רטובים אך מאושרים: 1-2 ליפו מול השיכון

מכבי יפו אירחה את שיכון המזרח במגרש הסינטטי של וולפסון, שני שערים נהדרים של יפו במחצית הראשונה הספיקו לניצחון, שער מצמק של יוסי פליקר לא הספיק לשיכון שנותרה במקום האחרון. יניב שגב ושרון מרציאנו (שיכון) הורחקו

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 03-12-2016
  • 17:58

שחקני שתי הקבוצות, טל בובליל בהופעת בכורה (אבייתר ברק)

 

למרות מזג האוויר הסוער, הגיעו כ-150 אוהדי יפו למשחק שנערך במגרש האימונים בוולפסון. לאחר שבמחזור הקודם ספגה יפו שער בדקה ה-90 ואיבדה שתי נקודות יקרות, חניכיו של קרגולה ידעו שמעידה מול האחרונה בטבלה אינה באה בחשבון. יפו חסרה מספר שחקנים משמעותיים - גילי קיין שנפצע ומתכונן לניתוח בכתף, זיו עילם, אביחי ממן ורפי סגל. טל בובליל שהוחתם השבוע בקבוצה ערך את הופעת הבכורה שלו בהרכב.

 

אביחי ממן, גילי קיין, זין עילם ורפי סגל ביציע (אבייתר ברק)

 

8 דקות מפתיחת המשחק מקבל נתי ארזואן כדור נהדר ורץ על אגף ימין, תום מדהלה פנוי לגמרי ומחכה לכדור על מנת לכבוש את הראשון של יפו, אך מסירה רעה של ארזואן אינה מוצאת את מדהלה, יפו מפספסת מצב נהדר לעלות ליתרון מהיר. פתיחה נהדרת ליפו, דאבל יפה בין מדהלה לאלירן ג׳ורג׳ משאיר את ג׳ורג׳ במצב נהדר לכיבוש אך בעיטה חלשה של ג׳ורג׳ נקלטת על ידי בן דוד.

 

31 דקות של כדורגל ויפו עולה ליתרון משער גדול של משה סולימנוב, שמקבל כדור וממרחק של 16 מטר מקפיץ באומנות מעל בן דוד. 0-1 מוצדק ליפו.

 

שער נהדר של סולימנוב (אבייתר ברק)

 

2 דקות עוברות, הגבהה טובה לרחבה של אלירן ג׳ורג׳, סאן טוריאל עולה גבוה נוגח והכדור מתגלגל לאורך קו השער עד שבן דוד קולט אותו. שיכון מנסה לחזור ולנצל טעות קשה של טל בובליל, פליקר מגביה טוב לרחבה אך ארנון טמיר בועט גבוה מעל השער. שרון מרציאנו עם חילוף מוקדם מנסה לשנות משהו במשחקה של השיכון ומוציא את מוסקוביץ ומכניס את בר פולק.

 

4 דקות עוברות, יוסי פליקר עם כדור ענק לסלליך שמגיע מול דורון וכבר מכניע אותו, אך טל בובליל עם יקום נהדר מציל מקו השער. דווקא בדקות טובות של השיכון, יפו יוצאת להתקפה מהירה, תום מדהלה פורץ באגף ומגביה נהדר לרחבה, הכדור נוחת על רגלו של נתי ארזואן שמשני מטר מכפיל את התוצאה ומשחרר המון לחץ. 0-2 יפו. 

 

ארזואן כובש ורץ לחגוג (אבייתר ברק)


המחצית השנייה נפתחה בצורה מבולבלת וככל שהדקות חלפו המשחק הפך למשעמם. בדקה ה-73 מבצע יניב שגב עבירה במרכז המגרש על יקיר ארצי, השופט שולף לעברו את הצהוב השני ומרחיק אותו. השיכון נשארת ב-10 שחקנים.

 

השיכון נשארת בעשרה שחקנים (אבייתר ברק)

 
2 דקות עוברות ודווקא בעשרה שחקנים השיכון מצמקת, יוסי פליקר מקבל כדור שמשאיר אותו לבד מול רוזנקוביץ, פליקר לא צריך יותר מזה ובבעיטה קשתית מעל רוזנקוביץ מצמק. שיכון המזרח מצמקת ל-1-2.

 

למרות שער נהדר שלו, פליקר יורד מאוכזב (אבייתר ברק)

 

שרון מרציאנו מורחק בתוך תוספת הזמן (אבייתר ברק)


בתוך תוספת הזמן הרחיק השופט את מאמנה של השיכון שרון מרציאנו על דיבורים מיותרים לאחר ויכוח על תוספת הזמן. קבוצתו של אורי קרגולה משיגה את ניצחונה החמישי העונה ומתברגת בחלק העליון של הטבלה, מן הצד השני שיכון המזרח ממשיכה לסחוב על גבה את כל הליגה כשהיא עם 6 נקודות בלבד מפתיחת העונה.

 

אורי קרגולה רושם את ניצחונו החמישי העונה (אבייתר ברק)

 

ארזואן יכול לחגוג עם רפי סגל בסיום (אבייתר ברק)
 

נתי ארזואן משחרר המון לחץ (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד (אבי 03-12-2016, 19:26)
    יששכר שלח את המאמן הביתה לא מבין בכדורגל חבל שהשיכון ירדו ליגה מאמן מתאים לליגה נוער
  2. יפואי (נתי ארזואן 03-12-2016, 20:22)
    נתי ארזואן מעכשיו אתה כובש בצרורות
  3. אוהד השיכון (שלומי 03-12-2016, 20:34)
    מראצינו לא הייתה מאמן ולא תיהיה מאמן בחיים שלך אין לך מושג בכדורגל אתה תוריד את השיכון ליגה. תתפטר
  4. אוהד (חיים 03-12-2016, 21:28)
    מס 1 אתה צודק בגדול שרון מרציאנו אין לא מושג הכדורגל לך הביתה
  5. שיכון המזרח (שיכון המזרח 03-12-2016, 22:23)
    לאוהדים של השיכון מי שבנה את הקבוצה הם יששכר ואמסלם ומאיר סומך הם לא רואים שלשיכון אין שוער אם לא יחליפו שוער נרד ליגה השיכון היו לא רעים נגד יפו רואים שיש קצת שיפור שמרציאנו מאמן חייבים להביא לו חיזוק דבר ראשון שוער הוא כל משחק עושה שגיעוט
  6. יששכר (שיכון המזרח 03-12-2016, 22:30)
    יששכר תחזיר את אמיר עזרא ואת יאיר כהן צדק ורועי אליהו צריך שחקנים אם נסיון