סימפטום מכבי יבנה: שעריים בדרך לליגה א'

משתיקים את קולות הביקורת, מציבים דרישות הזויות בפני מאמנים, הקהל פוחת משבוע לשבוע, הקבוצה במקום האחרון בליגה וללא תקווה. ה-0:1 של הפועל ר"ג הוכיח יותר מכל: ליאור זדה עשה החלטה מדהימה שלא לחתום אצל אלדד פרי. וגם: געגועים לאבי לודריק

  • על ידי: ארז נעמן
  • 15-11-2016
  • 17:23

אפתח בגילוי נאות. נכון, אני באופן אישי מרבה לכתוב על הפועל מרמורק ומכבי שעריים, שתי קבוצות שבאמת קרובות ללבי, אפילו שיש כאלה שבטוחים שאני יושב מתחת ליציע סכך ושואף את העשב המתוק - אז לא, שתי הקבוצות חשובות לי באותה מידה. אפשר לומר שאני אוהד את שתיהן.

 

ובתפנית חדה למה שקורה במכבי שעריים - ומזכיר לי מאוד קבוצה אחרת שגם אותה אני מאוד אוהב - מכבי יבנה. התהליך שעוברת שעריים מזכיר במדויק את מה שקרה ביבנה, תהליך שגם הרס את המועדון לחלוטין. ממועדון מרגש, יבנה כעת זה סתם מועדון שמדשדש בליגות הנמוכות. גרוע מכך, לאיש כבר לא אכפת ממנו. אין שחקני בית, אין זהות, אין מכבי יבנה.

 

קבוצה שעולה מליגה א' לליגה המקצוענית תמיד תסבול מחבלי לידה, גם אם היא משקיעה מיליוני שקלים. מדובר בליגה שונה, קצב אימונים שונה ועוד שלל דברים שצריכים ללמוד כדי לשרוד בה. שעריים כרגע היא כישלון חרוץ, כאשר כל סוללת השחקנים, צוות מקצועי והנהלה - על כולם מודבק הכתם הזה. תקציב של שמונה מיליון שקלים הולך לרדת לטמיון בגלל טעויות מטופשות וחמור מכך - המועדון הזה בדרך להידרדרות קשה שספק אם יוכל להשתקם ממנה.

 

קלינגר. הגיע הזמן לעזוב את הספינה הטובעת

 

ה-0:1 של ליאור זדה והפועל רמת גן על מכבי שעריים הוכיח בראש ובראשונה שהמאמן עשה החלטה נכונה כשהחליט "לברוח" משעריים בתחילת העונה ולהגיע לאורדונים. יש שיגידו שלזדה היו בעיות עם העבודה, נסיעות, לא משנה מה, אני אומר לכם בוודאות: זדה זיהה את מה שהולך לקרות. בתור מאמן שלוקח את המקצוע שלו ברצינות, נתיב ההתרסקות היה ברור לו מראש. הוא ברח - ובצדק.

 

מכבי שעריים זה מועדון שמושתת על מסורת וערכים, המועדון הזה לא שווה כלום אם אין בו לפחות שני שחקנים שמזוהים עם הקהל, כאלה שעולים ב-11 ובהפסדים צועדים אל עבר היציע ומקשיבים לאלה שכואב להם. איפה הימים שלשעריים הייתה זהות?

 

כשאלדד פרי קנה את שעריים, אני לא יודע מה בדיוק היה האינטרס שלו, אבל אני כן יודע שהוא ככל הנראה לא בדק לעומק את מה שקורה במועדון ובדק מה הוא צריך לעשות כדי להצליח בו, הוא לא נכנס לשורשים של שעריים - לא חדר לשכונה. להצליח אגב, זה לא אומר להעפיל בתום עונה אחת לליגה הלאומית לאחר שהשקעת בקבוצה פנטהאוז חמישה חדרים בתל אביב, אלא להצליח לשמור על הצביון שלה ועדיין להניב הישגים מקצועיים.

