אין ויכוח - יש קיפוח

המשחק בין ראשון לציון לעירוני נשר המפתיעה, הוכרע ע"י החלטות מפוקפקות של השופטת מיתר שמש במשחקה הראשון בליגה הלאומית. פנדל גבולי שנשרק לטובת ראשון ועוד פנדל שהגיע לנשר, חרצו את גורל המשחק. בסיום 0-1 לכתומים שנדבקו חזק לצמרת הגבוהה

  • על ידי: חיים כהן
  • 13-11-2016
  • 09:08

עירוני ראשון לציון חגגה בשישי האחרון ניצחון דחוק בביתה, על העולה החדשה עירוני נשר. דווקא נשר הצנועה הייתה זאת שהכתיבה את הקצב וגם הביכה לא פעם את ראשון לציון המוכשרת, שלא הצליחה לפתח משחק הולם ולהביא את הכישרון הטמון בשחקניה לידי ביטוי. נקודות האור בראשוניה, לפחות עפ"י המשחק מול נשר, הם שון מלכה הזריז רגליים ואיתמר ישראלי ששמר על רשת נקייה והציג יכולת מצויינת. גם אביב דדו שנכנס כמחליף, הראה ניצוצות של כדורגל מבריק וללא צל של ספק הוא ראוי לקרדיט גדול יותר מהצוות המקצועי של המועדון.

 

פתיחת המשחק הייתה שייכת לאורחת מנשר שהזיזה את הכדור באופן מפתיע, יצרה מצבי הבקעה מצוינים והצליחה לבלום לחלוטין את שחקני ההתקפה של ראשון לציון, שרק בדקה ה-35 איימו לראשונה על שערו של טל בומשטיין עם בעיטה של מיכאל זנדברג לרשת החיצונית.

 

זנדברג אינו מצליח להכניע את בומשטיין (מאור אלקסלסי)

 

לאחר מספר החמצות גדולות של נשר, הקהל המקומי נכנס לתמונה והחל לקלל את מאמן הקבוצה גילי לבנדה ולדרוש את התפטרותו ובמקביל גם פנו לאייל ברקוביץ' בכוונה לפטרו. אין ספק שזהו צעד מיותר מצד האוהדים מכיוון שהקבוצה רצה בצמרת הגבוהה נכון לרגע זה.

 

גילי לבנדה, הקהל דורש את פיטוריו (חן קלדרון)

 

את המחצית השנייה פתחו שחקני ראשון בצורה טובה יותר, אך שוב, ללא מצבים ממשיים. דווקא נשר במהלכי כדורגל יפים החמיצו, כשעבודי בעט מעמדה נוחה מעל השער וצ'ין נגח קרוב לקורה. בדקה ה-65 רגע של מחלוקת, כששון מלכה ביצע דאבל פס עם אוהד קדוסי ובעט כדור שטוח שלטענת השופטת פגע בידו של אחד משחקני נשר. כמובן שבנשר לא אהבו את ההחלטה ודקות ארוכות התווכחו עם השופטת מיתר שמש, אך ללא הועיל. קדוסי הוותיק בעט למרכז השער והכניע את בומשטיין, 0-1 לראשון. 

 

קדוסי מעלה את ראשון ליתרון (ליאוד פודר-סטודיו לוקרה)

 

נשר לא נשברה ורשמה החמצה גדולה נוספת, כשדניס צ'ין השתלט על כדור חוזר וממטרים ספורים בעט שטוח אך וויסאם ראבח הציל מהקו. בדקה ה-84 נשר קופחה בענק, כשהרמה של המגן שעבאן נעצרה בידו של אבו-אלהיג'א שהיה בתוך הרחבה בבירור, אך שוב מיתר שמש בהחלטה גורלית פסקה על בעיטה חופשית מחוץ לרחבה. אנשי נשר לא יכלו לשלוט בזעמם ושחקני הקבוצה, אנשיה ואוהדיה הביעו את מורת רוחם על השיפוט הלא אובייקטיבי לטענתם של מיתר שמש השופטת הצעירה. יש צדק בדבריהם, אכן נשר קופחה. שריקת הסיום בישרה את האות של אנשי ראשון לציון לחגוג ניצחון על קבוצה קשה ונשר מצידה נשארה עם המחמאות בלבד. 

