אורן יחזקאל לקראת המשחק הגדול מול יניב חולון: "אין סיבה שנפסיד"

במסגרת המחזור ה-11 בליגה ב' דרום א' תארח שמשון ת"א את יניב חולון. לקחנו את האיש החזק בשמשון למספר שאלות לקראת המשחק. "חולון תעלה בהפרש של 10 נקודות לפחות", "ניתן לבן סולומון לנהל להם את המשחק", "מאמנה של חולון הוא ווינר אמיתי"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-12-2016
  • 11:09

אורן פתח עם ברכות מוקדמות ליריבתו למשחק הקרוב: "קודם כל אני מברך את יניב חולון, הם יעלו ליגה לפחות בעשר נקודות יתרון, ראיתי אותם פעמיים ויש להם מאמן מצוין, ווינר כמו שהיה בתור שחקן, הסגל שלהם בלתי ניתן לעצירה ואני לא רואה קבוצה שתדגדג אותם, היחידים שייתנו להם פייט זה עמישב בזכות המאמן שלהם וגם להם ייגמר האוויר לקראת הסוף".

 

מוסר בן חיים הוא ווינר אמיתי (מני בן ארי)

 

על המשחק עצמו מול יניב חולון: "לגבי המשחק מולנו, ראיתי את חולון כמה משחקים ואני מאוד מקווה שנצליח להוציא את הכדור מהרגליים של תמיר פור וזכריה, ניתן לבן סולומון לנהל את המשחק, הוא החולייה החלשה של חולון במרכז השדה, זכריה ותמיר פור הם הרבה מעל הרמה והם עושים הבדל. זו המטרה שלנו. הוא מאבד המון  כדורים ואנחנו צריכים לנצל את זה. אני מאוד מקווה שחן לוי יפתח בהרכב מולנו ולא חן מלכה". 

 

איציק בן סולומון,"ניתן לו לנהל את המשחק" (מני בן ארי)

 
אורן מנסה למצוא את נקודות התורפה של חולון ובונה על העצבים שישחקו תפקיד: "חולון קבוצה עצבנית ובמשחק נגד כפר קאסם ראיתי שכולם אוהבים להעיר לכולם בזמן המשחק, ברור לי שההבדל בין הקבוצות הוא גדול, והם פייבוריטים ברורים, אבל כמו שלא הפסדנו לאור יהודה וטייבה, אין סיבה שהפעם נפסיד".

 

גם כשניסה לדבר על קבוצתו שמשון לקראת המשחק הוא שב וחזר על נקודות התורפה של חולון: "מפריע לי מאוד שהשחקן הכי חשוב שלנו עדי בויטר לא ישחק, אבל יש לנו כלים אחרים. אלירן מגול ואמיר עזרא מאוד מסוכנים ונצטרך לשים לב אליהם, לגבי חן לוי אני שוב חוזר ואומר שאני מאוד מקווה שישחק מולנו 90 דקות. ואם בסוף הוא ייתן גול וינצח אותנו אני יוריד בפניו את הכובע, אני כל החיים רוצה את השחקנים האלה בקבוצה שמשחקת מולנו בימי שישי".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אורן אתה בלוף (חולון 09-12-2016, 13:59)
    אתה כבר משעמם תמציא את עצמך מחדש
  2. מלא צוצואים (אחלה אורן 09-12-2016, 18:24)
    אורן יחזקאל גאון כדורגל כל מה שאמר ככה היה בסוף חולון ניצלו בנס ואמרו תודה שנגמר תיקו
  3. סמרטוט יחזקאל (אחד שיודע 10-12-2016, 16:06)
    במחצית הראשונה היה צריך להיות 3-0 לחולון כל המשחק שמשון עסוקים בפרובקוציות בושה וחרפה
  4. תיקון (סגול 14-12-2016, 21:37)
    זה הפועל חולון
  5. סוכן בית שימוש (שמואל 09-07-2019, 20:57)