 

אלדד פרי. שעריים בשפל חסר תקדים

 

במרמורק למשל, סימנו את מחלקת הנוער כערך עליון. הם רוצים לייצר שחקנים שבסופו של דבר ישרתו את הבוגרים. אחד כמו שינו זוארץ, שמחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה היא הבייבי שלו, הוא איש שמבין שאסור להרוס את הצביון של המועדון הזה, אפילו אם הם גם "קונים" את העלייה. אייל גולן הגיע מהשכונה הזו, האוהדים הם החברים הטובים שלו, הוא מודע בדיוק לרחשי היציע ויודע מה מרמורק צריכה יותר מכל: מקור גאווה לילדים. מה לאלדד פרי ולמכבי שעריים?

 

בעבר הלא כל כך רחוק, ביקרתי המון את ההתנהלות של אבי לודריק, היו"ר הקודם של מכבי שעריים. היום, לו הייתי נתקל בו ברחוב, הייתי לוחץ את ידו ואומר שתי מילים: אני מתגעגע. נכון, ברוב הפעמים אני חושב שלודריק הרוויח את הביקורת בצדק, אבל על אף שעשה המון טעויות ואולי לא החזיק בתקציבי עתק, לודריק באמת אהב את מכבי שעריים. הוא היה קשוב, נינוח, בולדוזר - זה מה שמכבי שעריים צריכה.

 

סימפטום מכבי יבנה טומן בחובו תהליך שבסופו של דבר יוביל להתרסקות - כי אין דרך אחרת. עלייה ליגה, השקעה תקציבית גדולה, התערבות של ההנהלה בנושאים מקצועיים, קהל שמתחיל להבין שעובדים עליו, נטישת קהל, ירידת ליגה, דשדוש בליגה שממנה ברחת כשהשלב הבא ברור לכולם: הפיכה לאבק. אנשים עוד לא מבינים את זה, אבל הקבוצה נמצאת בשפל חסר תקדים בכל הנוגע למותג שנקרא מכבי שעריים. במקום אלדד פרי, הייתי ממנה שחקן עבר למנהל מקצועי, מישהו שהגיע מהשורשים של שעריים, שחקן עבר או עסקן שכבר היה פה, שיכניס דם חדש למערכת ויהיה שם כל יום כדי להחזיר את הצביון למועדון כי בלי זהות, אי אפשר יהיה לשרוד בליגה.

 

