בני בן זקן היה צריך להיות חכם ולא צודק

דעה: בני בן זקן פוטר בשבוע שעבר בצורה מבישה תוך כדי משחק, על פי מקורות שהגיעו למערכת, בגלל שלא שיתף את אחמד עאבד. מה שאיזי עשה זה ללא ספק שפל המדרגה אבל, בן זקן היה חייב להקשיב לבעלים ולצבור ניסיון. מה שהיה טוב לברק בכר אמור להיות מספיק טוב גם לבני. גם בליגות שלנו יש בעל מאה שרוצה להיות בעל הדעה

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-12-2016
  • 11:47

בשבוע שעבר היה מקרה חריג בליגת העל. נכון שאנחנו מתעסקים בליגות הנמוכות, אבל מקרה כזה חייב לקבל במה בכל פלטפורמה אפשרית. ידוע על מספר בעלי בית או תומכים כלכלית בקבוצות שרוצים ששחקן זה או אחר ישחק, או שהבן שלהם ישחק בתמורה לכסף שהם שמים במועדון - זה דבר שפשוט קורה.

 
אני מסכים עם כולם שאיזי שירצקי התנהג בצורה ממש לא יפה. אפילו יגידו צורה כוחנית ורק הוכיח שאם הוא בעל הבית הוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו. זה ממש על גבול הגועל נפש. אין ספק בכלל.

 

אבל - ויש אבל גדול, האם בני בן זקן פעל נכון? לדעתי ממש לא. בני דרך אגב חבר טוב שלי. יצא לי לשחק איתו מספר שנים עוד כששיחקתי בצעירותי בקריית שמונה - ובני תמיד היה במערכת. לפני פחות מחודש הוא קיבל את ההזדמנות הגדולה לאחר פיטורי מוטי איווניר. הפסיד משחק וניצח שניים. השבוע זה המשחק הרביעי שלו בליגת העל.

 

בן זקן. היה צריך להיות צודק ולא חכם (באדיבות אתר ONE)

 

איזי שירצקי, האיש שנתן לך גב כל השנים, תמך בך ונתן לך את ההזדמנות הגדולה, ביקש ממך לתת לאחמד עאבד לשחק. נכון שאסור לו להתערב כביכול, אבל אפשר לחשוב, מה הוא כבר ביקש ממך? זה נכון שמאמן צריך לעמוד על העקרונות שלו, אבל בני, אתה מאמן צעיר. קיבלת צ'אנס. לא יקרה כלום אם היית חכם. מעביר את הבקשה של איזי וממשיך לאמן עד סוף העונה ואז אולי מתגלה כברק בכר מספר 2. הרי גם בכר הגדול היה חכם בתחילת דרכו והקשיב לאיזי. זה בטוח. אז למה אתה לא?


עכשיו נשארת עם העקרונות שלך - בבית. זה היה שווה? יש הרבה מאמנים מצוינים שלא יקבלו את הצ'אנס שאתה קיבלת. אני חושב שהיית חייב לשכנע את איזי למה עאבד לא יכול לשחק. ויש שיגידו שאם היית נותן לעאבד לשחק אז מה יגידו שאר השחקנים? ובכן, היית יכול בשקט לסגור עם איזי שעאבד לא ישחק משחק אחד ושבוע אחרי יפתח ובהמשך ישחק - להיות חכם.

 

איזי שירצקי. בעל הבית קובע (באדיבות אתר ONE)

 

לפעמים חשוב לעמוד על העקרונות שלך אבל תראה מה קרה לך עכשיו. אתה עומד על העקרונות שלך בבית - וחבל, כי אם היית מוריד מהכבוד שלך קצת במקרה הזה, היית יכול להיות מאמן עד סוף העונה ואולי לעוד הרבה שנים בליגת העל כי אתה מוכשר לא פחות מברק בכר. לפעמים צריך להיות חכם ולא צודק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן זקן (דעתן 07-12-2016, 12:02)
    בני בן זקן עשה טעות גדולה במקום לזרום עם איזי שמינה אותו רצה להראות שרק הוא מחליט ונגד איזי הסוף נזרק בבושת פנים ועתיד לוטה בערפל
  2. גם בטבריה זוהר קובע למאמנים (טברייני 07-12-2016, 13:11)
  3. גם במרמורק קובעים למאמן (אחד שיודע 07-12-2016, 13:45)
  4. בושה (בושה 07-12-2016, 15:32)
  5. טעות מחסלת קרירה של צעיר עים אגו נפוח . (דני 07-12-2016, 18:21)
    לחשוב 2 ס"מ קדימה זו תכונה בסיסית למאמן מתחיל. מה עוד שאחמד עבד שחקן טוב מאוד אפילו שהמטרה למכור אותו בינואר שווה להשתמש בו עד אז.