למה מכבי יבנה חייבת למנות את סירוטקין?

המאמן שסגר בהכח רמת גן בדרך לקפל את עצמו ולעזוב את הסגולים. שי מאור עזב וביבנה צריכים מישהו שיעיר את הקבוצה הזו מהתרדמת. סירוטקין הוא בדיוק האיש למשימה הזו. יבנה היא קבוצה של קהל - קבוצה אטרקטיבית ובריאה תחזיר אותו למגרשים

  • על ידי: ארז נעמן
  • 13-11-2016
  • 15:48

מכבי יבנה של עונת 16/17 היא תעלומה. מפסידה משחקים לנמושות הליגה, מנצחת קבוצות טובות ממנה, פה משחקת טוב, שם לא משחקת בכלל, קבוצה מפוצצת בפוטנציאל – שצריכה רק יד מכוונת כדי להפוך לאחת האטרקטיביות בליגה. אחרי שכבר הבינו שתחת הדרכתו של שי מאור לא יצמח דשא, המאמן עזב וכעת ביבנה מנסים לאסוף את השברים. מהרגע הראשון השידוך הזה לא התאים - ויפה שהסתיים לפני ששני הצדדים היו עושים לעצמם נזק בלתי הפיך.

 

יבנה הייתה כמו דוב בזמן החורף. שקועה בתרדמה אחרי שאכלה 50 קילו של דגים, רגועה, יושבת לה במערה חמימה ומדי פעם חולמת איזה חלום קטן שיזכיר לה שהיא אמנם לא מתהלכת בחוץ ואוכלת דבש, אך היא עדיין לא גופה.

 

לפעמים קבוצה צריכה בעיטה קטנה בישבן כדי להתאפס ולהחיות את עצמה מחדש. זה דבר שרק מאמן עם יכולות מנטליות גבוהות יכול לעשות – מאמן כמו חיים סירוטקין. ההצלחות שלו הולכות לפניו, בכל קבוצה בה חיים היה בשנים האחרונות ניתן היה לראות טביעת אצבע של מאמן, רובן הגיעו לפלייאוף, כולן היו אטרקטיביות. במילים אחרות: בדיוק מה שחסר ליבנה.

 

שי מאור. לא התאים ליבנה מהרגע הראשון

 

נכון, סירוטקין אמנם סגר בהכח רמת גן, אך בימים הקרובים הוא עתיד לסיים את הסיפור ולא להישאר בקבוצה כיוון שלטענת גורמים המקורבים לסירוטקין, הוא עדיין לא קיבל את החיזוק שביקש כדי לאמן את הקבוצה והוא לא מתכוון לסגור לפני שהוא רואה את הסגל שיהיה לו.

 

זו ההזדמנות שלה מכבי יבנה כל כך ציפתה: מאמן שיחזיר את החיים לקבוצה הרדומה, חסרת הצבע והמעוף, זו שבאים לראות אותה 100 אנשים ביום שישי בצהריים, זו שכל חלקה טובה שהייתה בה נהרסה וצריכה שיקום מחדש. מכבי יבנה זקוקה לאחד כמו חיים סירוטקין. והוא? גם הוא זקוק לקבוצה כמו מכבי יבנה.

 

העניין כאן עובד טוב לשני הצדדים. אחד כמו סירוטקין, שזכור לאנשי יבנה כאחד היריבים הגדולים שידעה הקבוצה, יכול להחזיר לקהל את התשוקה והאמונה שאפשר לעשות משהו – עוד העונה. לסירוטקין יש שם של מאמן מצליח בליגות הנמוכות והרזומה שלו מדבר בעד עצמו. הקהל רוצה לראות כדורגל – אצל סירוטקין הוא יראה והשמועה תגיע לכל זוג אוזניים בעיר שרוצה את מכבי יבנה חזקה ואטרקטיבית – וכך גם הקהל יחזור למגרש.


יבנה היא קבוצה שניזונה מהקהל שלה – לטוב ולרע. אין קהל? אין קבוצה. יש קהל? יש לחץ אבל רואים תשוקה. יש הרבה קהל? אי אפשר לעצור אותה. זו מכבי יבנה במשפט אחד. חיים סירוטקין הוא האיש הנכון במקום הנכון, חיים אזולאי צריך עוד היום להרים את הטלפון, לקרוא לחיים למשרד ולהתחיל לרשום צ'קים עד סוף העונה. ולא לשכוח מענק על עלייה לפלייאוף העליון.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. סוכן מאמנים (נעמן 13-11-2016, 17:13)
    נהיית סוכן מאמנים מייחצן את סירוטקין שאין לו מושג חוץ מקבוצות עם תקציב בושה.
  2. איפה סירוטקין הצליח ששי לא? (נטרלי 13-11-2016, 17:42)
    שי הגיע עם קבוצות לפלאוף יותר מסירוטקין אנחנו רואים מה עשה ועושה סירוטקין. די להיות מנועים מאנטרס ורוע אנשים קטנים ודוחפים חברים
  3. שחקן (יוסי 13-11-2016, 17:43)
    סירוטקין מאמן גדול? תסביר כמה עליות עשה. פלאוף... שניהם עשו אולי מאור אחד יותר אבל סירטקין חבר שלך אז אתה אובייקטיבי מאד
  4. סירוטקין מאמן גדול לא כמו מאור הליצן החופר (יבנה 13-11-2016, 18:02)
  5. למה אתה מוריד מה שלא נוח לך (שי 13-11-2016, 18:54)
  6. תהיה מלך (יאלה סירוטקין בוא ליבנה 13-11-2016, 19:19)
    סירוטקין יבנה תפור עלייך יש שחקנים טובים
  7. הלוחמים (ג"וקר 14-11-2016, 09:22)
    כבה אפשר לעשות שכונה
  8. כל עוד משפחת זוזוט שם... (יבנאי 21-11-2016, 10:01)
    אין שום סיכוי שיביאו מאמן שלא מיישר קו עם הזוזוטים,לקחו את הקבוצה כבני ערובה ורק מושכים בחוטים,יוסי זוזוט עוד מקבל שכר מהקבוצה אחרי החרפה שהוא הוביל אותנו אליה.חיים אזולאי וכל שאר מנהלת הספורט ביבנה הם בדיחה עצובה,אני מקווה שיגיע מאמן נורמלי אבל קשה לי לראות את זה קורה לצערי.