ערן ירה על הנשר

הופעה מדהימה של עירוני נשר כמעט והנפיקה סנסציה מרעננת לליגה הלאומית, הצפופה והסבוכה. מכבי נתניה אמנם הוציאה את המקסימום מהמשחק, אבל לא תמיד יהיה את ערן לוי שיציל אותה. בסיום 1-1 דרמטי

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-10-2016
  • 11:35

שופט המשחק אסד ג'בארין שורק לסיום ההתמודדות בין עירוני נשר למכבי נתניה. חגיגה אדירה בקרב אנשי נתניה ואוהדיה. לרגע היה אפשר לחשוב שמכבי נתניה חוגגת ניצחון מוחץ על החבורה הסימפטית מנשר, אך המציאות ההזויה שנצפתה ממרומי היציע הייתה מובנת מאוד לנוכחים במגרש. מכבי נתניה חגגה שער שיווין בתוספת הזמן מול עירוני נשר הזכאית הבלעדית לשלוש הנקודות המלאות במשחק.

עוד פרט הזוי בהחלט, העובדה שעירוני נשר קבוצה צפונית לחלוטין אירחה את מכבי נתניה באצטדיון...רמת גן?! אין מגרשים בצפון שאפשר לקיים מפגש של 1500 אוהדים לכל היותר, איפה כאן בדיוק הספורטיביות ואפקט הביתיות?

 

ובחזרה למשחק שהתנהל על כר הדשא. כבר בפתיחה נראה היה שעירוני נשר בהדרכת אלדד שביט, מוכנה ונחושה יותר מהחבורה של סלובו. נשר פשוט העלימו את נתניה והציגו כדורגל משובח. לאחר ניסיון של רן רול שנעצר בידיו של דין גל, נשר עלתה ליתרון מוצדק. ערן רוזנבאום קיבל כדור עומק מרן רול (זכה להרבה כבוד מאוהדי נתניה) והוציא רוחב לדניס צ'ין שמקרוב הימם את יושבי היציעים הנתנייתים 0-1 "למקומיים".

 

שחקני נשר חוגגים (באדיבות אתר ONE)

 

חלפה דקה ודניס צ'ין מצא את עצמו מול גל פעם נוספת, אך הפעם השוער הצעיר הצליח להדוף והציל את נתניה ממבוכה גדולה. נשר המשיכה לשלוט ורן רול בעט סנטימטרים בודדים מהשער של נתניה. הצהובים לא קיימים ומתפרצת נוספת של נשר מצאה את צ'ין ברחבה שהשאיר לעבודי כדור גדול והאחרון בעט כדור שכבר עשה דרכו לרשת, אך דין גל בהצלה נוספת ענקית.

הקהל הנתנייתי איבד את סבלנותו והחל לשרוק בוז צורם לשחקני הקבוצה. לקראת סיום המחצית נשר זכתה בכדור קרן שהגיע לרגליו של אחמד שעבאן שממטר בודד פספס את הכדור. האיום הראשון של נתניה במחצית הראשונה היה בדקה ה-40 שדיא סבע בעט מרחוק וטל בומשטיין קלט בקלות.

 

אוהדי נתניה החלו לאבד את הסבלנות (באדיבות אתר ONE)

 

במחצית השניה נתניה השתפרה אמנם, אך מי שיצאה למתפרצות מסוכנות הייתה זאת נשר, כשרן רול בעט למשקוף, עבודי סחט עוד הצלה של דין גל וסמיר ביארקטיביץ' איים מרחוק. מנגד, הרמה לכיוון הרחבה של נשר, מצאה את ראשו של ברק בדש שנגח גבוה מעל השער ועוד כדור נייח בדקה ה-80 של ערן לוי,פספס את הרשת בסנטימטרים בודדים.

 

כשכבר היה נראה שאין סיכוי למכבי נתניה לצאת עם משהו מהמשחק,הגיעה הדקה ה-93. הרמה לכיוון הרחבה של נשר, מצאה את ראשו של שחקן הגנה שהרחיק לרגליו של ערן לוי, שמ-20 מ' שחרר טיל אדיר שהכניע את בומשטיין והלם בשחקני נשר השבורים. בסיום,כפי שצוין, חגגו בנתניה את הדרמה ששיחקה לטובתם ואילו שחקני נשר שכבו על הדשא דקות ארוכות. נשר אמנם יצאו עם המחמאות ועוד נקודת ליגה, אך מגיע שאפו ענק לקבוצה הצנועה על היכולת והנסיון להיות קבוצה בעלת ערך בליגה הלאומית. נתניה תנסה לחזור למסלול הניצחונות בשבוע הבא.

ערן לוי כפה שוויון מול עירוני נשא

הוסף תגובה
תגובות
  1. נשר היו טובים מאיתנו (נתניה שלי לעד 22-10-2016, 13:27)
    נקודה טובה בשבילנו שלא תחשבו אחרת
  2. תלמדו איך בונים קבוצה. (לשעריים 22-10-2016, 13:39)
  3. ניצחון יפה (יוסי 22-10-2016, 14:10)
  4. כל הכבוד נשר אתם אחלה קבוצה (שימי מבן דור 22-10-2016, 15:51)
  5. מזל שיש לנו את ערן (אביאל מכבי נתניה 22-10-2016, 17:00)
  6. אין עליכם נשרים (קובי 23-10-2016, 14:37)
    הייתם גדולים מהחיים עשיתם בית בספר לכדורגל כל הליגה צריכה ותלמד להיות קבוצה כמו נשר המשיכו כך אתם הצגה לליגה
  7. עירוני נשר (הג׳וקר 23-10-2016, 17:15)
    כול הכבוד לנשר משחק מצוין וחוסר מזל לשמור על תוצאה בדקה ה93 לא נורא תרימו את הראש אתם להיט בלאומית
  8. נשר קטמון (יום שני הגדול 05-11-2016, 19:04)
    פרדי דוד הצהיר שהוא מתפטר במידה ויפסיד לנשר אני מציע לו כבר להתפטר לא היה לא חיים קלים ועוד בבית שלנו בנשר ננשרים באים לנצח ו ב ג ד ו ל
  9. אתם גדולים מהחיים (נשרי 08-11-2016, 15:33)
    איזה סיפתח משחק ראשון בבית מביא מזל ניצחנו ובגדול נתנו מלהם בראש כל הכבוד לך נשר לפנינו משחק לא פחות חשוב שאם אותו אנחנו עובריים אנחנו חזק בצמרת יאלה נשר