אז נכון, למכבי שעריים יש קהל אוהדים הרבה יותר נאמן מלמכבי יבנה, אבל האוהדים האלה יכולים למאוס בהתנהלות של המועדון ולהפסיק להגיע למשחקים. ליבנה יש אלפי אוהדים, אבל הם רק מתעדכנים בתוצאה באינטרנט בסוף השבוע. לשעריים יש אלפי אוהדים, 500 מהם מגיעים למגרש, בקרוב יהיו פחות, בעוד שנה, אם ההתנהלות הזו תימשך, כולם יתעדכנו על תוצאות באינטרנט. הלב נצבט.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק שכחת להוסיף את מה שכולם כבר יודעים. ניר שלום הוא מכבי שעריים לטוב ולרע והוא האחראי על הכל (כל הכבוד נעמן 15-11-2016, 17:34)
  2. כנסו (אדום 15-11-2016, 17:34)
    הלב שלי לא נצבט
  3. כפר קאסם (מוצלח 15-11-2016, 17:36)
    זה הכל בגלל משחק מלוכלך שלהם עם סאמח אנחנו נקבל קבוצה נוחה בגביע ונעבור אותה בטוח נוחה ונעבור אותה
  4. קח את הכסף שלך ואת הילד שלך ותחזור לירושלים (אדון ניר שלום 15-11-2016, 17:50)
    ואל תשלח לי יותר הודעות שעריים מעל הילד
  5. רחובות זה מרמורק עם כל הכבוד לכם תיראו איך עולים בקלאסה וגם נשארים בלאומית (מרמורקי אדיב 15-11-2016, 18:20)
  6. לצערי אתה צודק (כחול 15-11-2016, 18:26)
    שכחת לציין שהכישלון כולו של ניר קלינגר שבנה את סגל הקבוצה פשוט כמו חובבן לא יאמן שהוא שחקן עבר וקפטן נבחרת ישראל איך הוא מעז לפרשן ולמתוח ביקורת על מאמנים אחרים אחריי מה שהוא עשה בשעריים
  7. לשערים (יפואי 15-11-2016, 18:28)
    בהצלחה מכל הלב מקווה שתצאו מהמצב הזה!
  8. חוסר זהות. (אדום בנשמה. 15-11-2016, 18:29)
    צודק מר נעמן.אין שום שחקן שמזוהה עם שעריים ואף לא בצוות המקצועי. נכון שיש בי קצת שמחה,אך במחשבה שקולה חשוב למרמורק ששעריים לא תעלם כי " קנאת סופרים תרבה חכמה" .
  9. אורן חסקי הקצין הבכיר בצבא של ניר שלום (הבולשת 15-11-2016, 18:33)
  10. כפר קאסם (בדיר מורסי 15-11-2016, 18:34)
    מה שקורה במכבי שעריים בגלל פרי שנה שעברה אולהים למעלה לא ישקח מה עשתה לכפר קאסם עסקת סאמח מרעב שלמתא את המסקורת של סאמח כפר קאסם תעלה השנה בעזרת השם ואתם תרדו ליגה
  11. כפר קאסם (בדיר מורסי 15-11-2016, 18:34)
    מה שקורה במכבי שעריים בגלל פרי שנה שעברה אולהים למעלה לא ישקח מה עשתה לכפר קאסם עסקת סאמח מרעב שלמתא את המסקורת של סאמח כפר קאסם תעלה השנה בעזרת השם ואתם תרדו ליגה
  12. זה מה שקורא שהמהמנים בובות (אחד שמבין 15-11-2016, 18:53)
    רוב אמהמנים בובות ההיקר לאמן
  13. יש יורדות (הוגה דעות 15-11-2016, 19:27)
    בכל מקרה גם אם כל 16 קבוצות הליגה ינוהלו לעילא ולעילא 2 מהן תרדנה לליגה א.זה מהות הספורט.מישהו חייב להפסיד .פרי ניסה ללכת על מודל של קבוצה מקצוענית השקיע הון עתק ושליחיו כשלו במשימה ובגדול .מה נשאר מדבריו השחצניים של פרי על עליית ליגה כל שנה .כלום עושים סיבוב פרסה חזרה לליגה א.תמיד כדאי להקדים מעשים ותוצאות לדיבורי סרק.
  14. אלדד פרי לך הביתה קח איתך את החבר שהבאת ואת כל שאר הליצנים ולך הביתה (שערוקי אמיץ 15-11-2016, 20:02)
