סירוטקין נתן לכפר קאסם בכל הכח

מ.ס. כפר קאסם הגיע למשחק מול הכח לאחר הניצחון הגדול מול מרמורק בשבוע שעבר. מולם הגיע חיים סירוטקין מאמנם לשעבר יחד עם קבוצתו החדשה הכח ר"ג שמגיעה לאחר הניצחון המרשים בשבוע שעבר מול הבקעה. צמד שערים של מוטי אוחיון סידר לסירוטקין ניצחון יוקרתי על כפר קאסם. לפני המשחק כפר קאסם נתנה כבוד למאמנה לשעבר עם טקס מכובד. בסיום המשחק נפרדה כפר קאסם גם ממאנה השני ריאן טאהא וכעת יתחילו בכפר לחפש מאמן שלישי

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-12-2016
  • 14:50

המגרש המצויין בוינטר אירח את המשחק המסקרן משהו בין הכח ר"ג וכפר קאסם. לפני המשחק אנשי כפר קאסם חילקו פרחים למאמנם האהוב חיים סירוטקין וכל הכבוד להם על המהלך המכובד, כן ירבו קבוצות שמכבדות את שחקניהם ומאמניהם לשעבר.

 

יש לציין ששתי הקבוצות שינו את פניהן מקצה לקצה בשבועיים האחרונים... ואם סירוטקין הפך את הכח ר"ג לקבוצה אולי מהחזקות בליגה. מהצד השני המאמן של כפר קאסם ריאן טהא עשה את ההפך ומקבוצה אולי הכי טובה בליגה, הוא שיחרר שחקנים רבים וקבוצתו מתבססת על כדורים ארוכים והשחקנים נראים חסרי כושר גופני וחסר איכפתיות למועדון.

 

המשחק נפתח בצורה שקולה למרות שכפר קאסם רצתה להוכיח למאמנם לשעבר שהם טובים יותר מאשר הוא חשב ולחצו למן הפתיחה, כאשר רן בן שמעון וחמודי סרסור מגיעים לחצאי מצבים ומחמיצים.

 

אוהד אדלשטיין מנסה לבעוט מזווית קשה (איתן ידגר)

 

בדקה ה-35 מוטי אוחיון מסבסב את הגנת כפר קאסם ובועט לשער, שוער הכפר גיא סלם הודף ומשאיר את התוצאה מאופסת. 2 דקות עוברות, מוטי אוחיון מכניס כדור ענק לנתנאל אשל שמקפיץ לעצמו ובועט מתוך הרחבה מעל השער. הכח רושמת החמצה גדולה ומורידה את שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה עם תיקו 0-0 במחצית. 

 

2 דקות מפתיחת המחצית השנייה, חמודי סרסור חותך משמאל לימין ומנסה להכניע את איתי כהן, אך הבעיטה שלו הולכת גבוה מעל השער. בדקה ה-60 תומר בן חיים חוטף כדור 30 מטר מהשער ובועט חד שטוח, איתי כהן הודף טוב.

 

תומר בן חיים מנסה לגבור על איתי כהן (איתן ידגר)

 

עוד 10 דקות עוברות והפעם תומר בן חיים עם הגבהה טובה לרחבה, בן שמעון עולה גבוה מעל כל שחקני ההגנה אך נוגח מעל שערו של איתי כהן. שחקני הכח ניסו גם הם לכבוש ועלות ליתרון, בדקה ה-72 ניסים אליהו מכניס כדור ענק לויקטור מרעי שמגיע מול גיא סלם שוערה של כפר קאסם, עם כדור קופץ ומנסה להקפיץ מעליו, גיא סלם במקום ומונע שער.

 

משחק נהדר לויקטור מרעי (איתן ידגר)

 

עשר דקות לסיום המשחק, דווקא בדקות הלחץ של כפר קאסם הכח יצאה למתפרצת מהירה, דוד דרגש מרים כדור מדוד למוטי אוחיון שבועט באלגנטיות מקרוב ומכניע את גיא סלם שלא יוצא טוב לכדור הגובה וסופג. 1-0 להכח!

 

מוטי אוחיון כובש באלגנטיות ורץ לחגוג (איתן ידגר)

 

5 דקות מאוחר יותר ויקטור מרעי יוצא למתפרצת ענקית כשהוא רץ 40 מטר, מוסר כדור ענק למוטי אוחיון שמול גיא סלם לא מתבלבל, משלים צמד וקובע את תוצאת המשחק. 2-0 ענק להכח!

 

הכח רמת מהממת את כפר קאסם עם השער השני (איתן ידגר)

 

לסיכום, לא להאמין איזה קבוצה חיים סירוטקין בנה בהכח בפחות מחודש שהוא במועדון. ראיתי משחק שלהם נגד מכבי יפו ורואים שהוא מאמן שיודע מה הוא עושה. לגבי כפר קאסם. לא יכול להיות שקבוצה שההנהלה שלה נותנת הכל, ובאמת בילאל בדיר וטארק סרסור נותנים למאמן הכל, אבל פשוט המאמן לא מצליח להוציא כלום משחקניו. רוב הסגל הטוב והמוכר שוחרר ולא ברור איך שיחררו את אלעד כהן וגיא אבן... אולי צריך מנג'ר בקבוצה כי לא רואים דרך ולא כיוון ובעיקר רואים ליקוי בכושר הגופני. בהמשך הערב הודיעה הנהלת כפר קאסם על סיום דרכו של מאמן הקבוצה ריאן טאהא והוא הופך להיות מאמנה השני של הקבוצה שעוזה לאחר פיטוריו של חיים סירוטקין.

 

בילאל בדר וטארק סרסור נפרדים ממאמן נוסף... (איתן ידגר)

 

 

מוטי אוחיון, המצטין במשחק (איתן ידגר)

 

תגובתו של כובש הצמד מוטי אוחיון: "כל הכבוד לחיים שעשה שינוי אדיר בקבוצה. הקבוצה צעירה מאוד והחיזוק של אלעד כהן במקום. המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון. שיהיה בהצלחה".

 

מוטי אוחיון, חיים סירוטקין וויקטור מרעי שמחים בסיום (איתן ידגר)

חיים סירוטקין ומוטי אוחיון יכולים לחייך חיוך רחב בסיום (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דוד גרדש'' (תתקן את השם 03-12-2016, 16:46)
  2. חחחחחחחחחחחחחחחח (חחחחחחחחחח 03-12-2016, 17:51)
  3. מגיע לכם כפר קאסם!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחח (כפר קאסם 03-12-2016, 17:52)
  4. חיים סירוטקין בונה צוות מחויב וכדורגל שמח (רון שלום הכח הסגול 03-12-2016, 20:21)
    שאפו ענק חיים סירוטקין על איך שהקבוצה עומדת על המגרש. רואים שחקנים מחויבים ממושמעים שיש להם כדורגל. הכי חשוב לחיים סירוטקין יש טביעת עין מופלאה והשחקנים נותנים מעצמם 200 אחוז. יללה אוהדי הכח לחזור למגרשים. כדורגל שמח בע"ה