ראשון לציון נצמדה לצמרת הגבוהה ואילו נשר נשארה לעת עתה במקום ממנו עולים לפלייאוף העליון.

אלדד שביט מאוכזב (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כול המשחקים באים שופטים דופקים אותנו מהתחלת השנה (שימי מבן דור 13-11-2016, 09:39)
  2. ניצחון רק בזכות השופטת זה לא זה אדון ברקוביץ'!!! (ראשוניה 13-11-2016, 09:47)
  3. ניצחון רק בזכות השופטת זה לא זה אדון ברקוביץ'!!! (ראשוניה 13-11-2016, 09:47)
  4. או שיש פה משהו מסריח אם השופטת העמית שמש הזאת או שהיא פשוט גרועה (נשרקה 13-11-2016, 10:12)
    בכל מקרה זה בושה אחת גדולה שערוריה
  5. השופטת מיתר שמש (הגו׳קר 13-11-2016, 10:34)
    מיתר שמש טעתה פעמיים פנדל מפוקפק לראשון לציון וגם בשידור בוני ושייע וסיני אמרו ״ מפוקפק״ ופנדל בטוח לעירוני נשר אחרי נגיעת יד ברורה לשחקן ראשון לציון ברחבה עם צריך לתת ציון לשופטת בין לאומית על משחק כזה בלאומית אני נותן לה 4.5 מתוך 10 אחרי טעויות כאל
  6. בכיינים !!!!!!!!!!! (אביב 13-11-2016, 15:36)
    גם בכתבה וגם בערוץ הקיבוץ (שבכלל ברמה הכי ירודה שיש ) אין שום איזכור שבמחצית ראשונה הייתה רוח מאוד חזקה לטובת נשר והיתה פקטור מאוד משמעותי בבמחצית הראשונה . וחץ מזה הנגיעת יד של אבלאיגה היתה תוך קפיצה מקו הרחבה והחוצה ולצערכם ולצער הפרשנים (תוכלו את הלב ) השופטת היתה הכי קרובה לאירוע וראתה בוודאות שברגע נגיעת היד בכדור אלאיגה היה מחוץ לרחבה . נשר בכיינים קבלתם פנדל דקה 95 שלא היה מגיע לכם ולא צייצתם כלפי השופט (לפחות תודו לשופט )
  7. תבדקו סטטיסטית ...... (אביב 13-11-2016, 16:25)
    כל נגיעה חמישית של אביב חדד ברחבה זה פנדל . נא לבדוק עם אנשי בני יהודה ובבני לוד קבוצתיו הקודמות . יש שחקנים שהמחלה שלהם זה לכבוש שער בכל משחק יש כאלו שלא יעברו משחק בלי כרטיס צהוב או אדום . אצל חדד זה מחלת הםנדלים ( אלוף הפנדלים )
  8. ל-6 (יודע את החוקה 13-11-2016, 17:24)
    לידיעתך הכדור נגע ביד בתוך הרחבה מטר בפנים. ואם הוא קפץ על קו הרחבה זה פנדל. אז לך תלמד חוקה ואל תרשום שנשר בכיינים כי הם קופחו בגדול.
  9. למספר 3 אתה מראשון זה ברור! (שופט 14-11-2016, 07:37)
    גם מחצית שניה נגד הרוח נשר היו יותר טובים והחמיצו שבא לבכות . גם הפנדל של ראשון לא היה לידיעתך .
  10. שופטת ליגה ב (נשרי 15-11-2016, 16:30)
    צריך לבדוק היטב היכן מתגוררת השופטת הזו לי נראה בכל מקרה שהיא בטוח גרה בראשון אין מצב לא לראות פנדל כזה ברור פשוט בושה להתאחדות שופטת כזו תחזירו אותה לליגות הנמוכות ושלא תדרוך בנשר לא כדאי לה שופטת כזו אפשר שתוריד ליגה קבוצות בושה