    חבל שלא נשארת במרמורק והיית הורס אותם כמו שהרסת אותנו. הם לאט ובטוח יגיעו למעלה אנחנו רק צונחים ומתרסקים. לך הביתה
  15. הדבר הכי טוב שיכול לקרות לשעריים זה שפרי וניר שלום יעזבו (קוקו מאילת 15-11-2016, 20:37)
  16. לא היה מוכן שיקבעו לו מי ישחק ומי לא כמו כל מאמני הפינוקיו שכן באו (ליאור זדה גאון ולא סמרטוט 15-11-2016, 20:57)
  17. אתה בדיחה (אלדד פרי 15-11-2016, 21:24)
    השקעת כסף ולא אהבה כל מה שביקשנו לא קרה הדברים הולכים לפי הלך רוחך .. עצוב קח את הכסף וסע עדיף את לודריק
  18. מה הקשר ליבנה (יטב 15-11-2016, 21:28)
    זו הולכת להיות ירידה מבזה שספק אם יש לה תקדים.כדאי להתחיל להתכונן לעונה הבאה ולשלב את שחקני הנוער.הם לא ישיגו תוצאות גרועות יותר מאלה שהושגו עד היום
  19. אלדד בקשיים כלכליים ואיבד עניין בשעריים (אוהד שעריים ותיק שכואב את מצבה 15-11-2016, 21:32)
    התפוצצות הבועה של ״ ענבל אור ״ פגעה קשות בכל מי שעוסק בקבוצות רכישה , הציבור לא קונה את שיטת הדירה הרעיונית ולא מצטרף לקבוצות הרכישה ושאין קליינטים הפרוייקטים תקועים וכסף לא נכנס לקופה , אלדד פרי שעשה את הונו כמו ענבל אור בארגון קבוצות רכישה תקוע עם מגרשים ויש לו ים של חובות לבעלי הקרקעות לקבלנים וליתר בעלי המקצוע , במצב הזה פתאום שעריים לא מעניינת אותו הוא הפסיק להגיע למשחקים ולא מתראיין באמצעי התקשורת אלא מוציא הודעות מעורפלות שבאות להרגיע את אותם אוהדים נאיביים שלא מבינים שגנבו להם את הקבוצה . מתחילת העונה מספרים שהתקציב של שעריים הוא 8 מיליון ש״ח סכום אסטרונומי לליגה הלאומית אבל שמסתכלים על סגל השחקנים למעט מספר שחקנים בכירים וזרים בינוניים מרבית השחקנים הם צעירים או כאלה ששיחקו בעונה החולפת בליגה א׳ ומקבלים שכר נמוך , כדי שתהיה שקיפות שעריים צריכה להוציא מאזן שבו יפורטו התקציבים ששעריים מקבלת מגורמי חוץ ( ההתאחדות , הטוטו , ערוץ הספורט , מרכז מכבי , עירית רחובות וספונסרים ) וכמה אלדד וניר שלום השקיעו מכיסם , צריך לחשוף את שכר השחקנים ושכר המנהלים והצוות המקצועי ומה עלות שכירת המגרש בנס ציונה ועלויות נלוות כגון היסעים , כביסה אבטחה וכו׳ ופירוט אחזקת קבוצת הנוער כולל ההשקעה במגרשי האימונים . המצב הכלכלי של אלדד פגע קשות בשעריים ולמרות כל הבקשות של הצוות המקצועי לחזק את הקבוצה לאחר שיחרורם של דניאל טסאו וסהר שבתאי הוציאה שעריים הודעה שהם בונים על בר שלום והציגו אותו כעילוי שיהיה תגלית העונה אבל אנחנו האוהדים לא טיפשים והבנו שהשחרור של טסאו ושבתאי לא נבע מסיבות מקצועיות אלא לאפשר לבר שלום לפתוח בכל משחק ובלי מחליפים על הספסל למאמן לא תהיה ברירה אלא לשחק עם בר שלום שכולם ראו ששעריים עם בר שלום משחקת עם 10 שחקנים מול 11 . ברגע שאלדד לא היה מוכן להשקיע עוד כסף זה הציב סימן שאלה גדול ליכולתו הכלכלית של אלדד שהתעלם מהבקשות ולא סתם יצאה בזמנו כתבה בגולר עם הכותרת ״ האם לאלדד נגמר הכסף ״ , הסגל היה דליל כמעט בלי מחליפים