מחכים להחלטה - הבוררות בין הפועל עפולה לאבו ראס הסתיימה

לאחר הבוררות בין הפועל עפולה לאבו ראס: השחקן טוען כי סיכם בהפועל פ"ת, בקבוצה ממתינים לסכום שנקבע כדי לתת את טופס ההעברה. בינתיים הוא בסגל של פ״ת מול נצרת עילית

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 07-11-2016
  • 19:21

מוחמד אבו ראס (20) היה אחד השחקנים הטובים של הפועל עפולה בעונה שעברה ונראה היה כי בשנים הקרובות הוא יהווה בורג מרכזי בקבוצה מבירת העמק. היום (שני) פרסם השחקן בעמוד הפייסבוק שלו: "שמח לחתום בפתח תקווה, פותח דף חדש בקריירה שלי". בקבוצה טוענים: "הוא יוכל לשחק בתנאי שיעביר את הסכום שפסק הבורר"

 

הפועל עפולה פתחה את העונה בצורה לא טובה, בעונה שעברה שיחק במדי הקבוצה שחקן שיכול היה לעזור לה גם השנה, מוחמד אבו ראס, אך בפגרה הצדדים הגיעו עד לבורר. הפועל עפולה רצתה בשירותיו של השחקן, אך האחרון ביקש להשתחרר. הבורר פסק כי השחקן יעביר להפועל עפולה 52 אלף ₪, כך ציין היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד אורי דדו.

 

היום (שני) פרסם אבו ראס בעמוד הפייסבוק שלו את ההודעה הבאה: "כל עכבה לטובה, לאחר בוררות ארוכה היום אני פותח דף חדש בקריירה שלי, חשוב לי להגיד שלא יורקים לבאר ששותים ממנה ולמרות מה שקרה אני רוצה להודות להפועל עפולה על הכל!! ותודה רבה למשפחה שלי שליוותה אותי לאורך כל הדרך. שמח לחתום במעדון גדול כמו הפועל פתח תקווה, עכשיו כל כולי למען המטרות של הקבוצה".

 

בקבוצה לא מיהרו היום לחתום על המוגמר: "הוא יוכל לשחק בתנאי שיעביר את מה שפסק הבורר, בגלל שלא עמד בפסק הבורר הוא לא יקבל טופס העברה". 

צילום: אלי ראול

הוסף תגובה
תגובות