להפסד של הפועל עפולה יהיו השלכות?

הפועל עפולה תארח היום את הפועל רמת השרון, לאחר ימים של חוסר שקט, כאשר רבות דובר על נסיעתו של מאמן הקבוצה, אייל לחמן לאלבניה (שידור משחק הנבחרת). המועדון נמצא באחת התקופות הגרועות שלו בליגה הלאומית, אם לא הגרועה ביותר. נשיא המועדון, ששי יעקב הצהיר: "הפועל עפולה תגיע מוכנה למשחק נגד רמת השרון, בעזרת השם היא גם תנצח"

  • על ידי: יגאל גולדשטיין
  • 14-11-2016
  • 17:25

תשע נקודות מתשעה משחקים, 18 שערי חובה (הכי הרבה בליגה) והפרש של נקודה מהקו האדום, תוסיפו לכך את נסיעתו של המאמן, אייל לחמן בסופ"ש לאלבניה ואימון אחרון לפני משחק שאמור היה להתקיים בצהריים ונדחה לערב וקיבלתם סיר לחץ בבירת העמק לפני המשחק החשוב הערב נגד הפועל רמת השרון.

 

גורם במועדון התייחס לשאלה האם להפסד במשחק עלולות להיות השלכות: "בכדורגל כמו שבכדורגל דברים הם נזילים". במועדון יצטרכו להסתדר ללא החלוץ הניגרי, אוגו אזצ'וקו ששבר את רגלו וייעדר בחודש הקרוב. מלבד המצב בטבלה שלא גורם לאנשי ההנהלה הרבה רגעי נחת, בקבוצה נאלצו להתמודד בימים האחרונים עם גל ביקורת מכיוונים שונים, בעקבות נסיעתו של המאמן, אייל לחמן למשחק הנבחרת באלבניה, בו שימש כפרשן לערוץ הראשון. לחמן קיבל את אישורו של נשיא המועדון, ששי יעקב, אך בשל התקופה הלחוצה, אוהדי הקבוצה לא אהבו את ההתנהלות והביעו זאת ברשתות החברתיות.

 

ששי יעקב התייחס להשתלשלות האירועים: "אין שום דבר פסול בעובדה שמאמן הקבוצה היה הפרשן של משחק הנבחרת שהתקיים במוצאי שבת. לתאר את זה כלא מקצועי זה לא נכון וגם לא ראוי. אין קשר בין ההכנה של הקבוצה לעובדה שהמאמן נעדר מהארץ יומיים בלבד. על מה המהומה בדיוק? מה "הביזיון" פה?. מעבר לכך עבודתו של לחמן כפרשן במשחקי הנבחרת הייתה ידועה לנו מראש ואף קיימת בחוזה בינינו. הסכמנו לכך כי אין פה ניגוד עניינים ואין פה פגיעה מקצועית בקבוצה".

עוד הוסיף נשיא המועדון: "הפועל עפולה תגיע מוכנה למשחק נגד רמת השרון, בעזרת השם היא גם תנצח".

אייל לחמן, צילום: אלעד שוומינוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. עפולה (ככר 14-11-2016, 21:09)
    בעזרת השם הפסדתם רק 4 2
  2. אתם חוזרים לליגה א' חחחח (טברייני 14-11-2016, 22:58)
  3. מאמן חלש מאוד כישלוןןןןןןן (מומחה 14-11-2016, 23:55)
  4. עפולה ושעריים הם יורדות (הבורר 16-11-2016, 16:35)