את הכדור שעבר לעמר לבסוף בין הרגליים.
בתוך תוספת הזמן הלחץ של טבריה נשא פרי, מועמר קרקאה העביר פס בחצי גובה לתוך תיבת ה-5, אבי עמר זינק עם הראש לעבר הכדור ונגח פנימה, 2-2 צודק.

 

אבי עמר נתן את כל הלב בנגיחה ורץ לחגוג (עודד חסין)


בסיום טבריה ירדה מהמגרש עם הרגשה של החמצה לאור היכולת המצוינת שהפגינו כל שחקני הקבוצה. עדי סופר שחקנה של הרצליה שכאמור הורחק, עמד בכניסה לחדר ההלבשה של קבוצתו ואמר: "אם היינו מנצחים פה זה היה שוד לאור היום".

 


אין סוויסה, משחק שלישי ברציפות שקבוצתו מסיימת בתיקו (עודד חסין)

 

מאמן הקבוצה אילן סוויסה לא ידע את נפשו מרוב צער אחרי התיקו השלישי ברציפות ואמר: "הגיע לנו לנצח היום. היכולת הזאת זה היא המשך למשחק המצוין שלנו מהשבוע שעבר. אם הצלחנו לעצור גם את בית שאן וגם את הרצליה שהם בתקציב בהרבה יותר גבוה משלנו אז אני יכול להיות שמח ומאמין שהניצחונות בסופו של דבר יגיעו".

 

מילה טובה מגיעה לצוות השיפוט בראשותו של יוני קלז (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוב כתבה שגויה עם פרטים לא נכונים (אחד שהיה 22-10-2016, 16:01)
    הגול השני של הרצליה היה דקה 82 ולא 70 בן בן שושן היה זה שהרים את הכדור לבלם פיליפ חאיכ אחרי קרן קצרה ולא כדור חוץ.
  2. מה זההההההה (מה עם חלוץץץץץץץץץץץץץ 22-10-2016, 17:25)
    כ 3 שנים לא מוצאים הודה וחרפה למי מחכים כאן לדעתי המאמן תותח מה אשם שלא יודעים להכניס כדור לשער
  3. מה זה משנה גול דקה 3 או 7...תתעורר על עצמך (לאחד שהיה 22-10-2016, 18:26)
  4. קבל לייק על החולצת בננה (לאילן 23-10-2016, 00:14)