מור שקד ושגיב כהן שוחררו מהפועל פתח תקווה

הפועל פ"ת הודיעה אמש לשני השחקנים הבכירים כי הם רשאים לחפש קבוצה עם פתיחת חלון ההעברות. צעד זה נעשה על מנת לפנות כסף בבקרה לשלושה שחקנים אשר הוחתמו במועדון: החלוץ אור ברוך אשר שיחק בליגת העל ב-2 קדנציות בבני יהודה ומכבי נתניה, הקשר סמואל גילמור אשר שיחק אשתקד בהפועל עכו מליגת העל והבלם בן אלגרבלי אשר הגיע מהפועל כפר סבא

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 03-01-2017
  • 10:07

בהנהלת הקבוצה טענו כי שחרורם של השניים נעשה בלב כבד, והוסיפו כי היו מרוצים מאוד מהיכולת המקצועית אולם בקבוצה קיים ריבוי קשרים ( דניאל גרץ, אביעד בורלא, גבי קניקובסקי) שעה  שהחלק הקדמי דל ולמעט גל צרויה אין בסגל אף חלוץ.

 יש לציין כי החל מחודש נובמבר החתים המועדון מספר שחקנים בכירים וביניהם עומר ורד, יואב זיו, ירין חסן ואביעד בורלא וגובשה הסכמה כי חיזוק נוסף בינואר יתבצע רק בעקבות שחרור שחקנים.

גם מעמדו של הבלם אורי פסו התערער באופן משמעותי לאחר החתמתם של ירין חסן ובן אלגרבלי והלה התבקש לפני למעלה מחודש למצוא קבוצה. בהנהלת הקבוצה אף טענו כי יהיו מוכנים להשתתף באופן חלקי בשכרו של השחקן עד לתום העונה.

מאז הגעתו של ירון הוכנבוים צברה הקבוצה 75% הצלחה כאשר ניצחה 3 משחקים בארבעת המחזורים האחרונים ובמועדון היו מרוצים מהיכולת הקבוצתית אשר הוצגה במשחקים. אין ספק שהצטרפותם של אור ברוך וסמואל גילמור תיצור משולש התקפי מצוין ותשדרג את משחק ההתקפה.

ירון הוכנבוים עם מיני מהפכה בהפועל פ"ת (לילך וייס)

הוסף תגובה
תגובות