ומה שעשה אלדד הוא להביא שחקנים צעירים ששיחקו בליגת הנוער בהשאלה שמקבלים שכר של חיילים ,ואז אחרי 3 משחקים הגיע סגירת מועד חלון ההעברות למרות שעריים לא שיחקה טוב וכולם ראו שהסגל חלש ונדרשים שחקנים מנוסים לחוליית ההגנה לקישור האנמי ולהתקפה , אלדד שוב התעלם מהבקשות של הצוות המקצועי והביא רק את אייל דנין בהשאלה , ואז הגיעה הפגרה של שלושה שבועות שבהם הקבוצות התחזקו בשחקנים חופשיים אלדד לא החתים אף שחקן ונתן להוכנבוים צ׳אנס נוסף כאילו פתאום השחקנים החלשים יהיו טובים ואחרי ההפסד מול הפועל פתח תקווה שבהם שעריים נתנה משחק עלוב אלדד פיטר אותו כאילו שהוא זה האשם היחידי בלי להטיל שום אחריות על קלינגר המנהל המקצועי שבנה את הסגל , למרות שהיו מספר שחקנים חופשיים מליגת העל אלדד החליט להמשיך וללכת על שחקנים צעירים שכמעט ולא שיחקו והביא את הבלם מונס נדב בהשאלה ואת המגן צוקול שאולי ייצבו את ההגנה אך לא נתנו פתרון לחוליית הקישור ולהתקפה . אלדד הוציא היום הודעה במטרה להרגיע את הרוחות הסוערות מצד האוהדים וניסה להסביר שמחפשים שחקנים אבל היום שאין בשוק שחקנים חופשיים זה כמו לסגור את האורווה אחרי שהסוסים ברחו , לחכות לינואר זה למעשה להצהיר ולהודות ששעריים היא היורדת הראשונה לליגה א׳ , כי עד אז נהייה עמוק בתחתית ומי יודע מה יהיה ההפרש מחוף מבטחים , כמו כן אנחנו לא יודעים איזה שחקנים ישוחררו מקבוצותיהם ושחקן ששעריים תרצה יבקש שכר גבוהה וירצה לקבל גם חוזה לעונה הבאה וקשה לי להאמין שפתאום אלדד שלא היה מוכן להוציא כספים שזה היה בתחילת העונה פתאום ישפוך כספים . כרגע נראה שגורלה של שעריים נחרץ ואם הם לא יביאו נקודות במשחקים הקרובים נגד קבוצות שמתמודדות איתנו כנגד הירידה ( נצרת עלית בית , הפועל ירושלים בית , נשר חוץ ומכבי הרצליה בית ) אז אפשר להגיד שהעסק סגור ואין תקווה וחבל על האוהדים המסורים שעדיין מעודדים את הקבוצה ונוסעים לעכו ונצרת וחוזרים הביתה שבורי לב . אלדד צריך להבין שהוצאת הודעות בפייסבוק של הקבוצה אינה מספיקה והוא חייב לדבר בקולו ולהודיע קבל עם ועדה האם הוא נשאר בשעריים גם בעונה הבאה או שהוא מרים ידיים ועוזב כי זה שהוא מדיר רגליו מהמשחקים של שעריים מראה לנו שהוא איבד עניין בשעריים .
  20. שעריים תצא מהמשבר (יוסי שעריים 15-11-2016, 22:15)
    הייתי במשחק נגד רמת גן.ושעריים נראים מצויין.כל הכבוד למחפוד.רק בעייה אחת גדולה יש והיא בר שלום.ניר תבין כבר שאי אפשר לשחק כל משחק 10 נגד 11 בפרוש כך.
  21. ברגה שהמאמן בובוה זה גומר את הקבוצה (אחד שמבין 15-11-2016, 22:34)
    הך בר משחק ודנין לא הך לא נירד
  22. אהלן סקטר מתי תבין שמרמורק אצולה (החתן של אבנר 15-11-2016, 23:22)
  23. מכיר את לודריק-הוא לא ייחזור לשעריים תשכחו מזה (שערוקי ותיק 16-11-2016, 01:16)
    לודריק היה הלב והנשמה של שעריים. אהב את כולם והתנהג כמו אבא. השחקנים מתים עליו היה לו קסם אישי אמיתי וכנה. אחרי ההתנהגות הבזויה של האוהדים כלפיו בזמן גניבת הקבוצה של מספר "שערוקים" לטובת פרי ירקו לבאר . לודריק היה אחד מיושבי הראש הטובים שהיו בשעריים. כשהוא צעק שההסכם עם פרי יחד עם ע"וד הקבוצה יוסי אשד הוא רע לשעריים וירסקו את הקבוצה האוהדים וכמה חברי הנהלה לשעבר עשו את הכל להפחיד את הקהל שפרי יברח וליכלכו על לודריק. אלו הם האשמים ואותם צריך להעיף ומהרמהקבוצה
  24. קבוצת "גנבי הקבוצה והאינטרסטים" - הבייתה (מרק תמני 16-11-2016, 01:34)
    לגרש אותם הביתה כפיר קירט, אביחי לוי,משה כהן,שמחה גד,קובי עשור ניר שלום ואלדד פרי
  25. ניר שלום חתיכת צבוע - הרסת אותנו (שערוקי מהיציע 16-11-2016, 01:36)
    תחזור לירושלים יחד עם הבן העקום שלך
  26. נהקבוצה שהוקמה ע"י יהודה מדהלה התרסקה ולא תשוב (נקרע לי הלב 16-11-2016, 01:39)
    גנבים ועוכרי הקבוצה תעמדו לדין בפני יהודה מדהלה ז"ל
  27. לא נשכח ולא נסלח (נצר מדהליסטי 16-11-2016, 01:43)
    קבוצת גנבי הקבוצה רק את עצמכם ראיתם זו הקללה שרובצת על הקבוצה גם עם ישימו 20 מליון הקבוצה מקוללת!!!! בגללכם. איפה הכלבלב הקטן
  28. שעריים (יוחננוף 16-11-2016, 07:18)
    אבי לודריק המלך
  29. נידרש שינוי (יגאל שער 16-11-2016, 08:19)
    הדבר הפחות מובן הוא גביע הטוטו שם יש הצלחה . מכאן התחושה שהניהול לקוי מנהל מקצועי שממהר לאולפן מיד לאחר המשחק ומצליח להסביר למאזינים לפרטי פרטים מה קורה בקבוצות ליגת העל וזאת במקום לנתח מה קרה לקבוצה שהוא מנהל ומדוע הפסידה שוב לא ניתן לסמוך עליו . לגבי בנו של ניר שלום התשובה הנה חד משמעית מאחר ואתה נציג הבעלים לא ניתן למאמן לבחון בשיקול דעת מקצועי אם הבן מתאים לרמות האלה ולא ראוי לכפות אותו על המאמן כי שיקול הדעת מוטה.
  30. להחזיר את הנשמה על ידי החזרת שחקנים אהובים לתפקידים מקצועית כגון מנהל קבוצה מנכ"ל לדוגמה ורד (גיל 16-11-2016, 08:22)
  31. לא לתינוק הזה פיללנו - נפלנו עם אלדד פרי וחבורתו (הפלאפל הכתום 16-11-2016, 10:01)
    כמה רצינו, כמה פיללנו ,כמה עשינו והכל מתפוצץ לנו בפרצוף. פרי וניר שלום וחבורתם - יאללה שחררו ותחזירו לנו את הקבוצה לנשמה והלב
  32. לגבי מכבי יבנה (יבנאי 16-11-2016, 10:31)
    ההנהלה ביבנה לא השקיעה סכומים כמו שעריים אבל כן יש קשר ישיר בין הניתוק שלהם לרחשי הקהל,יוסי זוזוט היה חסין מביקורת באופן מוחלט,כל ניסיון מחאה מצד הקהל נגדו הושתק מיד ע"י החמולה שלו ברוב הפעמים בעזרת אלימות,קבוצת הפייסבוק של המועדון הפכה להיות קבוצה של 4 אנשים שכולם מצדדים בו ואין שום יכולת לכתוב דבר נגד המאמן,ראוי לציין שרוב הביקורת שנכתבה נגדו הייתה מקצועית ועניינית וכמעט מעולם לא גלשה לפסים אישיים,הםחד של ההנהלה מחמולת זוזוט גרמה להם לקפוא גם כאשר היה ברור שהקבוצה בדרך לירידת ליגה. ואכן היום מעטים האנשים שמתעניינים בקבוצה ולאו דווקא בגלל היכולת המקוצעית או בגלל חסרון של שחקני בית אלא בעיקר בגלל העסקנות והמאפייה שסבבה ועדיין סובבת את מכבי יבנה.רק שינוי במבנה ההנהלה והכנסה של גורמים שבאמת חשובה להם הקבוצה ולא רק התואר יביאו לשינוי בקרב רוב הקהל שהיום בוחר להישאר בבית.
  33. לגבי מכבי יבנה (יבנאי 16-11-2016, 10:31)
    ההנהלה ביבנה לא השקיעה סכומים כמו שעריים אבל כן יש קשר ישיר בין הניתוק שלהם לרחשי הקהל,יוסי זוזוט היה חסין מביקורת באופן מוחלט,כל ניסיון מחאה מצד הקהל נגדו הושתק מיד ע"י החמולה שלו ברוב הפעמים בעזרת אלימות,קבוצת הפייסבוק של המועדון הפכה להיות קבוצה של 4 אנשים שכולם מצדדים בו ואין שום יכולת לכתוב דבר נגד המאמן,ראוי לציין שרוב הביקורת שנכתבה נגדו הייתה מקצועית ועניינית וכמעט מעולם לא גלשה לפסים אישיים,הםחד של ההנהלה מחמולת זוזוט גרמה להם לקפוא גם כאשר היה ברור שהקבוצה בדרך לירידת ליגה. ואכן היום מעטים האנשים שמתעניינים בקבוצה ולאו דווקא בגלל היכולת המקוצעית או בגלל חסרון של שחקני בית אלא בעיקר בגלל העסקנות והמאפייה שסבבה ועדיין סובבת את מכבי יבנה.רק שינוי במבנה ההנהלה והכנסה של גורמים שבאמת חשובה להם הקבוצה ולא רק התואר יביאו לשינוי בקרב רוב הקהל שהיום בוחר להישאר בבית.
  34. לגבי מכבי יבנה (יבנאי 16-11-2016, 10:31)
    ההנהלה ביבנה לא השקיעה סכומים כמו שעריים אבל כן יש קשר ישיר בין הניתוק שלהם לרחשי הקהל,יוסי זוזוט היה חסין מביקורת באופן מוחלט,כל ניסיון מחאה מצד הקהל נגדו הושתק מיד ע"י החמולה שלו ברוב הפעמים בעזרת אלימות,קבוצת הפייסבוק של המועדון הפכה להיות קבוצה של 4 אנשים שכולם מצדדים בו ואין שום יכולת לכתוב דבר נגד המאמן,ראוי לציין שרוב הביקורת שנכתבה נגדו הייתה מקצועית ועניינית וכמעט מעולם לא גלשה לפסים אישיים,הםחד של ההנהלה מחמולת זוזוט גרמה להם לקפוא גם כאשר היה ברור שהקבוצה בדרך לירידת ליגה. ואכן היום מעטים האנשים שמתעניינים בקבוצה ולאו דווקא בגלל היכולת המקוצעית או בגלל חסרון של שחקני בית אלא בעיקר בגלל העסקנות והמאפייה שסבבה ועדיין סובבת את מכבי יבנה.רק שינוי במבנה ההנהלה והכנסה של גורמים שבאמת חשובה להם הקבוצה ולא רק התואר יביאו לשינוי בקרב רוב הקהל שהיום בוחר להישאר בבית.
  35. לגבי מכבי יבנה (יבנאי 16-11-2016, 10:31)
    ההנהלה ביבנה לא השקיעה סכומים כמו שעריים אבל כן יש קשר ישיר בין הניתוק שלהם לרחשי הקהל,יוסי זוזוט היה חסין מביקורת באופן מוחלט,כל ניסיון מחאה מצד הקהל נגדו הושתק מיד ע"י החמולה שלו ברוב הפעמים בעזרת אלימות,קבוצת הפייסבוק של המועדון הפכה להיות קבוצה של 4 אנשים שכולם מצדדים בו ואין שום יכולת לכתוב דבר נגד המאמן,ראוי לציין שרוב הביקורת שנכתבה נגדו הייתה מקצועית ועניינית וכמעט מעולם לא גלשה לפסים אישיים,הםחד של ההנהלה מחמולת זוזוט גרמה להם לקפוא גם כאשר היה ברור שהקבוצה בדרך לירידת ליגה. ואכן היום מעטים האנשים שמתעניינים בקבוצה ולאו דווקא בגלל היכולת המקוצעית או בגלל חסרון של שחקני בית אלא בעיקר בגלל העסקנות והמאפייה שסבבה ועדיין סובבת את מכבי יבנה.רק שינוי במבנה ההנהלה והכנסה של גורמים שבאמת חשובה להם הקבוצה ולא רק התואר יביאו לשינוי בקרב רוב הקהל שהיום בוחר להישאר בבית.
  36. מי יבוא (יואב 16-11-2016, 11:07)
    ואם פרי יעזוב-מי יבוא במקומו.פרי צריך לנער את כל אלה שמתחתיו
  37. בבלט (המוכתר 16-11-2016, 12:38)
    ארז נעמן לא מאמינים לך שאתה אוהב את שעריים.הכל שטויות אפשר לתקן דברים במהירות השנויים כדורגל ובקבוצות מהירים ביותר לשעריים יש מחלקת נוער מפוארת ןמושקעת הרבה יותר משל מרמורק.וגם במרמורק שינו ואייל לא ישארו הרבנ זמן זו לא קבוצה שמביאה קהל ואייל עושה חשבון כלכלי
  38. התערבות למאמן (שערוקי אמיתי 16-11-2016, 12:43)
    המאמן היחיד שצריך לקבוע את ההרכב. לא הגיוני שבר שלום פותח בהרכב. הוא לא שייך לענף הכדורגל בטח שלא בליגה הלאומית. האבא עושה עוול לילד שמנסה נלחם אבל אין לו כדורגל . זה רק יפגע בו. לא מפחד שיעזבו אלדד וחברו ניר שלום מעדיף להתרגש מהקבוצה בליגות הנמו
  39. ניר שלום ובר שלום כנסו ותקראו בבקשה זה חשוב (אמת 16-11-2016, 13:58)
    אדון ניר שלום מילדות כדי שהילד שלך ישחק בהרכב במחלקת הנוער של ביתר עשית קומבינות. פגעת בלי סוף במאמנים שכל מה שרצו זה להיות מקצועים והפכת המון מאמנים לכלבים שלך תמורת כסף כדי שבר ישחק. אבל אם כל הכסף אדור ניר שכחת דבר אחד וזה לקחת לבר מאמן אישי שישפר אותו ואולי יתן לו צ'אנס להפוך לשחקן כדורגל. וניר נחש מה אלוקים רואה הכל וכולם יודעים את הדברים האלה היום ואפילו בר יודע את זה ולכן הוא מרגיש שהוא נפל ולא יכול עזור. שמעתי בעצמי את פרדי דויד אומר עליו ששחקן כדורגל הוא לא יכול להיות אולי בליגה א גג שהוא מציג יכולות נדירה. אבל אדון ניר שלום אתה אבא וברצון החולני שלך לקדם את הילד שלך הרסת מועדון ובמיוחד הרסת את הילד שלך אבא חכם ככה לא מתנהג.
  40. נעמן, הפעם אתה מדויק וענייני (כל מילה בול !! 16-11-2016, 15:14)
  41. איך זה שבאתר b106 אוהדי שעריים לא יודעים לאיית שתי מילים וכאן כותבים מגילות ארוכות ברהיטות מושלמת ? (רחובותי 16-11-2016, 15:20)
  42. איך זה שבאתר b106 אוהדי שעריים לא יודעים לאיית שתי מילים וכאן כותבים מגילות ארוכות ברהיטות מושלמת ? (רחובותי 16-11-2016, 15:20)
  43. הגמד (דני 16-11-2016, 18:55)
    ניר שלום לא מספיק מה שכותבים תבין לקחת את הילד הגמד שלך ועוף לנו מהעניים
  44. בר בר ביי ביי (בר 16-11-2016, 19:44)
    ילד אתה חלש. אין לך מהירות לא טכני לא גבוהה לא משחק ראש . אתה שחקן טוב בליגות נוער ושם זה נגמר
  45. תתבישו לכם כפויי טובה תעשו כבוד לפרי גם עכשיו שקצת קשה אין מה לעשות יש עליות ויש ירידות בציפיה לעליה (בובקט 19-11-2016, 19:14)
  46. אלדד הפקיר אותנו. הספינה טובעת והוא ידע זאת מראש (שערוקי 20-11-2016, 13:58)
  47. התבהרו העניינים (ישי 24-11-2016, 13:35)
    עכשיו אחרי ש תבהרו העניינים והבינו כולם שניר שלום הרס ספורט של עיר שלמה בשביל הילד שלו ובנה קבוצה ללא שחקנים בשביל שהליצן שלו ישחק אפשר להתנצל מול ניר קלינגר כל המקללים. ומרמורק אם תמשיכו עם הניצחונות נוכל לפרק אתכם עוד הרבה פעמים עד שתרדו ליגה או שנעלה לליגת העל.